Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 21:03   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Spørgsmål - kategorien er lukket (Forum låst Forum låst)
 HIFI4ALL Forum : Spørgsmål - kategorien er lukket
Emne Emne: En forstærker til 1500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Paaske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 25 December 2003 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Som sagt fandt jeg denne forstærker

Onkyo A-SV610PRO, 2x160 W v. 8 ohm, 2x240 W v. 4 ohm, Dolby Surround Pro-Logic. fj.betj. & manual medfølger. Virkelig god & tung lyd 1500kr

Og tænkt på at høre om der var nogen herinde der syntes at det ville være en god ide at investere i den....jeg har nemlig næsten færdig med at bygge et par højtalere med 2x15'' 400w cerwin vega enheder i og jeg har fået af vide at min 90w jvc forstærker er for svag til at ku spille med de højtalere

 

 

På Forhånd Tak For Hjælpen

Til top Vis Paaske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paaske
 
Tossekurt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 26 December 2003 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

der må have indsneget sig en fejl i dine specs. Onkyo selv opgiver 2*125 watt i 8 ohm med 0.08 THD og ellers er den rigtig nok, med de 240 watt i 4 ohm. men det skal da lige siges, at jeg synes at det lyder knaldhamrende billigt, det er desværre bare nogle billige klemmer, der sørger for højttalerkablerne til baghøjttalerne og til centeren (men fronttilslutningerne skulle være gode nok)

det er i øvrigt en lækker lille ting, at der er mulighed for remotecontrol fra et andet rum (ekstra sensor).

en vægt på 13,5 kg. viser også, at det ikke er en pap-forstærker,, så i mine øjne, ser det umiddelbart billigt nok ud til, at de sagtens kunne betale sig at købe den.

og hvis du er i tvivl, om den kan trække dine nye højttalere, så har jeg en kammerat, der netop har investeret i lillesøsteren til dine nye højttalere, han har en gammel forstærker på ca. 2*120 watt i 8 ohm, han kan fint spille med dem (også højt nok).

ellers prøver du vel bare forstærkeren inden du køber den!!
held og lykke med dit forhavende!

Til top Vis Tossekurt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tossekurt
 
Paaske
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 26 December 2003 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Ja jeg har også overvejet om jeg skulle prøve med den forstærker jeg har nu men det er jo som du selv siger ''knaldhamrende billigt'' så spørgsmålet er hvor længe der vil gå før den er solgt
Til top Vis Paaske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Paaske
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette forum er blevet låst af Administrator.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes