Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. maj 2024 | 07:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Lidt billeder af det nye udstyr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SK085
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret  

Hej alle... Så tænkte jeg, at jeg ville smide et par billeder op af det nyindkøbte udstyr.

Jeg har endnu ikke fået sat højtalerne op eller fået placeret enhederne, som de skal stå når det engang blive helt færdigt. Af udstyr kan jeg fortælle, at jeg har en nyindkøbt Denon AVR-1908 samt et par nye Dali Concept 1 højtalere, som skal bruges som fronthøjtalere. Derudover har jeg tilsluttet mine Sony baghøjtalere samt min Sony subwoofer, som tilhørte det forrige system. Baghøjtalere og subwoofer bliver forhåbentligtvis opgraderet i næste måned, men skal finde ud af, hvad jeg skal have, da pladsmangel er et stort problem. Derudover bliver der indkøbt en DVD-afspiller og evt. en CD-afspiller, hvis der er et kvalitetsløft mht. afspilning af CD'er i den, fremfor i en DVD-afspiller.

Enheden I kan se under min Denon er den gamle Sony reciever, som jeg bare ikke har fået fjernet. Så den skal I ikke tage jer af :)

Men her er billederne nu engang, hvor jeg vil tage nogle flere når det begynder at komme på plads.

Håber I tager godt imod det... Jeg ved, at udstyret ikke er det vilde, men man skal jo starte et sted :)

Med venlig hilsen
Jakob

 

Til top Vis SK085's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SK085
 
lexus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1037
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

 super start....
Til top Vis lexus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lexus
 
Morten014
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1151
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 23:31 | IP-adresse registreret  

Min første rigtige hi-fi højtaler var også concept 1 (og nad c320bee) den giver utroligt meget for pengene dem bruger som baghøjtaler idag. Har jeg misforstået noget eller har du ikke en center? Jeg glæder mig til at se billeder når du har fået sat det rigtigt op. Det er nogle flotte billeder du har taget, har du taget dem selv?

Mvh. Morten. 

Til top Vis Morten014's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Morten014
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Tillykke med det hele - og velkommen til...!
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
SK085
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Dobbeltprofil

Bruger siden: 31 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 25
Sendt: 01 Februar 2008 kl. 23:57 | IP-adresse registreret  

Morten014 skrev:

Min første rigtige hi-fi højtaler var også concept 1 (og nad c320bee) den giver utroligt meget for pengene dem bruger som baghøjtaler idag. Har jeg misforstået noget eller har du ikke en center? Jeg glæder mig til at se billeder når du har fået sat det rigtigt op. Det er nogle flotte billeder du har taget, har du taget dem selv?

Mvh. Morten. 

Jeg har en en centerhøjtaler, men har ikke mulighed for at hænge den op for tiden, efter jeg flyttede hjemmefra.

Jeg har selv taget billederne. P.T. læser jeg til reklamefotograf, så håber en dag at hi-fi udstyret bliver ligeså ordnetligt som mit fotoudstyr, hehe...

Til top Vis SK085's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SK085
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes