Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 19:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Shawn`s Hjemmebio. 56k warning. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Shawn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

Så blev jeg endelig færdig med det hele(næsten) ! Woohoo mangler dog lidt maling og div.

Startede med at lave en ny væg foran en gamle så Tvet kunne komme godt ind i væggen da Tvet fylder 12cm + vogel beslag 10cm , so here goes:

Væggen: Regel frame med vådrumsgips og sorte malede beton sten, 150 fiber optiske lys som skifter i 6 mio farver.

Settet:

TV Sony : KDL52W4500
Center   : Dali Vokal 2
Front      : Dali Concept 10
Rear      : Dali Concept 1

Sub       : Dali Suite 1.2

Main driver : PS3 80gG

surround reciver:  NAD T775 5ch 80w

 

Det spiller godt til music og bass dreven music(det som folk ville betegne for Techno)

Men PS3 gør et dårligt arbjede i at afspille CD i drevet eller bare mp3 på harddisken så der skal laves noget alternativt der til.  Mp3 og alm CD afspiling i PS3 skratter lidt i nogle sange og nogle andre er det lidt bedre, det kommer ikke rigtig an på kbit/s da nogle 128 spiller bedre end 220 fx og hvis jeg afspiller mp3 her på min computer og overføre det til anlægget er det lidt bedre men meget lavt , self kan det skures op men havde 2 ens sange spillende på PS3 og computer, compter gjorde det lidt bedre og den er sat til med et mini jack i front på computer og så et 15 meter langt kable , PS3 sidder med 1 meter optical kable til 300 kroner. men slet ikke is samme stil hvis jeg spille CD i min NAD afspiller som koster mere en PS3eren.

Har i nogle forslag? Jeg skal kunne have sangene på skærmen for at kunne se hvad der bliver spillet og hvad man kan vælge.

Har tænkt på et godt lyd kort til computer og så sat computer til anlægget og TV så kan jeg også køre Winamp visualization imens ;)

Mangler: male loft bbjælker sorte, 10 dioder lyser væggen op bag den sidste bjælke. KABEL BAKKER :D

you like?

 

 

Til top Vis Shawn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Shawn
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Det ser blæret nok ud

Kan godt lide den måde du har taget billede på. Skærm pga billede falder i et med vægen og dens mange "stjerner"

 



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
ikeaboy
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Juni 2008
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 276
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 19:09 | IP-adresse registreret  

Det var godt nok en spøjs væg, ligner noget jeg kunne forstille mig man kunne finde inde i Planetariet.
Jeg synes det er et sykke flot arbejde rent idé og håndværksmæssigt, og det er da også meget anderledes end hvad man ellers ser herinde, men jeg må nok i samme åndedrag sige jeg synes det er mere specialt end kønt

Men cool nok at der er nogle der tænker i anderledes baner
Til top Vis ikeaboy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ikeaboy
 
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 439
Sendt: 21 Februar 2009 kl. 19:47 | IP-adresse registreret  

Synes sku også det ser cool nok ud, det må være fedt at se en Sci-fi film hos dig .

__________________
Mmmm VTEC!
Til top Vis Peter VTEC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter VTEC Besøg Peter VTEC's Websted
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Peter VTEC skrev:
Synes sku også det ser cool nok ud, det må være fedt at se en Sci-fi film hos dig .

Star War eller når Enterprice kommer.

Når de flyver med super hastighed og alle stjernerne flyver igennem billede og i dette tilfælde vægen med

Eller i Bruce Almighty med Jim Carrey, hvor han "hiver" månen tættere på og flytter stjernerne, der bliver skærmen lige pludselig kæmpe stor



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 439
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 18:52 | IP-adresse registreret  

Pierre:

Det var præcis sådan noget jeg tænkte på, tror det kunne være ganske underholdene med den "stjernevæg" der .



__________________
Mmmm VTEC!
Til top Vis Peter VTEC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter VTEC Besøg Peter VTEC's Websted
 
l´Blundt
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 905
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret  

Den væg er da alt for fed
Og ja det er en meget sjov måde du har taget billederne på. Jeg sad og spekulerede over hvad det var for en film du havde smidt på pjén, indtil jeg scrollede ned og så det var væggen og tv.

Hvis du afspiller cdér må du altså få fat i en dedikeret afspiller


Mvh. l´Blundt
Til top Vis l´Blundt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af l´Blundt
 
Shawn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Jay l`Blundt skrev:
Den væg er da alt for fed
Og ja det er en meget sjov måde du har taget billederne på. Jeg sad og spekulerede over hvad det var for en film du havde smidt på pjén, indtil jeg scrollede ned og så det var væggen og tv.

Hvis du afspiller cdér må du altså få fat i en dedikeret afspiller


Mvh. l´Blundt

 

Ja , har også NADen til det men den kan ik afspille mp3 + jeg mangler music på skærmen så jeg kan skifte numre der og se hvor mange jeg har til fester osv..

PS, det hele stjerne emne var nu ikke idën fra starten af, men det hele ser nu bedre ud i virkeligheden med det rigtige lys ;)

Til top Vis Shawn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Shawn
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes