Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. marts 2024 | 06:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Musik igen (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Flatcurve
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 November 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 10 Maj 2013 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Hejsa alle sammen

Jeg er på vej tilbage til noget mere rent stereo fra surround, ikke en tur jeg tager første gang

Er ved at sælge lidt ud, og begyndt at købe lidt "stumper" ind igen. Mit først købe var en efter min mening en habil Dac, og
det blev til en Danish Audio Design Dac 10.(billeder af denne kommer senere)

I dag fik jeg så hentet en forforstærker, og fik et godt tilbud/bytte på en Thule Pre.



Strøm kablet var der blevet skåret i, og jeg ville lige kigge ind i den, få at se er det var til at skifte selv...... Og jeg må sige,
det virker lige til. Men blev dog også lidt overrasket over simpliciteten ideni.   



Glæder mig til at få den sat til, når jeg engang får købt en effekt. Jeg kigget lidt på en Danish Audio Design Amp5, men
kender intet til den, og håber den kan overraske. Men har også en Rotel RB-993 i kiggeten, og tænker den er lidt en sikker
løsning. Surfer rundt og prøver at finde lidt inspiration, og håber at finde en snart. Dog håber jeg meget på DAD Amp5, da
den lige nu "bor" tæt på mig, og gør det nemt at lytte og købe den.

Og til sidst et billede af bagsiden, og et lille spørgsmål. Der sidder en stelskrue men ingen phono indgang..... Er der nogen,
der ved hvad den er til?



Nå, men det var det for denne omgang

Mvh
Til top Vis Flatcurve's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flatcurve
 
Flatcurve
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 09 November 2008
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 14 Maj 2013 kl. 19:31 | IP-adresse registreret  

Har været ude og gøre et "røver-køb" på et sæt lækre Rca kabel. Qed signature audio som vist er efterfølgeren til Silver
spiral fra samme mærke, som er et kabel, jeg er helt vild med. De er stort set ud brugte, og ser super godt ud.
Da det bliver et Pre og Power amp setup, var jeg et sæt rca i underskud, og da der kom et sådan tilsalg i nabolaget slog jeg
til. Vil gerne have et sæt til, men må vente til et dukker op..... Indtil da, bruger et Van den hul The Well mener jeg det
hedder, som også gøre det godt. Men vil gerne ens kabler mellem dac-pre-poweramp, men mon ikke der dukker et sæt op
før eller siden.
Nok om det her kommer lidt billeder:





Har en aftale om skal kigge på en effekt her i weekenden, og er spændt på det.

Mvh
Til top Vis Flatcurve's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Flatcurve
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes