Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. maj 2024 | 10:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: panasonic th42pv62e - er det 14.000værd?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
metal_hansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 22 September 2006 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Ja jeg er jo lidt grøn i det mht. alle de nye specifikationer på plasma- og LCD-tv - så jeg beder hermed om jeres eksperthjælp

Jeg har lige set at Elgiganten har et panasonic th42pv62e til 13.999 fra på mandag - men vil lige høre om det er pengene værd?!

Der står: 42" plasma-tv HD-RDY. 1024x768p. kontrast 10.000:1 - 2x20watt højttalere - 2000 siders texttv - bla. 2 hdmi, 2x scart, pc-input og komponentindgamg... - førpris 18.999

Hvad siger I? skal jeg investere i det eller er der andre der er bedre til prisen?! eller er der noget om det jeg bør vide...?!

på forhånd tak!



__________________
www.judaskiss.dk
Til top Vis metal_hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af metal_hansen Besøg metal_hansen's Websted
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 22 September 2006 kl. 14:34 | IP-adresse registreret  

Det er så absolut pengene værd. Det er PT det bedste tv til prisen på markedet.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 22 September 2006 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Det er også det TV jeg nok ender med at købe.

Men vent! Tape Connection har det til samme pris nu, og de giver bedre garanti end de fleste andre butikker.

Priserne skulle også falde her til d. 1. Du taber helt sikkert ikke noget ved lige at vente et par uger. Fjernsynet er lige så godt til den tid
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 
golfdane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 887
Sendt: 22 September 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har et TH42PV60E, og man kan måske sige noget om designet. Resten er 100% iorden. De 3 blæsere kan høres når du tænder TV'et, eller fjerner lyden helt.

Hvad forskellen skulle være på 60E og 62E ved jeg ikke. Ved ikke om jeg skal tro på denne forklaring fundet på hembio.se:

"Förmodligen är TH42PV62E en modell speciellt framtagen för Elgiganten så att de kan höja priset något utan att förlora på lägstaprisgarantin, en metod som blir allt vanligare (med butiks-unika modellnamn). Räkna med att elgigantens lager av TH42PV60E säkert inte kommer fyllas på när de sålt slut på dessa, utan de vill väl hälre sälja TH42PV62E till lite högre pris."

Tror forklaring nok er, at de derved undgår prisgarantiaftaler på allerede solgte 60E'ere.

 

Til top Vis golfdane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af golfdane
 
metal_hansen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 14
Sendt: 22 September 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

tak for jeres svar!! :)

Priserne vil falde her til d. 1.?? Men vil de falde væsentligt?! altså der står jo at dette tv er sat 5000 ned, ssååå?!



__________________
www.judaskiss.dk
Til top Vis metal_hansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af metal_hansen Besøg metal_hansen's Websted
 
Naiera
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 August 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1071
Sendt: 22 September 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Om priserne vil falde er ikke 100% sikkert, men nu er TV'et jo reelt ikke faldet overhovedet, så du dør nok ikke af at vente. Det bliver kun billigere med tiden.

På nettet kan du allerede få det 500,- billigere end hos Elmutanten.
Til top Vis Naiera's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Naiera Besøg Naiera's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes