Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. maj 2024 | 13:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Mavesur... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
garner30
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 96
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Jeg er godt træt af at høre om folk med deres surround l**t. Latterlige opgejlet transistor bamser og store flommefede subwoofere. Det er sgu lidt det samme som en opgejlet WV Golf. Typer der går mere op i imponatoreffekt og en bas gengivelse der kunne lokke Osama op fra sin hule, end ægte seriøs musikgengivelsesgrej. Surrond er USERIØST og opreklameret!!!!

Nogen dage er bare off-dage. Dage hvor man har brug for at brokke sig. Jeg har brug for at brokke mig i dag, og er der en ting jeg ikke har respekt for i hifi verdenen, så er det ........ Kære admin. Kan der ikke blive oprettet en afdelig i forummet, hvor man kan brokke sig over div. hihi emner. En afdeling hvor det hele skal tages med et grand salt..??

 

Til top Vis garner30's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af garner30
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 08:37 | IP-adresse registreret  

Hvis du vil brokke dig hvorfor gør du det så ikke her, du skal da endelig ikke holde dig tilbage, du får jo ikke noget ud af at sidde og tale pænt.

så kom nu BROK dig dog mand



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 08:45 | IP-adresse registreret  

garner30 skrev:

Jeg er godt træt af at høre om folk med deres surround l**t. Latterlige opgejlet transistor bamser og store flommefede subwoofere. Det er sgu lidt det samme som en opgejlet WV Golf. Typer der går mere op i imponatoreffekt og en bas gengivelse der kunne lokke Osama op fra sin hule, end ægte seriøs musikgengivelsesgrej. Surrond er USERIØST og opreklameret!!!!

Nogen dage er bare off-dage. Dage hvor man har brug for at brokke sig. Jeg har brug for at brokke mig i dag, og er der en ting jeg ikke har respekt for i hifi verdenen, så er det ........ Kære admin. Kan der ikke blive oprettet en afdelig i forummet, hvor man kan brokke sig over div. hihi emner. En afdeling hvor det hele skal tages med et grand salt..??

 

Hørt hørt.

Lyd er noget l**t

Musik er noget bæ

Billeder noget pis

kan vi ikke tale om noget andet her på hifi4all ?

www.l**telyd.dk

www.musikbæ.dk

www.billedpis.dk

se det er sgu noget der er til noget.

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Oldred
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. red.

Bruger siden: 25 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1424
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:14 | IP-adresse registreret  

Total griner...

Jeg vil faktisk også hellere have en totalt gejlet Passat, hvis jeg kunne vælge !! En Golf er sgu da noget L***

Til top Vis Oldred's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Oldred
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:25 | IP-adresse registreret  

poul skrev:
garner30 skrev:

Jeg er godt træt af at høre om folk med deres surround l**t. Latterlige opgejlet transistor bamser og store flommefede subwoofere. Det er sgu lidt det samme som en opgejlet WV Golf. Typer der går mere op i imponatoreffekt og en bas gengivelse der kunne lokke Osama op fra sin hule, end ægte seriøs musikgengivelsesgrej. Surrond er USERIØST og opreklameret!!!!

Nogen dage er bare off-dage. Dage hvor man har brug for at brokke sig. Jeg har brug for at brokke mig i dag, og er der en ting jeg ikke har respekt for i hifi verdenen, så er det ........ Kære admin. Kan der ikke blive oprettet en afdelig i forummet, hvor man kan brokke sig over div. hihi emner. En afdeling hvor det hele skal tages med et grand salt..??

 

Hørt hørt.

Lyd er noget l**t

Musik er noget bæ

Billeder noget pis

kan vi ikke tale om noget andet her på hifi4all ?

www.l**telyd.dk

www.musikbæ.dk

www.billedpis.dk

se det er sgu noget der er til noget.

Og hvad skulle det være, dine links virker jo ikke engang.kan du overhovdet finde ud af noget som helst, dine brokkerier er jo ikke andet end hvad man kan høre i en børnehave (jeg ved det jeg bor ved siden af en) 



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:30 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Total griner...

Jeg vil faktisk også hellere have en totalt gejlet Passat, hvis jeg kunne vælge !! En Golf er sgu da noget L***

Golf eller passat det kan da være pisseligemeget det er sgu da folkevogn der laver hele L0RTET  og er der noget de ikke kan finde ud af så er det sgu da at lave biler. NEJ  så vil jeg sgu hellere have en skoda 105s med et godt schneider anlæg så man kan høre alle de dårlige nyheder i radioavisen mens man dytter af alle de andre røvhuller der ligger og spærer vejen.



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Redaktøren skrev:

Total griner...

Jeg vil faktisk også hellere have en totalt gejlet Passat, hvis jeg kunne vælge !! En Golf er sgu da noget L***

det kan du godt glemme. total griner, i denne tråd må der kun kommer brok !

glem det pis, med sjov og hvad ved jeg.

BROK eller skrid.

endelig en tråd, som alle kan være med i

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

JA det er noget l**t det hele......jeg synes også at alle der kalder sig noget med et nummer til sidst skal bannes for evigt, og klippes skaldede med et rivejern, for så har jeg også brokked mig, og er kommet af med noget ligegyldigt galde, som jeg ikke gad holde for mig selv, og bla bla bla.

HALLO WISEGUY!

Dette er et HiFiForum! Dem der har oprettet dettte forum, har valgt et helt afsnit der hedder "hjemmebiografen" herunder surround sound.

Find på noget bedre at brokke dig om, eller find et andet sted!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
cyclops
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 278
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:46 | IP-adresse registreret  

Hey. Jeg har en VE Golf IV.  Ikke noget ondt om Golf, end spillet. Røv sygt
Til top Vis cyclops's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cyclops Besøg cyclops's Websted
 
poul
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Udelukket fra forum!

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 393
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:50 | IP-adresse registreret  

sådan !

det meste er noget l**t

 

Til top Vis poul's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af poul
 
Jesper76
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 Juni 2003
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Finn29 er det stadig ikke gået op for dig at også Skoda er en folkevogn
Til top Vis Jesper76's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper76
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:02 | IP-adresse registreret  

garner30 skrev:

Jeg er godt træt af at høre om folk med deres surround l**t. Latterlige opgejlet transistor bamser og store flommefede subwoofere. Det er sgu lidt det samme som en opgejlet WV Golf. Typer der går mere op i imponatoreffekt og en bas gengivelse der kunne lokke Osama op fra sin hule, end ægte seriøs musikgengivelsesgrej. Surrond er USERIØST og opreklameret!!!!

Nogen dage er bare off-dage. Dage hvor man har brug for at brokke sig. Jeg har brug for at brokke mig i dag, og er der en ting jeg ikke har respekt for i hifi verdenen, så er det ........ Kære admin. Kan der ikke blive oprettet en afdelig i forummet, hvor man kan brokke sig over div. hihi emner. En afdeling hvor det hele skal tages med et grand salt..??

 

bob bob bob..............Surround anlæg er useriøst til musiklytning, så langt vil jeg give dig ret, jeg har selv 2 anlæg, et til hvert formål, der er jo ikke nogen resivere der ligefrem er i high-end klassen og subwoofere dur ikke til musik..



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:05 | IP-adresse registreret  

DET PASSER IKKE din ukorente størrelse skoda 105s er nemlig alletiders L0RTEBIL hvor man ikke kan bestille andet end brokke sig over at L0RTET ikke virker den er nemlig fra før den skodfabrik til vw begyndte at blande sig dengang var det nemlig en jugoslav

__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:07 | IP-adresse registreret  

Gu var det da ej en jugoslav.....skoda er tjekkisk!
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
stjalke
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 255
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

Jeg er asso helt med -- Jeg har endnu ikke hørt/set en film hvor jeg har tænkt noget lignene "nøøj, sikke da hvor er det lissom at være inde i filmen" -- er det ikke det surround er til for?

Og hvis man skal ha noget "ordentlig" surround-gear, skal man satme punge ud, altså, man skal jo se det som at købe jo faktisk 3 forstærkere -- Ikke noget med at købe noget Denon fims til 6.000 kroner, som vejer 10kg, og som kan sparke 6x80W DIN ud ... pfft!

- Thomas Angelbo
Til top Vis stjalke's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af stjalke Besøg stjalke's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
Gu var det da ej en jugoslav.....skoda er tjekkisk!

JA OG HVA SÅ  DER ER SGU IKKE NOGEN AF DEM DER KAN DANSK ALLIGEVEL



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:11 | IP-adresse registreret  

stjalke skrev:
Jeg er asso helt med -- Jeg har endnu ikke hørt/set en film hvor jeg har tænkt noget lignene "nøøj, sikke da hvor er det lissom at være inde i filmen" -- er det ikke det surround er til for?

Og hvis man skal ha noget "ordentlig" surround-gear, skal man satme punge ud, altså, man skal jo se det som at købe jo faktisk 3 forstærkere -- Ikke noget med at købe noget Denon fims til 6.000 kroner, som vejer 10kg, og som kan sparke 6x80W DIN ud ... pfft!

- Thomas Angelbo

6k det kommer du ingenvegne med 200k så kan du mærke at sofaen rutcher med ned af bakken når der er en lavine



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1465
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Men din bankmand lige i hælene hehe
Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted
 
Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2130
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:18 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:
Men din bankmand lige i hælene hehe

Bankmand?? her er det mig der er bank og angående dine negative udtalelser om folk med nummer i enden så kan du bande på at jeg hedder toni (29)



__________________
Hilsen Finn / Finn29

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted
 
beta1
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 Maj 2003
Status: Offline
Indlæg: 43
Sendt: 16 Juni 2003 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Der kan man bare se hvad der sker - JoBo holder ferie og hvem skal man så skælde ud på. Nu kan frustrationerne ikke pakkes ind i overfladisk HI-FI og andre ligegyldigheder, så nu er vi fremme ved "the real stuff". Bare giv los - ud med det.

Med venlig hilsen

Til top Vis beta1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beta1
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes