Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. april 2024 | 02:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Icepower 250ASX2 endelig færdig (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 19 Juni 2009 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Så kom de sidste stumper i hus, og hele molevitten er monteret. Efter lidt mokken rundt med de spadestik jeg har på mine højttalerkabler, som
desværre er en tand for små til de højttalerterminaler jeg har købt, kom der endelig lyd på.

Et par CD'er med Keb'Mo, Lisa Ekdahl og Brad Mehldau fik lov at spinne lidt inden jeg krøb til køjs. Næste dag fik den lov at spille lidt P3 mens jeg
var på arbejde. Igår aftes fik den så en lidt længere seance, uden egentlig kritisk lytning (har lige solgt min DAC, så Squeezebox'en leverer det
analoge signal). Den blev bare sat på tilfældigt mix og en musikalsk rejse startede (man opdager mange sjove ting i sin musiksamling). Ingen
tvivl om at Icepower'en leverer et nærmest krystalklart lydbillede. Baggrunden er afgrundsdyb sort og rumdetaljer slipper 100% igennem og man
føler sig virkelig tilstede i det pågældende rum. Kontrollen med bassen er forbilledlig, hvilket virkelig gør NHØP og Chris Minh Doky helt eminent
lækre at lytte til. Lidt tid går... Nyt nummer.... En dejlig guitar begynder at spille i venstre side. Super klar uden at mikrofonen er alt for tæt på
strengene. En blød træblæser følger trop i højre.... Hvad dælen er det jeg lytter til?? Jeg undlader at åbne øjene for at aflæse Squeezebox'ens
display.... En mandlig vokal begynder at synge, og hvem "står" i min stue og synger? Michael Bondesen!!!! Sangen er lidt sørgelig, og alligevel
ikke. Den beretter om en lille pige som ligger syg, en bilist som dør og donerer sine organer, hvorved den lille pige reddes. En sand perle...
Nummeret hedder: Den Blå Vogn. Shubidua
Derfor:

Tag Stilling Nu!
Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes