Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 15:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Unison simply phono (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
truef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 28 Oktober 2014 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  



Hvad er egentlig forskellen på Unison Simply Phono V1 og V2 ?
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 28 Oktober 2014 kl. 13:46 | IP-adresse registreret  

If. producenten er der sket kredsløbstekniske ændringer og kredsløbslayoutet er forbedret. Hvad det nærmere går ud på, skriver de så intet om.

Der er nok tale om en række mindre justeringer, hvilket man ikke skal underkende, da noget så tilsyneladende banalt som fx den indbyrdes placering af komponenter godt kan have indflydelse på lydkvaliteten.

Det kan selvfølgelig også være reklametrommerne, der buldrer løs ... jeg aner det ikke, da jeg ikke har haft mulighed for at sammenligne de to versioner (og nok heller ikke får det).
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 
truef
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 408
Sendt: 28 Oktober 2014 kl. 14:20 | IP-adresse registreret  

Analogueman skrev:
If. producenten er der sket kredsløbstekniske ændringer og kredsløbslayoutet er forbedret. Hvad det nærmere går ud på,
skriver de så intet om.

Der er nok tale om en række mindre justeringer, hvilket man ikke skal underkende, da noget så tilsyneladende banalt som fx den indbyrdes placering
af komponenter godt kan have indflydelse på lydkvaliteten.

Det kan selvfølgelig også være reklametrommerne, der buldrer løs ... jeg aner det ikke, da jeg ikke har haft mulighed for at sammenligne de to
versioner (og nok heller ikke får det).


Tak for svar - aner ikke om det er V1 el. V2 jeg har - hvordan finder jeg ud af det ?
Til top Vis truef's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af truef
 
Analogueman
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 01 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3262
Sendt: 28 Oktober 2014 kl. 14:36 | IP-adresse registreret  

Har du prøvet at finde ud af, hvordan du selv finder ud af det

Du kunne fx prøve at kontakte producenten og oplyse et serienr., hvis sådan et er tilgængeligt. Så får du måske et svar.

Du kunne også pille låget af for at se, om der på et printkort stod noget med "rev. 2" eller andet i den stil, der kunne indikere, om det var en 1'er eller 2'er.

Du kunne også prøve Google og se, om din research bringer dig nærmere et svar.

Det var nogle forslag til, hvad jeg selv ville gøre ...
Til top Vis Analogueman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Analogueman
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes