Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. maj 2024 | 21:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: ENDNU en hvilken en... Undskyld! :S (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

Hej Alle,
Jeg skal som totalt newbie rode mig ud i noget valg af hovedtelefoner. Dog har jeg læst mange af trådene herinde igennem, og har også skimtet de interessante tråde på head-fi igennem... Så er ved at være lidt skæv i hovedet!

Nå, men nu til sagen. Det jeg leder efter er et par hovedtelefoner der spiller godt sammen med en midt-end CD og grammofon, og det betyder ikke noget hvis det skal en amp til hovedtelefonerne (bare de ikke bliver alt for dyre, amps'ne altså... ).
Nu lytter jeg ikke så meget til hård rock eller techno (elektronisk musik), og havde bestemt ikke tænkt mig at høre den slags musik til mine kommende hovedtelefoner.
Tilgengæld vil jeg komme til at høre meget jazz, pop, kalssisk (og andet afstressende) og blues. Men en sjænden gang kan det da godt være der bliver smidt lidt rock og evt. film over dem.

Jeg kunne godt tænke mig at de var meget neutrale og direkte i lyden, men stadig med en hvis dybde og alsidighed i lyden. Diskanten skal være klar, men ikke skinger. Mellemtonen bred, variabel og spændende. Bassen skal være stram og kontrolleret, men må ikke blive for flad ej heller kedelig.
Håber ikke at ovenstående bliver alt for svært at finde!??

Jeg har selv, vha. jeres tråde og div. reviews læst mig frem til at følgende kunne være interessant:

- AKG K701.
- Beyerdynamic DT 990Pro
- Beyerdynamic DT 860
- Sennheiser HD650/600
- Denon AH-D2000

Evt. en Grado SR xxx ??

I må meget gerne komme med inputs til disse, samt evt. andre oplagte valg som jeg ikke har set/hørt om...

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Simon

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1086
Sendt: 27 April 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at de var meget neutrale og direkte i lyden, men stadig med en hvis dybde og alsidighed i lyden. Diskanten skal være klar, men ikke skinger. Mellemtonen bred, variabel og spændende. Bassen skal være stram og kontrolleret, men må ikke blive for flad ej heller kedelig.

- AKG K701.
- Beyerdynamic DT 990Pro
- Beyerdynamic DT 860
- Sennheiser HD650/600
- Denon AH-D2000

Evt. en Grado SR xxx ??

I må meget gerne komme med inputs til disse, samt evt. andre oplagte valg som jeg ikke har set/hørt om...

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Simon


Den lyd du beskriver, er den vi andre har brugt år og mange tusinde kroner på at finde, så det kan godt blive lidt dyrt hvis alle dine ønsker skal opfyldes på een gang. Jeg kan dog foreslå en god begyndelse, som kommer tæt på, til rimelige penge. Sennheiser HD600 (ikke 650 !!), Beyer DT880 eller AKG K701. Disse 3 hovedtelefoner er ikke voldsomt dyre, men har til gengæld en rimelig neutral frekvensgang. Jeg kan ikke anbefale Grado. De repræsenterer et noget andet lydbillede, men det har du sikkert læst andre steder i forummet. I sidste ende kan du jo selv prøve nogle hos en forhandler. Det er jo dine penge

Som forstærker kunne jeg foreslå Vincent KHV-111, eller den nyere model KHV-1 eller en X-can fra Musical Fidelity. Der indgår rør i alle disse 3 forstærkere, hvilket efter min mening kun er en fordel, og så er det til at betale.

Som med alle andre hobbies kan du købe dig selv på fattiggården i DAC/CD, hovedtelefoner og forstærkere, men her var så mit "rimelige" forslag. Flere forslag følger sikkert om lidt. God fornøjelse med hobbyen


__________________
Mit headfi gear


Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk
 
KrammeAcoustics
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Marts 2006
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1442
Sendt: 27 April 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Har normalt ikke en dyt forstand på Head-fi, men har selv Sony og er glad for dem.

Expert i Varde har nogle kraftigt nedsatte modeller, læs mere her: http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/kommercielannonce.asp?i Ad=6307

Til top Vis KrammeAcoustics's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KrammeAcoustics
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Asklepios skrev:

Jeg kunne godt tænke mig at de var meget neutrale og direkte i lyden, men stadig med en hvis dybde og alsidighed i lyden. Diskanten skal være klar, men ikke skinger. Mellemtonen bred, variabel og spændende. Bassen skal være stram og kontrolleret, men må ikke blive for flad ej heller kedelig.

- AKG K701.
- Beyerdynamic DT 990Pro
- Beyerdynamic DT 860
- Sennheiser HD650/600
- Denon AH-D2000

Evt. en Grado SR xxx ??

I må meget gerne komme med inputs til disse, samt evt. andre oplagte valg som jeg ikke har set/hørt om...

På forhånd rigtig mange tak for hjælpen!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Simon


Den lyd du beskriver, er den vi andre har brugt år og mange tusinde kroner på at finde, så det kan godt blive lidt dyrt hvis alle dine ønsker skal opfyldes på een gang. Jeg kan dog foreslå en god begyndelse, som kommer tæt på, til rimelige penge. Sennheiser HD600 (ikke 650 !!), Beyer DT880 eller AKG K701. Disse 3 hovedtelefoner er ikke voldsomt dyre, men har til gengæld en rimelig neutral frekvensgang. Jeg kan ikke anbefale Grado. De repræsenterer et noget andet lydbillede, men det har du sikkert læst andre steder i forummet. I sidste ende kan du jo selv prøve nogle hos en forhandler. Det er jo dine penge

Som forstærker kunne jeg foreslå Vincent KHV-111, eller den nyere model KHV-1 eller en X-can fra Musical Fidelity. Der indgår rør i alle disse 3 forstærkere, hvilket efter min mening kun er en fordel, og så er det til at betale.

Som med alle andre hobbies kan du købe dig selv på fattiggården i DAC/CD, hovedtelefoner og forstærkere, men her var så mit "rimelige" forslag. Flere forslag følger sikkert om lidt. God fornøjelse med hobbyen


Hej Kalle_dk

Ok, så stryger jeg Grado af min liste, og kigger nærmere på Sennheiser HD600, Beyer DT880 eller AKG K701.
Se, det var nemlig lige Vincents amps jeg havde kigget på og har hørt godt om. De skulle være rigtig lækre!  Har set at de bliver brugt sammen med senn. Men hvordan spiller de sammen med Beyer og AKG?

Som sagt har jeg kigget nærmere på vincents amps, men kan det betale sig at snuppe KHV-1 og bruge den som forforstærker (ift. at "nøjes" KHV-111)? for den kunne måske bruges på min CD-afspiller. For havde tænkt på en RIAA med rør til min grammofon...

Super mange tak for hjælpen, det er dejlig i gider hjælpe!!

Med venlig hilsen


__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Jeg vil mene du bør tage et par dt880, er selv lidt beyer fanboy

De opfylder dine ønsker og de kan fåes til rimelige penge, dertil kommer at de ikke som k701 er meget krævene af forstærkeren.

Jeg vil anbefale en Meier amp til dt880 eller en varm rør-fætter såsom en Earmax pro eller i den billigere ende en Singlepower.

Mht til meier amp så kan du starte ud ned en Candeta eller en anden af de mindre amps han bygger og evt kan du finde en brugt inde på head-fi.org.

 

bare min mening

 

Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1086
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:

Se, det var nemlig lige Vincents amps jeg havde kigget på og har hørt godt om. De skulle være rigtig lækre!  Har set at de bliver brugt sammen med senn. Men hvordan spiller de sammen med Beyer og AKG?

Som sagt har jeg kigget nærmere på vincents amps, men kan det betale sig at snuppe KHV-1 og bruge den som forforstærker (ift. at "nøjes" KHV-111)? for den kunne måske bruges på min CD-afspiller. For havde tænkt på en RIAA med rør til min grammofon...

Super mange tak for hjælpen, det er dejlig i gider hjælpe!!

Med venlig hilsen


Jeg har da godtnok en KHV-111 stående (blandt andre), men har aldrig prøvet den med min AKG, så der må jeg være svar skyldig, men jeg tror det vil fungere udmærket. Der er gode kræfter i KHV-111. Beyer har jeg ikke selv, men har kun læst en del om den. Bemærk lige at en KHV-111 er født med et mindre godt rør, som de fleste straks udskifter med et Brimar CV 4068. Så virker det som det skal.

Nu har jeg jo ikke tænkt den tanke at en hovedtelefonforstærker osse skulle kunne bruges som forforstærker, for min DAC/CD er hele tiden koblet til mine hovedtelefonforstærkere. Jeg lytter nemlig aldrig på andet


__________________
Mit headfi gear


Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:

Jeg vil mene du bør tage et par dt880, er selv lidt beyer fanboy

De opfylder dine ønsker og de kan fåes til rimelige penge, dertil kommer at de ikke som k701 er meget krævene af forstærkeren.

Jeg vil anbefale en Meier amp til dt880 eller en varm rør-fætter såsom en Earmax pro eller i den billigere ende en Singlepower.

Mht til meier amp så kan du starte ud ned en Candeta eller en anden af de mindre amps han bygger og evt kan du finde en brugt inde på head-fi.org.

 

bare min mening

 



Super, tak...

Men nu står jeg jo rent faktisk og mangler noget stereo grej, meget kører jo allerede over min Onkyo. Så det er NÆSTEN frit slag hvad angår stereoforstærker...
spørgsmålet er hvor jeg får bedst lyd, mener i jeg gør det med AKG + ?? amp eller Beyer + ?? amp og en god stereoforstærker, så bliver det sådan!!
Det afhænger jo også lidt af hvordan jeg skal udvide mit set-up fra surround til stereo, så det er godt at være forberedt!!

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Asklepios skrev:

Se, det var nemlig lige Vincents amps jeg havde kigget på og har hørt godt om. De skulle være rigtig lækre!  Har set at de bliver brugt sammen med senn. Men hvordan spiller de sammen med Beyer og AKG?

Som sagt har jeg kigget nærmere på vincents amps, men kan det betale sig at snuppe KHV-1 og bruge den som forforstærker (ift. at "nøjes" KHV-111)? for den kunne måske bruges på min CD-afspiller. For havde tænkt på en RIAA med rør til min grammofon...

Super mange tak for hjælpen, det er dejlig i gider hjælpe!!

Med venlig hilsen


Jeg har da godtnok en KHV-111 stående (blandt andre), men har aldrig prøvet den med min AKG, så der må jeg være svar skyldig, men jeg tror det vil fungere udmærket. Der er gode kræfter i KHV-111. Beyer har jeg ikke selv, men har kun læst en del om den. Bemærk lige at en KHV-111 er født med et mindre godt rør, som de fleste straks udskifter med et Brimar CV 4068. Så virker det som det skal.

Nu har jeg jo ikke tænkt den tanke at en hovedtelefonforstærker osse skulle kunne bruges som forforstærker, for min DAC/CD er hele tiden koblet til mine hovedtelefonforstærkere. Jeg lytter nemlig aldrig på andet


så tror jeg det skal være en KHV-111 hvis det bliver en Vincent...  Men nu kommer jeg til at bruge min CD og grammofon både over lyttebøfferne og over mine højtalere, så spørgsmålet er om KHV-1 vil virke godt som en forforstærker til min cd-afspiller, eller jeg bare skal nøjes...

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2499
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Hehe det er klart at du skal købe det hvor fu for bedst lyd. Men hvad er budgettet?

Vil mene for 3-4000 for du nok mest for pengene i beyer/meier, primært fordi k701 kræver lidt dyrere forstærkere

Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Vil endnu engang bare sige tak til jer alle, det med amps, rør osv. er jeg ikke lige vant til!!
Men nu skal der noget mere stereo og god musik på drengen...

Så mange tak...

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 27 April 2008 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:

Hehe det er klart at du skal købe det hvor fu for bedst lyd. Men hvad er budgettet?

Vil mene for 3-4000 for du nok mest for pengene i beyer/meier, primært fordi k701 kræver lidt dyrere forstærkere



Nu skal jeg jo til at bygge et stereo setup op fra bunden. Og det skal så senere implementeres med surroundelen. Så stereoforstærker og surroundforstærker er for sig, men deler effektdelen (en 2-kanals og en 5-kanals).
Det eneste krav er, det skal spille godt med mine Elac BS 243 (som senere udvides til nr. større eller to nr. større), og så skal det jo være en del af en større plan (køres sammen med surround) så mærkerne skulle helst passe.

Men et sted skal man jo starte, så hvad syntes i er godt stereo som man bare må lytte til? Og ved i hvordan de er til surround? Ellers må jeg jo over i et andet forum og høre dem ad...

Havde selv tænkt på Primare, Arcam, Rotel og Vincent (evt. lexicon når vi snakker surround)...

Med venlig hilsen

Simon

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 28 April 2008 kl. 07:36 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:

Som sagt har jeg kigget nærmere på vincents amps, men kan det betale sig at snuppe KHV-1 og bruge den som forforstærker (ift. at "nøjes" KHV-111)? for den kunne måske bruges på min CD-afspiller.

Hvis du har pengene og vil ofre lidt ekstra bør du helt klart give lidt ekstra for at få KHV-1. Den er MEGET bedre end KHV-111 som hovedtelefonforstærker og gør det også rigtigt godt som forforstærker!! Så det er helt klart godt givet ud at ofre lidt mere der. Jeg har haft begge to og jeg var lidt glad for KHV-111 men særdeles glad for KHV-1.

I øvrigt synes jeg ikke du skal droppe Grado uden først at have lyttet til dem hos en forhandler. De fleste synes Grados lyd er virkelig lækker. Så giv dem en chance inden du køber.

Men hvis du vil vælge den sikre all-round vinder som man kan få ret billigt så gå efter Beyerdynamic DT-880. Det er meget neutral lyd som spiller godt sammen med næsten alt. Men som Techtrino skriver spiller de særligt godt sammen med forstærkere fra Jan Meier.

Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
Archimedes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Januar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 28 April 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Jeg vil give Burning777 ret i, at det ville være en stor fejltagelse at droppe Grado...
Min erfaring er, at god lyd næsten er lige så subjektivt et begreb som god kunst - især hvad angår head-fi. Derfor synes jeg bestemt, at du burde finde en alsidig forhandler, og gå derned med din mp3-afspiller, hvor du kan lytte uforstyret til de forskellige produkter.
Hvis jeg virkelig skulle sætte det på spidsen, ville jeg nok hellere anbefale dig SR60 fremfor selv sennheisers store modeller -men god lyd er igen på mange områder et relativt begreb.

-Archimedes


Til top Vis Archimedes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Archimedes
 
Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Februar 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1086
Sendt: 28 April 2008 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Jeg siger jo min mening, som jeg har fået gennem mange timers lytning og MANGE kroners investering i forskelligt udstyr, men visse dele af udstyret spiller altså meget forskelligt, afhængig af hvad det tilsluttes. Derfor kan eet produkt være OK til mindre godt udstyr, men ikke til noget bedre udstyr.

Asklepios, du må bare bruge ørene og prøve dig frem i butikkerne, eller hos folk i dit nabolag, hvor der måske findes een eller flere head-fi-nørder.

Mit første spørgsmål på denne hjemmeside (for ca. 3 år siden) var, hvilken cd-afspiller jeg skulle købe, når jeg ville forbedre lyden i forhold til den afspiller jeg havde på det tidspunkt. Det endte med at jeg ventede et års tid inden jeg begyndte at købe hifi igen. Jeg blev en smule forvirret. Nu ved jeg hvorfor........

Folk vil gerne hjælpe, men folk har forskellige meninger (og hørelse !)




__________________
Mit headfi gear


Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 28 April 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret  

Jeg takker alle for de mange forslag, det er suoer med ldit feedback. Er udemærket godt klar over at jeg skal ud og lytte, og prøve mange ting af...
Jeg har længe været inde i surround og TV teknologier mv. men er først ved at kaste mig over stereo og Head-fi (ISÆR sidstmævnte), så ville lige høre jer hvad i havde af gode råd...

Jeg får jo bare lidt af et problem, det lader til at man virkelig kan hive noget ekstra ud at et par lyttebøffer ved at sætte en amp foran - nogle skulle jo lyde næsten dårligt uden. Så hvordan hulen sikrer jeg mig, ved bare at være bevæbnet med min Ipod, at jeg vælger de rigtige hovedtelefoner, når der både kommer amp foran og et dejlig stereo setup foran??

Kender i nogle gode steder at lytte forresten, hvor de har et godt udvalg? Bor i KBH, men har ikke noget imod at tage rund på sjælland for at lytte...

Rigtig mange tak for hjælpen drenge,

Med venlig hilsen

Simon

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 29 April 2008 kl. 03:38 | IP-adresse registreret  

løsningen er at få fat i din amp. først og så slæbe den med ned i butikken, de fleste steder vil synes du er en tosse, taler af erfaring, men de lader ofte en være i fred så amn kan udforske markedet lidt, hvis de siger at det mås man ikke, så bare vend dig om og gå et andet sted hen...

 

I øvrigt er der masser af flinke og søde heafier på djævleøen, så en privat aftale burde ikke være umuligt, hvis du kommer til sdr. jylland er du i hvert fald velkommen hjemme hos mig...

Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 29 April 2008 kl. 08:53 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Mit første spørgsmål på denne hjemmeside (for ca. 3 år siden) var, hvilken cd-afspiller jeg skulle købe, når jeg ville forbedre lyden i forhold til den afspiller jeg havde på det tidspunkt. Det endte med at jeg ventede et års tid inden jeg begyndte at købe hifi igen. Jeg blev en smule forvirret. Nu ved jeg hvorfor........

Folk vil gerne hjælpe, men folk har forskellige meninger (og hørelse !)


Hehe... ja jeg tror du har ret Kalle_dk..... man skal passe på med at spørge for meget herinde. Man ender med at blive forvirret. Men det er jo hyggeligt og noget skal vi jo bruge vores tid på mens vi sidder og lytter til musik...

Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 29 April 2008 kl. 08:55 | IP-adresse registreret  

Asklepios skrev:
Kender i nogle gode steder at lytte forresten, hvor de har et godt udvalg? Bor i KBH, men har ikke noget imod at tage rund på sjælland for at lytte...

Selvom der er 5 måneder til kan vi jo godt reklamere lidt for vores tilbagevendende Head-fi meets. Her kan du lytte til næsten alt head-fi gear mellem himmel og jord. Men du kan sikkert ikke vente så længe med at købe ind....

Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:

løsningen er at få fat i din amp. først og så slæbe den med ned i butikken, de fleste steder vil synes du er en tosse, taler af erfaring, men de lader ofte en være i fred så amn kan udforske markedet lidt, hvis de siger at det mås man ikke, så bare vend dig om og gå et andet sted hen...

 

I øvrigt er der masser af flinke og søde heafier på djævleøen, så en privat aftale burde ikke være umuligt, hvis du kommer til sdr. jylland er du i hvert fald velkommen hjemme hos mig...



Ja, det kunne jo være en mulighed, at investerer i en amp først, men hvordan spiller en amp sammen med forskellige hovedtelefoner? For man køber vel amp'en TIL sine hovedtelefoner og ikke hovedtelefoner TIL sin amp...??

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

burning777 skrev:

Asklepios skrev:
Kender i nogle gode steder at lytte forresten, hvor de har et godt udvalg? Bor i KBH, men har ikke noget imod at tage rund på sjælland for at lytte...

Selvom der er 5 måneder til kan vi jo godt reklamere lidt for vores tilbagevendende Head-fi meets. Her kan du lytte til næsten alt head-fi gear mellem himmel og jord. Men du kan sikkert ikke vente så længe med at købe ind....



Nej, det bliver nok svært at vente så længe...

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes