Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 15:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Tøffes blandede landhandel....Nu i stereo (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 00:07 | IP-adresse registreret  

** update med nye billeder + udstyr på side 6 **

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7613&KW =T%F8ffe&TPN=6

 

Så er det vist min tur til at fylde op på serveren med en masse ævl og halvutydelige billeder af mine elektriske potensforlængere Anlægget er lidt blandet som jeg har støvet sammen over årene, og en del af det er købt brugt eller hvor jeg nu har kunnet score en eller anden form for rabat. Alt i alt er det vel et mid-fi anlæg jeg ligger inde med, som til tider bærer præg af min nærighed men jeg er nu godt tilfreds alligevel.

Lad os starte med rummet : små 20 m2 med et elendigt lakeret trægulv, der både er skævt og grimt. Gulvet ville uden tvivl være en lyd-killer, så jeg skyndte mig at få lagt et godt tyk tæppe på (er næsten lige flyttet ind i denne lejlighed, så det er derfor at der ser lidt spartansk ud i lejligheden - altså ingen billeder på væggen osv.).

Højtalere :

Front : Dali Evidence 870 (kabel : Tara Labs Prism Bi-wire) – Jeg er helt vild med mine Evidence-højtalere. De spiller rigtig godt, mestrer hele spektret og er så tilpas kønne at de kan stå i en stue uden at konen beklager sig. Da gulvet skråner ganske lidt (det er lidt skævt) og for at forhindre en rungende bas, har jeg sat et sæt justerbare spikes på dem. Det gør at højtalerne er kommet i vatter, og således ikke er vinklet mod gulvet. Der er 2,8 m imellem de to fronter, og de er placeret 20 cm ud fra væggen. Jeg havde naturligvis gerne forøget disse tal hvis det havde været muligt, men rummet er liiiiige i det mindste til at 870’erne rigtigt kan boltre sig.

870'erne uden frontstof.

Center : Dali Evidence c70 (kabel : Tara Labs Prism Bi-wire) – lækker lille sag – regner med at lave en hylde til den over fjernsynet i stedet for at have den til at ligge ovenpå flimmerkassen.

Rear : Dali Evidence 370 (kabel : Tara Labs Omni) – er næsten helt nye. Kun et par uger gamle, og er derfor slet ikke til-spillede, men jeg er allerede glade for dem, og både lydmæssigt og af udseende passer de perfekt til de andre højtalere, og så er både jeg og konen tilfredse, og det skal man ikke kimse ad.

Sub : Dali SWA-12 (kabel : Tara Labs Prism 2200S) – Grim men effektiv. Ikke det kønneste syn, men når den bliver sat på arbejde så yder den det den skal! Den har mere end rigelig bas til min lille lejlighed! Jeg bruger den kun til film for 870’erne har rigelig med bas til stereo-materiale.

 

Et view ud over anlægget.

Sofaen hvor det sner samt min ene bag-ht

Isenkram :

Receiver : Nakamichi AV-10 – en herrrrlig surround-receiver med fine evner både når det kommer til surround og stereo-materiale. Den har en lækker evne til at drive den dybe bas ud af mine 870’ere, og stadig have fint styr på mellemtone+diskant. Den er godt nok ikke helt ny længere, og har således ikke 5-ch input eller mulighed for 6.1 eller 7.1 surround (ikke at det bliver relevant i min lille stue). Det som gjorde at valget faldt på denne receiver var helt klart dens evne til både at kunne underholde ved film, og stadig lave et rigtigt fint resultat med 2-kanals materiale, da jeg næsten hører mere musik end jeg ser film, og jeg har ikke rigtigt plads (læs : penge) nok til at have 2 adskilte systemer, selv om tanken om 2 systemer da fremprovokerer uhæmmet savlen fra mine mundvige. Hvis du vil læse et par mere dybgående anmeldelse af den så tjek disse links :  http://www.soundstage.com/video/revequip/das02.htm eller http://www.sunshinestereo.com/nakavrev.htm

Lys i juletræet.

CD : Sony CDP-X202ES (signalkabel : Tara Labs RSC Air 3) – en 9 år gammel cd-spinner sag, der sin høje alder og lave nummer i ES-serien til trods, stadig leverer varen. Den har jeg endnu ikke haft et eneste problem med. Meget kan man sige om Sony og deres lyd, men de kan fand’me  lave nogle produkter der kan holde. Lyden på den har jeg det dog helt fint med, meeeen jeg tror nu godt at diskanten kunne blive noget bedre, ligesom jeg gerne vil have strammet lidt op på bassen. Det hjalp dog at få mit Air 3 kabel på den, men det er måske lidt overkill sådan et kabel på den spilledåse, meeeeen hva’………

Tv : Sony KV-32FX60E - købt på tilbud i Bilka, og jeg har ikke fortrudt det endnu. Den har et kanon billede, og man skal (selv i dag) smide en ordentlig røvfuld tusser oven i min gamle købspris for at få noget der virkelig slår den af banen. Både de helt lyse farver og de mørke kontraster mestrer den. Bevares, der findes da bedre fjernsyn i dag, men forbedringerne har været små inden for denne prisklasse de sidste par år. Den eneste åbenlyse fejl vil jeg sige er dens ualmindeligt store skrumlede væsen, men den bliver helt sikkert først skiftet ud når plasma-skærme kan fås til rimelige priser og når de har en bedre gengivelse af sort.

DVD : Pioneer DV-535 (IXOS 138AV Silver Scart til Billedet og et Vivanco Optical Link til lyden) - modellen er egentlig en ret billig sag, men den har stadig (efter min ydmyge mening) et super billede, men det er nok også hjulpet godt på vej af IXOS scart kablet. Før jeg købte dette kabel havde jeg problemer med interferens og et lettere sløret billede, men det forsvandt som dug for solen da jeg spændte det her IXOS for. Pioneeren har ikke nogen DA-converter, så jeg bruger den der er i Nak'en, men den er også ret så cool.

Turntable : B&O Beovox 3000 - har jeg desværre ikke så meget fornøjelse af da min Nak ikke har en phono-indgang :-(   Så min vinyl-samling står og samler lidt støv. Ellers er jeg nu helt tilfreds med den, selvom det er ved at være noget tid siden jeg sidst havde den i ilden.

Tapedeck : Sony TC-WR635S - min aldrende båndafspiller, der ligesom cd-afspilleren (de blev købt samtidig) har vist sig at være i en ualmindelig høj byggekvalitet. Den fræser stadig derudaf, og der har aldrig været nogen problemer med den - lækkert med sådan noget kram. Den har Dolby Noise Reduction B, C og S, og kan faktisk kvittere med en (for mediet) ganske udmærket lyd. Jeg har dog aldrig investeret i noget særlig godt kabel til den og den må klare sig med et par standard signal kabler.

Video : Sony SLV-SE700/D - En stereo video med Long Play, PDC, Showview og alt det andet skrammel en video skal have nu om dage, men jeg må nok indrømme at jeg ikke bruger den så meget, da jeg kun er til DVD når der skal ses film. En smart feature er dog det smartlink den har med fjernsynet, så alle kanaler fra tv'et automatisk bliver downloaded til videoen, og så kan den kontrolleres af remoten til tv'et. Da jeg som sagt ikke bruger videoen så meget har kun investeret i et standard scart-kabel.

MP3 : Creative Labs Zen 30 GB - er en herlig lile frækkert. Jeg er har tit overnatninger ude på hoteller pga. mit arbejde, og der er det sgu' genialt at man kan have det meste af sin pladesamling med i jakkelommen. At kvaliteten på mp3 jo så ikke er helt i top gør ikke så meget når man i forvejen kun har et par små lyttebøffer. Så længe vi taler om "walkman-lyd" mener jeg at forskellen mellem cd og mp3 er relativt lille, og Zen'en er altså noget lettere at have med end en discman og 20-30 cd'ere.

Møbel : Audio Magic Xenta 4 (ahorn) – stor var glæden da jeg fik sat mit Audio Magic op – det giver lige anlægget det sidste pift, og så kan man jo skjule sit overskydende højtaler-kabel under den nederste hylde…..hehehe…… Derudover har jeg også her kunnet kompensere for det skæve gulv ved hjælp af spikes, så alt mit isenkram kunne komme i vatter. Et virkligt lækkert stykke håndværk!

Lækkert møbel i nogle solide materialer - top-nice!!!!

Hvad fremtiden bringer : Som sagt en hylde til min center-ht, samt at jeg skal finde en måde at skjule mine kabler på. Derudover vil jeg gerne prøve mig frem med en anden cd-afspiller, og her kan jeg forstå at de gamle Sony CDP X707 ES modeller skulle være rigtigt fine. Jeg har godt nok også overvejet Denon DCD-10S, men hørte at de havde nogle problemer med deres lasere, som tit skal skiftes  Hvis der er nogen der har forslag til noget solidt grej med en god lyd og til nogle fornuftige penge, ja så skal de bare sige til.

Derudover er det vel min DVD der står for skud næste gang. Jeg har tænkt på at få en kombi-maskine der kan æde alle formaterne, men hvis jeg skal satse på sådan en fætter SKAL den have en udmærket cd-ydelse med i baggagen. Derudover lyder det da spændende med de nye Fire-Wire og Denon Digital Link standarder, men så skal jeg jo også af med min Nak, og det vil jeg helst undgå. Og så vil det sgu’ også blive dyrt at skulle skifte både receiver og DVD samtidigt.

Hvad bliver der så spillet på sådan et forvokset clock-radio anlæg? Mest hæææææp-hååååb af den tunge eastcoast slags. Er ikke så vild med vestkystens produktioner, men er mere til High & Mighty, Krs-One, Kool Keith, Gang Starr, EPMD, Eric B & Rakim, Mos Def & Talib Kweli, Pete Rock & CL Smooth etc. etc. Derudover hører jeg en masse soul og funk fra 60’erne og 70’erne, som hip-hoppen jo er vokset ud af – man må jo have rødderne med. Evidence 870’erne og Nak’en passer perfekt til disse stilarter med en god, bundsolid bas, og masser af evne til at underholde.

Frontstoffet på ht'erne er blevet fjernet, og så er der liv i snurre-rundt anlægget. Bemærk at subwooferen er "gemt væk" under bordet til højre for fjernsynet. Hvis du forresten har læst så langt uden at gabe eller nikke med hovedet tager jeg hatten af for dig  Ris, ros og forslag modtages naturligvis!

TØF

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe
 
rasmus_bt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Det ser jo dejlig stilrent og nydeligt ud. Godt med plads mellem fronterne. Det kan jeg godt lide at se...

Ellers velkommen ombord og må du få en masse glæde af dette forum...

Et flot setup

Til top Vis rasmus_bt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rasmus_bt
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 01:01 | IP-adresse registreret  

nydeligt!

hvad med at købe en riaa, så kan du få glæde af din plov igen. det er jo næsten synd at den bare står og ser lækker ud.
Tilbudsvarer kan godt gå an, især dit fjernsyn. Mit eget tv er også købt på udsalg og jeg klager heller ikke, ville dog gerne have et Sony som dit.
mht cdafspiller, hvis du vil have Denon S10, så gå efter en MKII, den har ikke de samme 'fejl' som som den første udgave. MKII'eren er tilgengæld også ca dobbelt så dyr brugt, men den er pengene værd... jeg har selv planer om snart at gå på jagt efter cdafspiller. Jeg kan anbefale at lytte til Primare 302, den kunne nemlig godt blive et alternativ i mit kommende indkøb.

nydeligt rack, jeg ønsker mig et AM Hepta, det er lige mig. dansk håndværk når det er bedst.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Johansen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 173
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 02:15 | IP-adresse registreret  

Lækkert

Ja, SWA-12 er udemærket til film, men musik kan den ikke spille.



__________________
Mvh.
J. K. Johansen
Til top Vis Johansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Johansen Besøg Johansen's Websted
 
Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 340
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 02:18 | IP-adresse registreret  

Hej.

Ja det ser godt ud hos dig.  Selv din tekst opdeling, og beskrivelse af produkterne er virkelig pænt.

Ingen jamp jamp der  :o)

Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator
 
OceanMan
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 April 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 516
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

Heyza...

Det ser nu meget godt ud, dejlig afstand mellem fronterne...

Meget ærgeligt at du ikke kan flytte fronterne lidt ud og havde et større rum - det ville jo virkelig komme 870'erne til gode!!
Til top Vis OceanMan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af OceanMan
 
Golf 2 VR6
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Februar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 08:16 | IP-adresse registreret  

Hej Tøffe!

Super nice, jeg bruger selv evidence, og jeg er stadig ligeså glad ved dem som da jeg købte dem for 2 år siden!

Jeg bruger Dali 3003 som baghøjttalere, og ser frem til i nærmeste fremtid at opgradere til Evidence 370, det er jo en rigitig luksus baghøjttaler, ærgeligt at du heller har så meget plads bag ved sofaen til et ordenligt lydbillede, men 370'erne gør det godt alligevel, har nemlig lige lyttet nærmere forleden i Hi-Fi Klubben, og der var heller ikke så meget plads!



__________________
Med venlig hilsen
Andy - http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=512
Til top Vis Golf 2 VR6's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Golf 2 VR6
 
lars37
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1319
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 08:40 | IP-adresse registreret  

Nydelig opstilling - konen må også være glad. Har du ovevejet som den sidste finish at få lagt kablerne i kabelbakker ? Ellers ser det kanont ud.
Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37
 
Pascal
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 861
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Dejligt. Jeg har også selv Evidence surround setup, dog med 470 til front.
Til top Vis Pascal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pascal
 
Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 09:05 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Tak for alle de pæne ord. Jo, jeg har overvejet at få anskaffet mig en riaa, men det er indtil videre kun blevet ved overvejelserne, nok mest fordi min vinyl-samling er ret begrænset, og de fleste af numrene har jeg allerede på cd, og så kan sådan en udskrivning godt få lov at vente lidt. Meeeeen jeg må nok indrømme at jeg snart er nået til det punkt hvor jeg må tage en beslutning om det. Derudover har du ganske ret Lars, jeg burde få gemt de ht-kabler lidt bedre væk, men som jeg har skrevet ovenover så arbejder jeg allerede på sagen :-) jeg skal dog først lige have lavet 2 nye antennekabler til hhv fjernsyn og radio, da de er lige korte nok dem jeg har.

Til Golf : Jo det havde været lækkert hvis rummet havde været så stort at jeg kunne rykke sofaen ud, og derved komme mere i sweetspot mht baghøjtalerne, men det må nok vente indtil jeg en dag får penge nok til at flytte i et hus eller sådan noget  Derudover er sofaen også herre-grim på bagsiden, så den skal også udskiftes når den dag oprinder. Men alt i alt er jeg nu også meget tilfreds med at have 370'erne på deres nuværende position. På trods af oddsene gør de det fint alligevel.

TØF

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe
 
Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 501
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Rigtig fedt anlæg - det kan du godt være stolt af !

Lækre højttalere .. dem gad jeg godt ha' stående herhjemme

Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^
 
CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1281
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

Nice

- rigtig lækkert setup du har dig med en hel Evidence serie. Jeg vil også have mig et sæt 870'ere - super lyd!

Mht. centeren: har du prøvet at smide den på hylden under fjernsynet (hvis den kan være der). Jeg har selv haft en center placeret lige under fjernsynet med et godt resultat + det ser ikke så voldsomt ud.



__________________
AVI + Squeezebox
Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT
 
Glady
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 07 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 16:26 | IP-adresse registreret  

Rigtigt flot udstyr

Har selv det samme tv, dog købte jeg dengang det kom frem, og fik det handlet ned i 14000,- så dit køb til 10 kilo er jo ok, selv om det er en aldrende model er det svært at finde bedre til prisen.

Højttalerne er jeg helt vild med, og regner med at købe samme sæt senere i år, eller måske vente til Evidence mrk. 2, som skulle komme om 6 måneder (lang tid) Syntes lyden er fantastisk i de højttalere og kan ikke få nok!!!!

 

Til top Vis Glady's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Glady
 
Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Så kom der (langt om længe) noget nyt udstyr. Jeg har just fået indkøbt en ny cd-afspiller, nemlig Sony CDP-X707ES i gold. Godt nok er det andet gear jeg har i sort, men det er jo lidt svært at være kræsen når man handler brugt. Men hva' - det går nu nok...... Ellers en lækker og bundsolid cd-kvaser med både RCA, XLR, optisk og coax udgang.

Nu er der så bare et problem : Nu har man jo lyst til at opgradere noget af det andet man har stående  Pengepungen får aldrig ro! Men det næste der skal ud af døren bliver nu nok min Pioneer DVD-afspiller, og jeg fortsætter nok med Pioneer, meeeeen jeg har nu også luret lidt på at springe på Denon-vognen istedet - det der Denon-link lyder som en rigtig god ide.......Men nu må vi se hvad og hvor meget konen giver dispensation til

Billeder er på vej!

TØF

ps. Til Glady : Da jeg købte tv'et (tror at det snart er 3½ år siden) gav jeg 12k, og ikke 10k, og jo - det er såmænd et ganske udemærket fjernsyn - det bliver ikke skiftet forløbig.

pps. Tak til hjælpen til Jensen og Ronin i forbindelse med mit indkøb af 707ES'eren - det var rigtig nice!!!!

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe
 
MaltheK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 864
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 22:27 | IP-adresse registreret  

Hej Tøffe, tillykke med den! Har aldrig hørt den, men sony laver jo nogle gode solide cd-afspillere, så du skal nok blive glad for den! Hvad med måske at oploade nye billeder?

Flot setup i det hele taget

Til top Vis MaltheK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaltheK
 
kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 August 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5749
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

det er da tæskelækkert!!!!

__________________
Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
Til top Vis kim olsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim olsen
 
Rapper
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 706
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 23:08 | IP-adresse registreret  

Virkeligt lækker og gennemført setup. Også rart at se et indlæg hvor der er gode beskrivelser af samtlige ting i systemet - thumbs up

Dit tv-bord, er det ikke i bøg, og ikke ahorn? Ved egentlig ikke forskellen på de to træsorter, men inde på siden hedder den "beech", som svjv betyder bøg? Det er da den lyseste udgave af de fire træsorter de tilbyder du har, ikke? Skal selv have et Xenta 3 TV møbel når pengepungen tillader det (dvs. om et godt stykke tid ) i samme farve. Audio Magics ting er seriøst kræs.



__________________
Mvh Rasmus
www.therasmus.dk
Friends are the family we choose for ourselves.
Til top Vis Rapper's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rapper Besøg Rapper's Websted
 
music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1467
Sendt: 03 Maj 2004 kl. 23:19 | IP-adresse registreret  

 

 du har ret, sony laver altså de bedste tv efter min mening(har selv et)

 flot hifi rack iøvrigt og dali'erne er mums for øjnene.imponerende med

 sony cd'en det må være kram

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all
 
Tøffe
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 268
Sendt: 04 Maj 2004 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

Til Rapper : Joooh, det er da der vist nok noget om  Det må vel være bøg - og det er da ganske rigtigt den lyseste træsort man kan få hos Audio Magic.

Ellers vil jeg sige tusind tak for de pæne ord - det luner, og det er sgu' også nødvendigt for der er ikke noget der luner i tegnedrengen (if you know what i mean)

Billederne af Sony'en kommer snart - I promise!

TØF

Ps. Skulle der forresten sidde en der mangler en Sony CDP-X707ES'er i sort, så kan de sende mig en besked. Jeg har fået tilbudt en som jeg jo ikke rigtigt får brug for nu.

Til top Vis Tøffe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tøffe
 
Evolator
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 340
Sendt: 04 Maj 2004 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Det er ingen skam at have en blandet landhandel. Dog er alle nok enige om at system anlæg er pænest. Og syntes også din opsætning ser fin ud.

Ja Sony laver generalt gode, og flotte produkter. 

Har selv haft div. Sony produkter. Også en CDP-X707ES. Som måtte lade livet i sin tid for en Denon DCD-S1.

Ang. Sony tv. Så er de også gode. Og kender godt model KV32FX60E. Som min pige har. Men syntes nu Panasonic har mere som tiden er gået at byde på. Som flere gange også er kåret som EISA testvinder. - Årets Tv. Sidst TX36PD30. Som jeg er på nippet til at købe billigt nyt. Dermed udskifte mit ellers gode Pana TX32PK20F 

Pana projector er heller ik at foragte !  Uanset er Sony også kval. Og er en stor! konkurrent.

 

Jeg selv har gået rigtig meget op i Hifi. m.m...Siden konfirmations alderen sammen med Ronin.  Så ja. Han er en af mine gamle kammerater. En af mine andre kammyér arbejder idag i en radio-tv forratning. Så sjovt at høre, og følge lidt med i hvad der rør sig i tiden. Inden det kommet til Danmark.

 

Til top Vis Evolator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evolator
 

Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes