Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. maj 2024 | 12:51   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Rysz’s SS-setup (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Rysz
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Januar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1444
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 00:26 | IP-adresse registreret  

Så er det vist min tur til at dele billeder. Har luret på del tid, men nu skal det være . Setuppet er skrumpet lidt de sidste åringer grundet en afstikker på SU, men det skulle gerne på vej opad stigen igen. Det var lidt en røvtur, da JBL 250TI'erne måtte vige for en økonomisk håndsrækning. Men der er noget med et gammelt ordsprog, der siger; "Op på hesten igen"

Først et lille overbliksbillede:

Fronterne:

Min lille Denon reciever (Der er for lille efter jeg solgte min effekter):

Tuner, Båndoptager og Laserdisc:

Min gamle VHS-dåse, der mest bruges til at overspille familiens afdankede konfirmationsvideoer:

Gammel Denon CD-afspiller og HDD-optager:

RIAA og plov:

Og sidst men ikke mindst; De gamle klenodier, DALI 5B brugt som baghøjttalere:

Med tøj, og uden tøj

Et lille view over lidt  af musikken:

Sikke en bunke billeder

Sammendrag:

Højttalere front - Dali 18 Mk 2 (intern kabling udskiftet med Isoda)

Højttalere Bag  - Dali 5B (skal skiftes snarest, da der ikke kan skaffes dele til disse klenodier længere  )

AV-receiver - Denon AVR-1905

CD-afspiller - Denon DCD 1420

HDD-optager - Pioneer 440HS

Tuner - Denon TU-235

Båndoptager - Technincs RS-B965

Laserdisc - Pioneer LD 925

Cambridge 540P Riaa og en ældre renoveret Technincs SL-1501 plov med Rega Bias PU, også et Philips 32" CRT WS, der helt klart står for udskiftning til en flad.

Kablingen består af Isoda HA-08 WBT mellem CD og reciever, samt Isoda HA-20 HT kabel. Hitachi Digi-Coax fra HDD/DVD til receiver. Lakridser mellem resten og receiveren (Vil gerne have Isoda herpå også)

Der er stadig en del af musikken / DVD'erne der står pakket ned. Der trængte til at blive malet, så i samme ombæring skulle setuppet gøres mere stuevenligt. Det bærer de nøgne vægge også præg af, og ja; Ved godt kablerne roder vildt, men det er under processering

Fremtidige ønsker !:

Der er blevet lidt tomt på hylderne, efter de 2 gamle NAD 2600PE har forladt boligen, og jeg har endnu ikke fundet plads til centeren (Dali SC-7), efter det gamle rack røg ud.

Så jeg skal have investeret i en flad til billedet, så der kan blive plads til en center igen, og en ny effektblok (kigger lidt efter en brugt NAKA PA7 mk2, men de er lidt for dyre alderen taget i betragtning).

Det var det herfra i denne omgang. Any comments er velkomne

 

Til top Vis Rysz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rysz
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes