Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. april 2024 | 22:34   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Marantzmans vintage setups (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 10:40 | IP-adresse registreret  

Så er det vist på tide at få lagt et par billeder ud:

Ja jeg vil ikke lægge skul på at jeg er til vintage udstyr. Jeg elsker store knapper, tungt grej,blåt lys og frontpaneler der er til at orientere sig på. Og så synes jeg at Marantz har en dejlig vintage lyd som stadig holder, og ikke mindst  er det sjovt at få fat i noget udstyr som jeg ikke havde råd til dengang i 70`erne.

Her er mine 2 setups sat til skue. 

Setup 1:

1 står i min stue og består af en Marantz 2252B receiver som jeg købte fra ny i 1979 og har spillet og fungeret perfekt lige siden, kassettebåndoptager 5025 som jeg faldt over sidste sommer, pladespiller 6300 og Cdafspiller Phillips CD 582 som er en ældre sag og snart står for udskiftning, men den lyder ok og spiller alle CD`er uden problemer.Hovedtelefonerner er Sennheiser HD595. 

Højtalerne som ikke kan ses på billedet er et par nyrenoverede Jbl L 26 Decade på originale stands. Dem var jeg meget imponeret over i 70`erne (en af vennerne havde dem) men jeg endte dengang med et par Altec Lansing model 5 istedet ,som jeg havde i 20 år inden de faldt fra hinanden.Det hele er klodset op på kork og lyder i mine ører fremragende.

 

Setup 2:

 

2 setup som står i spisestuen består at Marantz 2015 som bruges som tuner, den er for tiden tilsluttet en Marantz integreret forstærker 1060 som jeg har lånt på prøve. Ellers veksler jeg mellem en 1030 og en 1070 som forstærker, hvor især 1030 lyder rigtigt godt. Måske bedre en 1060? Den er dog ikke så kraftig med sine 2 x 15 watt.

Resten er storskraldsfund fra i sommers - en kassettebåndoptager Denon DR-M2 og en CD-afspiller Kenwood DP-3050 samt et par velholdte Tandberg højtalere TL 1520. Ikke noget der kan eller skal lyde stort og voldsomt, men det passer til rummets størrelse og lyder dejligt, synes jeg.

Desuden har jeg et lille hjemmstudie sluttet til computeren der bl.a indeholder et par nEar studiemonitors samt en digitalconverter Art DI/O med Telefunken rør.

Af ting som står ubrugte for tiden er:

Sony transportabel kassettebåndoptager TC- 153SD, NAD kassettebåndoptager, Marantz intg. 1030 og 1070, Marantz 2220B, Marantz 6100 pladespiller samt et par Dali 3a højtalere. Ja, der er vist gået lidt samlermani i det, men de spiser jo ikke brød og jeg har meget kælderplads.

Iøvrigt et rigtigt godt forum, der giver mange gode ideer.

Med venlig hilsen

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Meldo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 Oktober 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 112
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Det er godt nok for kult! ( Og alt for lækkert!) ;)




__________________
Xindak XA-3250
JungSon DA-CDS2
Acoustic-Reality eAR Two
Xavian Giulietta
Marantz 4600.
Cute Beyond (klasse A)
Firestone Fubar II DAC
Firestone Power Supply
Til top Vis Meldo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Meldo
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 10:55 | IP-adresse registreret  

Hej Marantzman

Det er alt for lækkert det grej du har stående der og rigtig gode billder

Er selv hoppet på det gamle, og midst ligeså gode vintage grej.

Spiller selv i øjeblikket på tr2080 (Tandberg) og den er alt for fed- kan slet ikke forestille mig at skille mig af med den- Never ever!!!

Har ikke så meget forstand på Marants men ved da at de "var" toppen i ligaen når vi snakker hifi i de glade 70'ere

Vil da gerne se nogle billeder af dine højtalere

Hvis du ikke vil have de Tandberg HT'erne mere sender du dem bare imod mig

Se evt. min tråd- den er ikke helt opdateret, men det kommer...

Ja forummet er rigtig godt og særdeles informerende - bruger alt for meget tid herinde

MVH. Roky

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Sindsygt flot!! Jeg havde selv engang en Marentz tuner en 2050L, den var sku lækker, jeg solgte den dog for nylig, da jeg er ved at ændre mit setup totalt. du kan se den i min tråd.

Det ser virkelig godt ud med det blå lys



__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Tak tak for de pæne ord.

Jeg skal nok huske på dig Roky,hvis jeg skulle gå hen og blive træt af dem, men indtil videre er jeg MEGET tilfreds.

Her er lidt billeder af højtalerne.

Jbl L 26 Decade:

Og Tandberg Tl 1520

 

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Hej igen

Ja man bruger alt for meget tid her! Har selv fulgt med i Tandberg tråden og Tr2075 og Tr2080 er nogle rigtig flotte apparater og kunne da selv godt tænke mig een af dem som reserve, men de er jo svære at komme i nærheden. Jeg kan egentligt ikke huske om jeg nogensinde har hørt een, men det ser ud som kram.

Noget andet som på det seneste har fanget min interesse er Yamaha Cr serien, sådan een kunne jeg godt tænke mig at få fingre i f.eks 840 eller 1020.

 

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

uhhm de er simpelthen for flotte de JbL!

Spiller sikkert med meget stor dynamik- kan vel også tåle at blive braget igennem en gang imellem Vejer de ikke temmelig meget?

Ja de er rigtig pæne tr2075/80 og særdeles eftertragtede efterhånden- men ikke uden grund. Du skal ikke snyde dig for at høre hvor meget spilleglæde de har- bassen er rigtig god, blød, tilbagelænet og fyldig! Jeg kan blive ved  er ikke overbevist over at din Marantz spiller ligeså godt om ikke bedre, de har i hvert fald skalalys til fælles.

 

Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2247
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 12:00 | IP-adresse registreret  

Marantzman:Velkommen til! Det er stærkt vanedannende,at befinde sig herinde på hifi4all Det er rigtig flotte klenodier du har der.Jeg er selv helt vild med recievere med blåt lys.....ikke kun Tandberg,hvis vi taler om det rent visuelle.Lydmæssigt er jeg selvfølgelig urokkelig Og du har selv en rem af huden,i kraft af dineTandberg TL1520'er Du er på rette vej.....
Jeg har aldrig selv hørt Marantz,så jeg ta'r dit ord for at det lyder godt.Jeg er RET vild med den tuning-'knap' der er på de fleste Marantz-recievere?Den er for blæret
Du har forresten en 'lidelses-fælle' i en anden bruger herinde fra,nemlig Fred Marantz.Han er vist mest ovre i 'Vintage'-afdelingen.Tjek hans grej ved lejlighed    

__________________
'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
Til top Vis Tante Berg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tante Berg
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 12:32 | IP-adresse registreret  

Hallo Marantzman, lækkert med en vintage-tråd mere Ja det er stærkt vanedannende

Jeg har haft Marantz grej i starten ag 80'erne og var hammer tilfreds med med receiveren og kassette spilleren 

Marantzman, du nævner den 1060 ikke er så god i lyden som din 1030' Hvis du kun har afprøvet dem på Tandberg TL 1520' har du ramt akillessenen på Tandberg højttalere, skal Tandberg højttalere spille optimalt er det kritisk, at de højttalere ikke kobles på en alt for kraftig forstærker 

Har du prøvet at spænde dine Jbl L 26 Decade til den 1060' jeg kan nemt forstille mig at den 1060' leverer varen på de JBL'er
Hmmm der er jo ikke så meget blå-lys på den 1060' men lækker er den


Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Roky skrev:

"Spiller sikkert med meget stor dynamik- kan vel også tåle at blive braget igennem en gang imellem Vejer de ikke temmelig meget?"

Jo, de er meget tunge(egetræskabinetter) og kan godt spille meget højt. Det går dog ikke så tit her i lejligheden (2 små børn og ovenbo) Jeg er også blevet for gammel til høje lydtryk.  Fik dem for 1500,-kr. Der er vist et par på DBA fortiden ... også et par Jbl l 19 som lyder kanon.

Har iøvrigt kigget på dine billeder... Det ser fedt ud dèt anlæg du har! Måske jeg skulle kigge efter sådan en CDspiller.

Tante Berg:

Tak.. Jeg er ved at tygge mig igennem dine mange indlæg her... meget underholdende og oplysende.. man kan ikke undgå at fatte interesse for Tandberg når man læser........

Jeg fandt mine TL 1520i sommers i en bunke "elektronikudsmid # i min kolonihave. Det var begyndt at regne og jeg kom lige forbi med trillebøren og syntes at de så interessante ud blandt alt det andet (itt højtalere mm.) Så op i trillebøren med dem. Og jeg skal da love for at jeg kunne høre vellyd så snart at jeg satte dem til! De har dog et lille ubetydeligt hul i frontstoffet på den ene. De er iøvrigt flotte i ophænget alderen taget i betragtning og kan sikkert holde i mange år endnu.

 

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 11 Januar 2008 kl. 13:00 | IP-adresse registreret  

Guldtuborg skrev:

" Marantzman, du nævner den 1060 ikke er så god i lyden som din 1030' Hvis du kun har afprøvet dem på Tandberg TL 1520' har du ramt akillessenen på Tandberg højttalere, skal Tandberg højttalere spille optimalt er det kritisk, at de højttalere ikke kobles på en alt for kraftig forstærker 

Har du prøvet at spænde dine Jbl L 26 Decade til den 1060' jeg kan nemt forstille mig at den 1060' leverer varen på de JBL'er
Hmmm der er jo ikke så meget blå-lys på den 1060' men lækker er den

Jamen det forklarer jo alt... Nej jeg har ikke prøvet at skifte rundt mellem dem og 1060 er kun til låns ( han vil ikke sælge) så jeg er snart tilbage til 1030, som jeg kan høre passer bedre!

Nej den har ikke så meget blåt lys... men til gengæld STORE KNAPPER.

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Qbiq
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Juli 2007
Lokalitet: Norge
Status: Offline
Indlæg: 72
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 02:51 | IP-adresse registreret  

Passer trekassa på 2215`en på 2252`en ? if so, bør du flytte trekassa over fra 2215 til 2252 og sette 2252`en der kassettspillern (5025) står nå (bytte plass på de to) :) største  receivern på toppen av racket "for show" :) satan de marantz med trekasse (wood box) er "fede"!!!

Marantzman skrev:

Så er det vist på tide at få lagt et par billeder ud:

Ja jeg vil ikke lægge skul på at jeg er til vintage udstyr. Jeg elsker store knapper, tungt grej,blåt lys og frontpaneler der er til at orientere sig på. Og så synes jeg at Marantz har en dejlig vintage lyd som stadig holder, og ikke mindst  er det sjovt at få fat i noget udstyr som jeg ikke havde råd til dengang i 70`erne.

Her er mine 2 setups sat til skue. 

Setup 1:

1 står i min stue og består af en Marantz 2252B receiver som jeg købte fra ny i 1979 og har spillet og fungeret perfekt lige siden, kassettebåndoptager 5025 som jeg faldt over sidste sommer, pladespiller 6300 og Cdafspiller Phillips CD 582 som er en ældre sag og snart står for udskiftning, men den lyder ok og spiller alle CD`er uden problemer.Hovedtelefonerner er Sennheiser HD595. 

Højtalerne som ikke kan ses på billedet er et par nyrenoverede Jbl L 26 Decade på originale stands. Dem var jeg meget imponeret over i 70`erne (en af vennerne havde dem) men jeg endte dengang med et par Altec Lansing model 5 istedet ,som jeg havde i 20 år inden de faldt fra hinanden.Det hele er klodset op på kork og lyder i mine ører fremragende.

 

Setup 2:

 

2 setup som står i spisestuen består at Marantz 2015 som bruges som tuner, den er for tiden tilsluttet en Marantz integreret forstærker 1060 som jeg har lånt på prøve. Ellers veksler jeg mellem en 1030 og en 1070 som forstærker, hvor især 1030 lyder rigtigt godt. Måske bedre en 1060? Den er dog ikke så kraftig med sine 2 x 15 watt.

Resten er storskraldsfund fra i sommers - en kassettebåndoptager Denon DR-M2 og en CD-afspiller Kenwood DP-3050 samt et par velholdte Tandberg højtalere TL 1520. Ikke noget der kan eller skal lyde stort og voldsomt, men det passer til rummets størrelse og lyder dejligt, synes jeg.

Desuden har jeg et lille hjemmstudie sluttet til computeren der bl.a indeholder et par nEar studiemonitors samt en digitalconverter Art DI/O med Telefunken rør.

Af ting som står ubrugte for tiden er:

Sony transportabel kassettebåndoptager TC- 153SD, NAD kassettebåndoptager, Marantz intg. 1030 og 1070, Marantz 2220B, Marantz 6100 pladespiller samt et par Dali 3a højtalere. Ja, der er vist gået lidt samlermani i det, men de spiser jo ikke brød og jeg har meget kælderplads.

Iøvrigt et rigtigt godt forum, der giver mange gode ideer.

Med venlig hilsen

Marantzman

Til top Vis Qbiq's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Qbiq
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Qbiq skrev:

"Passer trekassa på 2215`en på 2252`en ? if so, bør du flytte trekassa over fra 2215 til 2252 og sette 2252`en der kassettspillern (5025) står nå (bytte plass på de to) :) største  receivern på toppen av racket "for show" :) satan de marantz med trekasse (wood box) er "fede"!!!"

------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------

Desværre passer trækabinettet til 2015 ikke til 2252B`eren, ellers var det også kommet på dèn først. Jeg kigger stadig efter et kabinet til 2252, men det er ikke så tit at de dukker op herhjemme. Ellers skal man på Ebay og så bliver det dyrt inden den kommer ind af døren her.

Du kan have ret i at receiveren skal stå øverst. det vil jeg ændre ved førstkommende lejlighed. 5025 er den største og vil nok passe bedst på nederste hylde.

mvh

Marantzman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Roky
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Januar 2007
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 1974
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Ja den marantz cdafspiller er jeg rigtig glad for-skynt jeg ikke bruger den lige i øjeblikket.

Lyden er lidt til den mørke side og med et meget godt perspektiv- kan bestemt anbefales, og så skal man heller ikke vente på at den skal loade cd'en den lukker skuffen og efter 1-3 sek er der musik i store strømme.


Til top Vis Roky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Roky
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 17:28 | IP-adresse registreret  

Jeg har faktisk slev tænkt på at anskaffe de der JBL, men hvor store r de fysik, og hvor store er enhederne? Og spiller de godt

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

Hej Marantzman, hvordan bliver lyden hvis de højttalere bliver vendt, kan forstå at det er den oprindelige  meningen
Har du på nogen som helst måde tweaket delfiltret, tænker specielt på diskant reguleringen


Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

 

LouBP skrev:

DImensionerne er:  højde 61 cm, bredde 32,5, dybde 34 cm, bas 10", diskant 1.4".

Jbl l 19 som vist stadig er på DBA er lidt mindre, men kan vist spille højere. (Er ikke sikker på det sidste.)

De er tunge pga af egetræet og det er ren workout at tumle rundt med dem.

 På nettet bliver deres lyd omtalt som west coast lyden, pga af lidt boost i mellemtoneområdet og at en større studio monitor af denne model var standard i USA og senere hele verdens indspilningsstudier fra midt 70`erne og frem. Så især rockmusik fra den periode skulle lyde eksta godt da man mixede musikken på dem. Decade serien får pæn ros på netttet..søg bl.a i www.lansingheritage.org, der bliver de beskrevet en del. Det var tilsyneladende en serie som Jbl havde stor succes med.

Om man kan lide lyden er selvfølgelig en smagssag! Jeg havde før et par KEF Q35 som jeg syntes lød fint, men jeg blev positivt overrasket over Jbl`erne, de lød nemlig lige som jeg bildte mig ind at jeg kunne huske at de lød. Og så gjorde de et eller andet ved stereobilledet som jeg godt kunne lide. Det åbnede op, synes jeg. De har en lyd der er lige i ansigtet.

En af mine venner som har haft dem i mange år har lige købt et par B&W DM603 S2 og han siger at de er meget mere detaljerede og går langt dybere i bassen. Ingen sammenligning selv om Jbl`erne er gode, siger han.

http://www.lansingheritage.org/html/jbl/specs/home-speakers/ 1973-l26.htm

Håber at dette kan være til lidt hjælp!

Guldtuborg skrev:

Hej Marantzman, hvordan bliver lyden hvis de højttalere bliver vendt, kan forstå at det er den oprindelige  meningen
Har du på nogen som helst måde tweaket delfiltret, tænker specielt på diskant reguleringen
------------------------------------------------------------ -----------------------------------------------------

Jeg har ikke prøvet at vende dem, da det ikke rigtigt passer med stueindretningen eller mine stands, så det kan jeg desværre ikke udtale mig om. Men jeg roder lidt med diskantreguleringen... i øjeblikket er de sat på fuld diskant +3 og så skruer jeg tilsvarende ned for receiveren, men det bliver nok liiige spidst nok i toppen især til CD`er, til vinyl er det ok....så jeg går nok tilbage til det jeg havde før -2 som jeg egentligt syntes var fint nok. Men der skal jo lige pilles lidt engang imellem. Men jeg synes at det er en rigtig god feature at balancen kan justeres, men jeg er ikke kommet frem til detn optimale indstilling endnu.

mvh

Marantsman

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Marantzman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 221
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Nu jeg er igang med at uploade billeder (det er sjovt) så kommer der her lige et par stykke af mine små integrerede Marantz forstærkere. Der er vist så vidt jeg ved ikke alt for mange billeder af den slags pre 1980 klenodier her i Hifi4all.

først 1030 2x15 watt RMS:

1070  2x35 watt RMS:

og tilsidst receiver 2220B  2x20Watt RMS:

 

 

 

mvh

Marantzman

 

Til top Vis Marantzman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Marantzman
 
Zakken
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 765
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Det er bare et ski.. flot setup.

Jeg har selv haft en Marantz reciever, men en lidt nyere årgang.(gad vidst hvad der skete med den?)

 

Bliv endelig ved med at poste billeder, det kan være det kan få flere til, at få øjnene op for hvor lækkert vintage udstyr egentligt er.

Til top Vis Zakken's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zakken
 
stiv
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1062
Sendt: 12 Januar 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

Mr.Marantzman, fandt lige nogle billeder af den 2220 B'  Oj oj, hvor er den bare lækker med træ kasse




Til top Vis stiv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stiv
 

Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes