Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. maj 2024 | 03:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Technics SU A800 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 130
Sendt: 03 Maj 2015 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige samlet sådan en op i mint condition for 50 kr. på et Genbrugsmarked. Egentlig har jeg ikke plads til den, men fingrene kriblede. Nogen der har en mening om sådan en, noget der er værd at gemme på? Jeg skal selvfølgelig høre den med et par rigtige højttalere, i mit tilfælde et par HPM100, men den Sony TA F707 plus tilbehør, jeg skal flytte først gør projektet lidt besværligt. Så indtil videre har jeg kun brugt den med en Sony QS 820 minidisk og et par hovedtelefoner. Det lyder ok, men det skal jo helst være bedre end det!

Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa
 
Boydk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Juli 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 6265
Sendt: 04 Maj 2015 kl. 08:50 | IP-adresse registreret  

Den kender jeg.
Har reppet adskillige af dem i tidens løb. Ikke noget at skrive hjem om. Fornuftig trafo, for lidt kapacitet i lytter, tyndt pertinax print, rodet udlæg, elendigt signal/støjforhold på riaa. Der går så høj strøm i småsignaltranser/driver ditto, at printpladen efter ganske få år er temmelig temperaturskadet. Mange lader sig narre af Technic´s Class AA logo. Det er et koncept, de kalder deres integrerede udgangsbolcher, den er absolut ikke Klasse A, højst lidt høj tomgangsstrøm. De 50,- kr. du har givet for den er nok lige i overkanten, men hva´ fa´en, bare du så er glad for den. Hvis du kun har købt den for at tjene penge, ender den nok med at være den dårligste investering, du får lavet i 2015, med mindre du vælger at "snyde" en eller anden.

__________________
Alt under 500 watt er til garagen.
Mens Løgnen løb fra Bagdad til Konstantinopel, fumlede Sandheden fortsat rundt efter sine sandaler.
Til top Vis Boydk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Boydk
 
JoLa
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 130
Sendt: 04 Maj 2015 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Nej den virker også lidt "tynd" i lyden, faktisk bedre, hvis jeg sætter hovedtelefonerne direkte til minidiscen! Så jeg tror ikke, at jeg gider skille mit stereo ad, for dens skyld. Tak for inputtet Måske kan jeg skyde den af for en 100 mand, så har jeg da tjent på det!   
Til top Vis JoLa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JoLa
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes