| Forfatter |
|
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kunne nu godt ligne Tukan, da den ligner den, der vist følger med en Linn Cd-Receiver. Et sådan lille system blev testet i HF for en del år siden med fint resultat.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
s1v1e1n1d1 Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allanowich ,, Der jo ingen logik i at skrive Kan ,bag på en højtaler hvis det ikke er en Kan  __________________ svend chr
|
| Til top |
|
| |
s1v1e1n1d1 Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 14:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var nu ikke derfor jeg skrev det, men mere fordi den ligner den lille model noget. __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men er den eneste Linn Kan med singlewire ikke 1'eren?? og 1'eren har ingen port bagpå...eller??
Men billedet viser en højttaler med singlewire og port.....
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad det er for een?? 
|
| Til top |
|
| |
s1v1e1n1d1 Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ svend chr
|
| Til top |
|
| |
s1v1e1n1d1 Forum Bruger


Bruger siden: 13 August 2014 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan ser mine Kan ud !!!(  Billedet ovenover !! ) __________________ svend chr
|
| Til top |
|
| |
kimC Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 13 September 2014 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må være en Linn Kan 1,5
|
| Til top |
|
| |
BLund Udelukket fra forum

Bruger siden: 23 August 2014 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 201
|
| Sendt: 14 September 2014 kl. 08:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ligner Kan IV
Svend Chr, jeg sender dig en PM
|
| Til top |
|
| |