Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. marts 2024 | 11:49   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Klubber og foreninger
 HIFI4ALL Forum : Klubber og foreninger
Emne Emne: Beovison 11 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
apex
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 September 2010
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 34
Sendt: 26 Februar 2015 kl. 11:17 | IP-adresse registreret  

På side 644 vil PeterPan gerne høre lidt om Beovison 11. Så her kommer min historie. December 2014 byttede jeg mit Beovison 7-40 ud med et Beovison 11-55.
Ville egentlig bare have haft et Beovision11-46, men efter påtrykninger fra forhandleren bestemte jeg/vi os for et 55''.
Opsætningen er Beovisioin 11-55, 4 stk Beolab 3 og en Beolab 2, Sony BluRay DVD, ATV2.

Generelt set meget tilfreds med billedkvaliteten syntes det er et fantastisk billede, tager signalet ned via gammeldags antenne på taget. Savner, som mange andre, at der er en app indbygget, så man kan høre radio, uden at skulle via extern app. Er det virkelig så svært at selv opdatere apps i SmartTv? 

Lyden via de indbyggede højttalere på mit gamle 7-40 med Beolab 7-2, er jo bedre, men til mit brug er højttalerne i 11-55 ok. Det musik som høres hjemme streames via Spotify, har haft mine CD'er på HDD, men den kraschede har ikke haft tid lyst til at gøre det igen, efter at det er blevet så let at få tilgang til streamet musik, Overvejer at bytte til Deezer.

Har efterhånden fået sat sytemet op , og fået det gjort personligt. Fik ikke meget hjælp fra forhandleren, men det er en helt anden historie, tak for kaffe et frispark. Det var en autoriseret forhandler, men ikke han har været igennem div kurser....

Tak for ordet

Til top Vis apex's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af apex
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes