Tilbage til HIFI4ALL.DK 29. april 2024 | 17:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Anlæg på DBA - god eller dårlig handel? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Fjendbo
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 August 2009
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 200
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 07:17 | IP-adresse registreret  

Hej Hifi4all

Jeg flytter i lejlighed med kæresten til sommer, og vil til den tid gerne ha' noget andet end plastik PC højttalere. Jeg faldt over denne annonce på DBA, og synes egentlig (uden at have den store forstand og viden), at det virker som et rimelig godt anlæg ifht. prisen. Dog er forstærkeren ikk, så meget ved, men (desværre :p) ska' alle pengene ikk gå til anlæg, så til en start er den vel fin nok.

Jeg ville egentlig ikk købe noget før til sommer, men hvis prisen er super god, så ku' det jo være, at man blev nødt til at slå til :).

http://www.dba.dk/bw-fronthoejttalere-dm603/id-65061347/

Annoncen indeholder følgende:

2 stk. B&W DM603 S2 front, 1 stk. B&W CC06 S2 center, 2stk. B&W DS6 bag, Paradigm PS1200a subwoofer, Sony STR De-875 Surround receiver + kabler.

Det hele købt som nyt i 1999

Pris 5000kr.

Smid et par kommentarer :).

Til top Vis Fjendbo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fjendbo
 
HIFI-Hippo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 April 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 239
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Hej, det ser umiddelbart ganske ok ud - dog kunne prisen måske presses lidt mere. Men jeg synes du bør overveje nogle ting først.

1) Har du virkeligt brug for at købe nu. Der kommer helt sikkert flere af den slags tilbud efter i er flyttet, måske kan du endda finde noget bedre? Det kommer selvfølgelig også lidt an på din tålmodighed

2) Du kunne også lede efter nogle andre lidt nyere højttalere og så starte med evt. 2.0 eller 2.1 setup. Dvs. købe Surround forstærker og højtalere seperat og så se efter de sidste dele senere. Så kunne du også undgå at bruge 5000kr her og nu.

Men igen, det kommer an på hvad du selv vurderer - hvad skal det bruges til, hvor meget haster det osv. Det er aldrig helt let



__________________
One Happy Hi-FI Hippo

Surround: Yamaha RX-V3067, Oppo BDP-93, Denon DVD1920, Monitor Audio Radius HD, DLS Q-Sub 8
Til top Vis HIFI-Hippo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HIFI-Hippo
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes