Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. april 2024 | 07:30   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: *Slettet* (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 30 August 2010 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Slettet!
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
StefanR
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Maj 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 01 September 2010 kl. 11:08 | IP-adresse registreret  

Hej Lars.

Det ser da helt fornuftigt ud. Der er jo ikke så mange forslag at kommer med, når nu du allerede ved hvad det er du gerne vil have opgraderet

Der er dog lige et par småting der falder mig ind.

Overvej et andet DVD/blu-ray drev. Det ser lidt kikset at have sådan et internt drev liggende fremme  (hvilket jeg lige læste også var meningen!)
Skaf nogle længere kabler til dit modem (?). Bare for at få kablerne gjort mindre synlige.

Og så forstår jeg ikke helt behovet for at overclocke en MPC. 2,5GHz skulle være rigeligt. Personligt vil jeg hellere neddrosle den og så have mindre køling ( = mindre støj).

Med hensyn til at stille det hele ind i kasserne, så sørg for at bruge så store blæsere som muligt. Du kan evt bruge et billigt højttalergitter fra Biltema til at dække for dem, så det ikke bliver grimt.

/Stefan

Til top Vis StefanR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StefanR
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 01 September 2010 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

StefanR skrev:

Hej Lars.

Det ser da helt fornuftigt ud. Der er jo ikke så mange forslag at kommer med, når nu du allerede ved hvad det er du gerne vil have opgraderet

Der er dog lige et par småting der falder mig ind.

Overvej et andet DVD/blu-ray drev. Det ser lidt kikset at have sådan et internt drev liggende fremme  (hvilket jeg lige læste også var meningen!)
Skaf nogle længere kabler til dit modem (?). Bare for at få kablerne gjort mindre synlige.

Og så forstår jeg ikke helt behovet for at overclocke en MPC. 2,5GHz skulle være rigeligt. Personligt vil jeg hellere neddrosle den og så have mindre køling ( = mindre støj).

Med hensyn til at stille det hele ind i kasserne, så sørg for at bruge så store blæsere som muligt. Du kan evt bruge et billigt højttalergitter fra Biltema til at dække for dem, så det ikke bliver grimt.

/Stefan



Mit drev vil blive bygget ind i kassen, og selvfølgelig blive købt ind i sort, så det hele fader sammen. Mit modem, sætter jeg måske op trådløst, så den kan gemmes væk bag sofaen. Grunden til at jeg køre med høj processer, er fordi der bliver spillet ganske meget på den.
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 
NAD-Mand
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2010
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 1324
Sendt: 04 November 2010 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Der er kommer nye billeder inden længe. Har idag været ude at købe Dali Suite 2.8, 0,8C og 8 meter Bi-wire kabler fra CHORD :D Jeg mangler at få skiftet baghøjttalerne ud, som selvfølgelig også skal være Suite serien. Men nu må jeg lige nøjes med det her indtil da! :D

Billeder kommer højest sandsynligt imorgen, da der pt. er for mørkt til at tage billeder nu ! :D
Til top Vis NAD-Mand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-Mand
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes