Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. maj 2024 | 13:57   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Potentiometer/Attenuator (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
soka
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 19 Maj 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 714
Sendt: 28 August 2009 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Jeg skal have udskiftet volumenpotmeteret i en Copland CTA 301 MKII forforstærker.

Det, der sidder i nu er et ALPS 708t 20K DX. Jeg overvejer om jeg skal prøve en attenuator med faste modstande i stedet...

Balancekontrollen skal updates samtidig. Den hedder ALPS 649t 100K MN. Her overvejer jeg, om jeg skal bypasse...

 

Til spørgsmålene:

Kan i anbefale en god 20K attenuator? Kan den uden videre erstatte potmeteret? Hvor køber jeg?

Hvis jeg bypasser balancekontrollen, skal der så bare luses, eller skal der erstattes med faste modstande?

Hvis jeg vælger den simple løsning og anskaffer et par nye ALPS-kontroller (både volumen og balance), hvor kan de så købes? 

 

På forhånd tak for hjælpen.

Ps.: Jeg arbejder udenlands de næste par uger og kan derfor måske ikke respondere hurtigt på evt. svar eller indlæg  

Til top Vis soka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soka
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 28 August 2009 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

soka skrev:

Jeg skal have udskiftet volumenpotmeteret i en Copland CTA 301 MKII forforstærker.

Det, der sidder i nu er et ALPS 708t 20K DX. Jeg overvejer om jeg skal prøve en attenuator med faste modstande i stedet... brug ikke sme modstande de lyder ikke godt

Balancekontrollen skal updates samtidig. Den hedder ALPS 649t 100K MN. Her overvejer jeg, om jeg skal bypasse... gå du bare helt uden om denne balancekontrol det giver bedre lyd

 

Til spørgsmålene:

Kan i anbefale en god 20K 10K kan også bruges attenuator? Kan den uden videre erstatte potmeteret? JA Hvor køber jeg?

Hvis jeg bypasser balancekontrollen, skal der så bare luses, eller skal der erstattes med faste modstande? du går bare helt uden om, det giver bedre lyd

Hvis jeg vælger den simple løsning og anskaffer et par nye ALPS-kontroller (både volumen og balance), hvor kan de så købes? 

På forhånd tak for hjælpen.

Ps.: Jeg arbejder udenlands de næste par uger og kan derfor måske ikke respondere hurtigt på evt. svar eller indlæg  

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1605
Sendt: 28 August 2009 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

soka skrev:
Det, der sidder i nu er et ALPS 708t 20K DX. Jeg overvejer om jeg skal prøve en attenuator med faste modstande i stedet...

Snakker du om en drejeomskifter eller f.eks. en relæattenuator?

Citér:
Balancekontrollen skal updates samtidig. Den hedder ALPS 649t 100K MN. Her overvejer jeg, om jeg skal bypasse...

Lad bare den sidde. Den laver ikke noget så længe den er i midterstilling (pga. den specielle MN type).

Citér:
Kan i anbefale en god 20K attenuator? Kan den uden videre erstatte potmeteret?

Ja og ja.

Citér:
Hvis jeg bypasser balancekontrollen, skal der så bare luses, eller skal der erstattes med faste modstande?

Det kommer an på hvor den sidder i kredsløbet. Hvis du forbinder indgange med udgange, og sætter 100k modstande mellem signal og stel er du på den sikre side. Men som sagt opfører det sig bare som to parallelmodstande når det er i midterstilling, så jeg tvivler på det gør nogen skade. Det er ikke et normalt lineært balancepotmeter.

Citér:
Hvis jeg vælger den simple løsning og anskaffer et par nye ALPS-kontroller (både volumen og balance), hvor kan de så købes?

Det kan blive lidt bøvlet. 20KD (eller måske 20KA) kan du købe ved Farnell. Men 100KMN er ikke en standard værdi - jeg kan f.eks. kun skaffe 10KMN fra min grossist.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted
 
Henning
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 28 August 2009 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har selv 10K NLE attenuator, og det er virkelig kvalitet. Der er godt nok SMD modstande på, som skulle lyde dårligt iflg. nhj4..

De lyder simpelthen skide godt, det er meget imponerende hvis "almindelige" modstande skulle lyde bedre. Men man har jo aldrig hørt det sidste (bedste?)..

De her er magen til NLE's da de vist nok laver dem på licens eller sådan noget.

http://www.dact.com/html/attenuators.html

Men hvis du hellere vil have trad. modstande er her en del at vælge mellem, og der er også ALPS.

http://www.hificollective.co.uk/components/potentiometers.ht ml

Har handlet der, de er hurtige og præcise.

Mvh

Henning

 

Til top Vis Henning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henning
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 28 August 2009 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Henning skrev:

Hej

Jeg har selv 10K NLE attenuator, og det er virkelig kvalitet. Der er godt nok SMD modstande på, som skulle lyde dårligt iflg. nhj4.. efter min mening er disse modstande til digital teknik og ikke til analo teknik for det er alt for spinkelt martriale der bliver brugt der i signalvejen, der skal store gode modstande til at give en god lyd og hul igenem til musikken

De lyder simpelthen skide godt, det er meget imponerende hvis "almindelige" modstande skulle lyde bedre. Men man har jo aldrig hørt det sidste (bedste?).. så skulle du prøve at lave en sjont regulering med meget gode modstande så vil du blive forbavset over vor meget vel lyd du får

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Henning
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 31 August 2009 kl. 07:13 | IP-adresse registreret  

Hej nhj4

Du har sikkert ret i at smd modstande er udviklet til digital teknik, men jeg tror at udviklingen er med SMD modstandene.

Jeg er i al fald sikker på at Niels Larsen ikke går på kompromis med tingene, og han ved en ting eller to om at skrue god lyd sammen.  

Det er så vidt jeg ved, metalfilmsmodstande, og lyder som sagt rigtig fedt, og så er det jo lidt ligemeget om der faktisk slet ikke kan komme god lyd igennem, i teorien, ik?

Men det kunne da være fedt at prøve en sammenligning, jeg synes det er vildt spændende faktisk.

Venlig hilsen

Henning

Til top Vis Henning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henning
 
mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1605
Sendt: 31 August 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret  

SMD-modstande fejler ikke noget - sålænge det er de rigtige SMD-modstande. De bedste af dem der er til at få fat på, er efter min mening MELF typerne. Ulempen er af de er runde, så de er lidt bøvlede at montere...

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 31 August 2009 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Henning skrev:

Det er så vidt jeg ved, metalfilmsmodstande, og lyder som sagt rigtig fedt, og så er det jo lidt ligemeget om der faktisk slet ikke kan komme god lyd igennem, i teorien, ik?  det er ikke ligmeget jo bedre martriale der bliver brugt jo bedre lyd for det er signal vejen vi taler om her, metalfiolms modstande er ikke lige min kob te, jo støre modstandene er jo bedre lyd så slipper de dybe oktaver bedre i genem, har meget god arfaring med disse ting.

du skulle prøve en sjond regulering med gode modstande så vil du hurtig finde ud af vor vigtig det er med gode modstande i signal vejen, jo bedre martriale og store modstande giver mere hul igenem til lyden

her er en måde og gøre det på de blå modstande er riken 1w til sjondt reguleringen

her er det med et alemelig potmeter Noble, modstande Audio Note 2wter

her er det rigen modstande 1w

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
priboj
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 01 September 2009 kl. 03:34 | IP-adresse registreret  

Henning skrev:

Hej nhj4

Du har sikkert ret i at smd modstande er udviklet til digital teknik, men jeg tror at udviklingen er med SMD modstandene.

Jeg er i al fald sikker på at Niels Larsen ikke går på kompromis med tingene, og han ved en ting eller to om at skrue god lyd sammen.  

Det er så vidt jeg ved, metalfilmsmodstande, og lyder som sagt rigtig fedt, og så er det jo lidt ligemeget om der faktisk slet ikke kan komme god lyd igennem, i teorien, ik?

Men det kunne da være fedt at prøve en sammenligning, jeg synes det er vildt spændende faktisk.

Venlig hilsen

Henning



Hej Henning

det har noget med fysik/kemi og svingninger og en sinus kurveer ... og nej der kommer ikke musik ud af Niels Larsen ting ... der kommer god lyd ...

med venlig hilsen
Priboj


__________________
lyd er mit liv... musik er min dyd...
Til top Vis priboj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af priboj
 
priboj
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 01 September 2009 kl. 03:45 | IP-adresse registreret  

hej folk

det man gør er et man springer den indre grundmodstand over derfor kan man så heller ikke skrue helt ned, grundet at af max modstand ikke er 100% ens med den indre modstand..

dette virker ikke på alle potmeter .. men rigtig mange


__________________
lyd er mit liv... musik er min dyd...
Til top Vis priboj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af priboj
 
priboj
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 01 September 2009 kl. 03:47 | IP-adresse registreret  

Henning skrev:

Hej

Jeg har selv 10K NLE attenuator, og det er virkelig kvalitet. Der er godt nok SMD modstande på, som skulle lyde dårligt iflg. nhj4..

De lyder simpelthen skide godt, det er meget imponerende hvis "almindelige" modstande skulle lyde bedre. Men man har jo aldrig hørt det sidste (bedste?)..

De her er magen til NLE's da de vist nok laver dem på licens eller sådan noget.

http://www.dact.com/html/attenuators.html

Men hvis du hellere vil have trad. modstande er her en del at vælge mellem, og der er også ALPS.

http://www.hificollective.co.uk/components/potentiometers.ht ml

Har handlet der, de er hurtige og præcise.

Mvh

Henning

 





fra priboj-  ja du har god lyd hjemme hos dig ... men jeg vil høre musik

ved godt at jeg lyder lidt fræk .. men NHJ4 har brugt 3år af sit liv på dette område..

fat det dog..


__________________
lyd er mit liv... musik er min dyd...
Til top Vis priboj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af priboj
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 01 September 2009 kl. 06:36 | IP-adresse registreret  

priboj skrev:



fra priboj-  ja du har god lyd hjemme hos dig ... men jeg vil høre musik

ved godt at jeg lyder lidt fræk .. men NHJ4 har brugt 3år af sit liv på dette område..

fat det dog.. mere en 3 år har jeg dov da brugt for man skal da også lytte til tengene man laver  
Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
Henning
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 01 September 2009 kl. 08:36 | IP-adresse registreret  

priboj skrev:
Henning skrev:

Hej

Jeg har selv 10K NLE attenuator, og det er virkelig kvalitet. Der er godt nok SMD modstande på, som skulle lyde dårligt iflg. nhj4..

De lyder simpelthen skide godt, det er meget imponerende hvis "almindelige" modstande skulle lyde bedre. Men man har jo aldrig hørt det sidste (bedste?)..

De her er magen til NLE's da de vist nok laver dem på licens eller sådan noget.

http://www.dact.com/html/attenuators.html

Men hvis du hellere vil have trad. modstande er her en del at vælge mellem, og der er også ALPS.

http://www.hificollective.co.uk/components/potentiometers.ht ml

Har handlet der, de er hurtige og præcise.

Mvh

Henning

 





fra priboj-  ja du har god lyd hjemme hos dig ... men jeg vil høre musik

ved godt at jeg lyder lidt fræk .. men NHJ4 har brugt 3år af sit liv på dette område..

fat det dog..

Jo tak, jeg tror jeg har forstået budskabet.. Har jo hele tiden skrevet at det lyder godt hos mig og at det ville være spændende at høre attenuator med trad. modstande, som lukker musik igennem. Der er nu masser af musik i mit anlæg, men det kan altid blive bedre (=anderledes)

Jeg er slet slet ikke ekspert, men har i mine ører hørt en forbedring i at skifte til NLE, og det er ift. en ret god forforstærker.

Men det næste jeg vil prøve af bliver sikkert noget rørgrej, bare for sjov, og det er slet ikke umuligt at der vil være masser af "luftguitareffekt" en en NLE/rør kombination. (Nu flipper i nok helt ud ) F.eks. NLE 11/17/19 og MC275.. Det var da værd at prøve. Kan jo altid skifte NLE ud, skulle det vise at mine ører opfatter musik på samme måde som dine..

Ville vildt gerne vide mere om teorien bag det hele, men meget af den her jungle er jo også vodoo, det er svært synes jeg. Og det tager vildt meget tid..

Det kunne være sjovt at bygge sådan en shunt regulator, eller bare prøvelytte, jeg kan faktisk også godt li musik og har da også andre plader end Lisa Eckdahl og Diana Krall..

Men jeg er da glad for at få jer lidt op af stolene, dejligt at I brænder for det I gør. Men sjovt nok så er der mange der påstår at sølv dræber musikken og at lyden bliver til fifi og ikke hifi, men det ser ud til at NHJ4 bruger meget sølv.. (gør jeg også selv, men fandt et relativt billigt OFC kobber ht kabel bedre end Blue Heaven til det 10 dobbelte) Bare et eksempel.. 

Mange venlige musik hilsner

Henning

Til top Vis Henning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henning
 
priboj
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 September 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 01 September 2009 kl. 13:20 | IP-adresse registreret  

Henning skrev:
priboj skrev:
Henning skrev:

Hej

Jeg har selv 10K NLE attenuator, og det er virkelig kvalitet. Der er godt nok SMD modstande på, som skulle lyde dårligt iflg. nhj4..

De lyder simpelthen skide godt, det er meget imponerende hvis "almindelige" modstande skulle lyde bedre. Men man har jo aldrig hørt det sidste (bedste?)..

De her er magen til NLE's da de vist nok laver dem på licens eller sådan noget.

http://www.dact.com/html/attenuators.html

Men hvis du hellere vil have trad. modstande er her en del at vælge mellem, og der er også ALPS.

http://www.hificollective.co.uk/components/potentiometers.ht ml

Har handlet der, de er hurtige og præcise.

Mvh

Henning

 





fra priboj-  ja du har god lyd hjemme hos dig ... men jeg vil høre musik

ved godt at jeg lyder lidt fræk .. men NHJ4 har brugt 3år af sit liv på dette område..

fat det dog..

Jo tak, jeg tror jeg har forstået budskabet.. Har jo hele tiden skrevet at det lyder godt hos mig og at det ville være spændende at høre attenuator med trad. modstande, som lukker musik igennem. Der er nu masser af musik i mit anlæg, men det kan altid blive bedre (=anderledes)

Jeg er slet slet ikke ekspert, men har i mine ører hørt en forbedring i at skifte til NLE, og det er ift. en ret god forforstærker.

Men det næste jeg vil prøve af bliver sikkert noget rørgrej, bare for sjov, og det er slet ikke umuligt at der vil være masser af "luftguitareffekt" en en NLE/rør kombination. (Nu flipper i nok helt ud ) F.eks. NLE 11/17/19 og MC275.. Det var da værd at prøve. Kan jo altid skifte NLE ud, skulle det vise at mine ører opfatter musik på samme måde som dine..

Ville vildt gerne vide mere om teorien bag det hele, men meget af den her jungle er jo også vodoo, det er svært synes jeg. Og det tager vildt meget tid..

Det kunne være sjovt at bygge sådan en shunt regulator, eller bare prøvelytte, jeg kan faktisk også godt li musik og har da også andre plader end Lisa Eckdahl og Diana Krall..

Men jeg er da glad for at få jer lidt op af stolene, dejligt at I brænder for det I gør. Men sjovt nok så er der mange der påstår at sølv dræber musikken og at lyden bliver til fifi og ikke hifi, men det ser ud til at NHJ4 bruger meget sølv.. (gør jeg også selv, men fandt et relativt billigt OFC kobber ht kabel bedre end Blue Heaven til det 10 dobbelte) Bare et eksempel.. 

Mange venlige musik hilsner

Henning




hej Henning

bliver sure nej ... rasende gale og p***e misundelige

jeg "ved" regner med at vide at du  nu er nået til lige der hvor jeg ville have dig hen.. du skal være velkommen til at komme forbi til en kop kaffe og et stykke medbragt kage og musik, for der er minusser i alle systemer også mit der er lidt småbrum på mit men det spiller musik ikke HiFi - eller pæn lyd, flot, storslået lyd

det vil så sige at jeg lige har der er en del nye komponenter i lige nu så det skal lige have signe timer til atbrande ind den er nok lidt for blank/glat lige nu (mit minus jeg staver som en forstuget arm, og det er jeg blevet angrebet på før) men jeg kan/her en evne med lyd som er lidt unnik.


jeg rister ikke mine kaffe bønner men jeg kvæner dem selv...
med venlig hilsen
Priboj 
 
 


__________________
lyd er mit liv... musik er min dyd...
Til top Vis priboj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af priboj
 
Henning
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 April 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 02 September 2009 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Hej Priboj

Tak for invitationen, det ville være vildt hyggeligt, men der er nok lidt langt, jeg kommer fra Horsens, og kommer ikke til storbyen så ofte.

Vedr. staveriet, så er det altså sådan at nogle af de største genier her i verden har problemer med stavningen, så det er noget så ligegyldigt i min bog :-)

Men det er da lige over, hvis du skulle komme i nærheden af Horsens, så er du velkommen.

Men jeg er lidt i tvivl om hvordan man laver sådan en shunt.. Det ser ud til på billedet at potmetret er kortsluttet?? og at der er en fast modstand i signalvejen. Det er lidt for kringlet til min hjerne..

Er der en kort forklaring?

Venlig hilsen Henning

Til top Vis Henning's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henning
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 02 September 2009 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

hej Hening !

kan du bruge det her til noget

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1530
Sendt: 02 September 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Hmm, som jeg lige opfatter en shunt regulering, så vender nhj4's forbindelser omvendt - men det er ikke sikkert, det betyder noget for lyden.

Men prøv at se og læse mere om princippet her: http://wduk.worldomain.net/forum/showthread.php?t=198

Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
nhj4
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 11 December 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3481
Sendt: 02 September 2009 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

erlingt skrev:
Hmm, som jeg lige opfatter en shunt regulering, så vender nhj4's forbindelser omvendt - men det er ikke sikkert, det betyder noget for lyden.

Men prøv at se og læse mere om princippet her: http://wduk.worldomain.net/forum/showthread.php?t=198

det er da godt nok en anden måde og lave det på, jeg kan desvære ikke læse vad der står jeg er ikke god til andre sprog

Til top Vis nhj4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nhj4
 
erlingt
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1530
Sendt: 02 September 2009 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Tja, jeg ved heller ikke om det ene eller det andet er korrekt. Men det væsentlige - og det er jo opfyldt i begge koblinger - er vel at lyden IKKE skal passerer gennem pot-meteret.

Så man kan jo prøve sig frem og hører hvad man synes lyder bedst

Til top Vis erlingt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af erlingt
 
tube mania
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2380
Sendt: 02 September 2009 kl. 14:56 | IP-adresse registreret  

Den er vist go nók...når den er drejet højre om er glideren længst fra stel...altså mindst mulig dæmpning.

mvh



__________________
Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer

Til top Vis tube mania's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tube mania
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes