Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. maj 2024 | 01:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Hørebøffer til HTC Desire (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
axcx
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Oktober 2010
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 07 Oktober 2010 kl. 17:03 | IP-adresse registreret  

Hej Allesammen

Jeg står i den situation at jeg længe har brugt et par små cerwin vega højtallere til min computer og et par Sennheiser HD 280
Pro til min telefon til musik, og lyden i de hørebøffer var langt overlegen mine cerwin vega'er.

Nu har jeg udskiftet computer højtalerne til et par Dali Ikon 1 MK2 og lyden er blevet fænomenal god forholdt til alt jeg har
haft før og nu lyder mine hørebøffer forholdt til som noget skrammel....

Jeg har nu lyst til at købe et par nye hørebøffer som forhåbentlig kan matche de nye Dali'er jeg har stående.

Jeg høre mest rock og metal (Jethro Tull, Pink Floyd, Oasis, Alice in chains osv)
Prisen er som sådan lige meget, alt fra 100 til 2500 DKK er fint, de skal dog kunne trækkes af min telefon.

Er der nogen der har et par bud på hvad der kunne være relevant at prøve og måske kan have samme lyd som mine Dali'er?

På forhånd tak!

Jakob
Til top Vis axcx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af axcx
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 07 Oktober 2010 kl. 22:17 | IP-adresse registreret  

Lyden fra en Desire er ikke ligefrem et mirakel. Jeg vil rate min Desire og ipod nano 3gen som værende noglelunde ligeværdige, hvilket ikke ligefrem er noget stort kompliment.

Det du har brug for, hvis du insisterer på kun at bruge din desire, er noget der ikke er så krævende med hensyn til forstærkningen.. Måske kan du godt komme lidt i problemer med at finde noget som voldsomt meget bedre end HD280 hvis din kilde kun er en telefon. Min anbefaling vil være at prøve at smutte ned i en fysisk butik med din Desire i den ene hånd og dine HD280 i den anden og prøve nogle andre bøffer for at se om der reelt er dét værd i dine øjne.

En retning du dog kan gå i, hvis du læser anmeldelser og beskrivelser af hovedtelefoner er at du, hvis du er vild med lyden i dine ikon, angiveligt godt kan lide at der er en lidt fremhævet og klar diskant. Her kunne noget som f.eks Beyerdynamic DT990 måske være noget for dig. Superlux HD681 vil muligvis også ramme det lidt, men hvorvidt de er væsentligt bedre end HD280, skal jeg ikke kunne sige..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes