Tilbage til HIFI4ALL.DK 3. maj 2024 | 04:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Problemer med Digital dekoder og MX6000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
clausba
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 December 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1
Sendt: 01 Januar 2007 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg har købt et brugt B&O MX6000, som fungerede fint. Da jeg gerne ville have DR2 købte jeg senere en digital Dekoder - DANDIG TDA 3100 - og det var i første omgang også en meget positiv oplevelse - forbløffende kvalitetesforbedring. De eneste problemer jeg havde med det var at billede, men ikke lyd, frøs en gang i mellem. Dekoderen siger at signalet er 80 % og Kvaliteten 99%. Er det godt ?

Så fik jeg i julegave en DVD afspiller - SONY DVP-NS15 - den røg i scart 2 og i første omgang så det også fint ud. Men ret hurtigt opstod der horisontale streger/skygger på billedet, både ved DVD-afspilning og digital TV. Disse streger er der stort set hele tiden, men man kan dog være heldig at de forsvinder, eller at man kan starte fjernsynet op og der er ikke streger, men de kommer så efter et stykke tid. Stregerne kan varierer fra lettet skygger til helt sorte tykker streger.

Det der undre mig mest ved dette, er at selvom jeg nu fjerner både DVD og Digital Dekoder, så har jeg stadig fejlen på fjernsynet. Jeg kan ganske enkelt ikke komme af med den igen.

Jeg håber der er et geni eller to der kan hjælpe en ren TV-amatør!

På forhånd tak!

Claus Bach

Til top Vis clausba's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af clausba
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes