Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 14:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Micro seiki DD-20, Hvad er det værd? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jebo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2005
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 21:17 | IP-adresse registreret  

Nu ved jeg at det ikke er lovligt at sælge eller formidle salg på dette forum, så jeg håber ikke mit indlæg vil blive betragtet som sådan.

Jeg har en gammel Micro seiki DD-20 pladespiller som jeg overvejer at sælge, men jeg ved ikke meget om pladespillere. Jeg ville lade den gå for en slik på dba.dk, men så at der var en der søgte en Micro seiki tonearm og var villig til at betale op til 5000,- for den. Så jeg tænkte at jeg hellere lige måtte søge lidt info om min pladespiller først.

Er der nogen der ved hvad min Micro seiki DD-20 er værd?

Til top Vis jebo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jebo
 
CRISAA
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 135
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Hej jebo,

En DD-20 kan du roligt lade gå til en som bliver glad for den. de modeller som går for de helt store beløb er de store rx-dx fra 1000 og op efter. Arme af værdi er primer MA-505  og op til MAX 237 MAX 282 (tryk på dem og du finder dem på fan siten http://my-micro.de/micro_produkte_ton.htm). Der var en gang hvor der var en masser micro i DK men er efterhånden gået alle til udlandet pga. bedre priser og støre efterspørgelse. Kulturen her hjemme er også lidt langsomt og desvære er man altid efter et knald tilbud. Så når den store micro er til salg er man sjælden villige til at give lige så meget som man gør ude i den store verden.

Håber det hjælper!

men sidder der en MA-505MKIII på din TT kan du forlange omkring 2500 for den alene. (dog hvis du har det hele til den s rør ecc.....)

 

Til top Vis CRISAA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CRISAA
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 13 Marts 2005 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Hej !

MA-505 arm er ikke så god efter min mening, da de kom frem var der slør i de fleste lejerne jeg taler af arfaring, en der kom meget ude i Hi-Fi Klubben den gang den var ung som gæst hjalp folk med at rette på det slør der var hans navn var Flemming, men da jeg gik over til SME 12" det var bare godt men man kan godt være heldig at få et godt eksemplar af MA-505.

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes