Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 20:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: DENSEN set-up (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 19:19 | IP-adresse registreret  

jep..meningerne er mange,men jeg tror bestemt at hr holberg vil gå derfra i opstemt humør!!!. Om ikke andet så ihvertfald pga af den polske altervin.

lad kirkeklokkerne bimle,og vi står klar foran dine porte i casa flex.

Til top Vis full blown's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af full blown

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

jep..meningerne er mange,men jeg tror bestemt at hr holberg vil gå derfra i opstemt humør!!!. Om ikke andet så ihvertfald pga af den polske altervin.

lad kirkeklokkerne bimle,og vi står klar foran dine porte i casa flex.

Jeps, broder full blown !!...... LAD KIRKEKLOKKERNE BIMLE ! Det må snart være tiden hvor brødrene forsamles foran den gode broder FLEX hifi-alter !..... Altid hygsomt og indbringende  

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Hil brødrer.

Nu kimer klokkerne for broderskabet. Søndag(i denne uge) kl. 14.00, vil klokkerne kime i mit sogn for rettroende munke, der sætter pris på rigelige mængder munkebryg og musik i lige så store mængder.

Holberg og Full blown, I skal være mere end velkommen til denne seance, og hvis et par stykker mere har lyst til at tage plads i koret skal I være velkommen.

Mvh. FLEX

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juni 2005 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

JUBIIIII...endelig anledning til at knappe dejlig kold bryg fra hækken op mens ørerne bliver fyldt med vellyd. bare det snart er søndag!!!

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 21 Juni 2005 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Søndag skal det i sandhed blive og de første kar er allerede gemt hækken. Men ikke for meget polsk polka til dig, kære full blown, thi din jernhest bliver så træt, og ms. Fine vil ikke dele høvlbænken med eder

FLEX

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juni 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Bare grav mig ned i samme dybde som de polske weisbier i edens have,og skru godt op for beat´en,så skal miss fine nok blive fri for FB´s raslen med kapsler i lommen og og luftguitar i fodenden af høvlbænken

HOLBERG
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Sendt: 21 Juni 2005 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Hil, hil brødre !

Eders indbydelse kommer som sød musik tilsat lidt bange anelser, thi jeg ligeledes indfinder mig på djævleøen denne weekend

Eder vil høre nærmere omkring de nærmere omstændigheder og tidspres broder Holberg er fanget i  

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 21 Juni 2005 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

HOLBERG skrev:

Hil, hil brødre !

Eders indbydelse kommer som sød musik tilsat lidt bange anelser, thi jeg ligeledes indfinder mig på djævleøen denne weekend

Eder vil høre nærmere omkring de nærmere omstændigheder og tidspres broder Holberg er fanget i  

Kære broder.

for en rettroende vil der altid være tid, thi send FLEX en PM med de dage du kan og jeg skal trampe ekstra hårdt i druerne for at finde plads til endnu en seance.

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 24 Juni 2005 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Halopsa brødrer.

Så fik vi alligevel en aftale i stand. Søndag den 26.06.05 kl. 14.00 i Casa Flex vil der blive spillet op til dans.

Vi bliver en lille flok "nørder", der skal nyde EMILIE S3's fortræffelige egenskaber og fremdeles lytte til en masse fede skiver.

Vi bliver i første omgang følgende personer:

Full blown, HOLBERG, Kim Olsen og måske Witzel og så selvfølgelig undertegnede.

Det kan tænkes, at der i løbet af sommeren bliver mulighed for at lytte til mit set-up, hvis det skulle have interesse.

Mvh. FLEX

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 24 Juni 2005 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

Godhifihilseniskønsommeren

Jeg når desværre ikke at varme Wartburgen tilstrækkeligt op, til en sådan dagsrejse, men håber om føje tid at banke på slotsporten. Ville ellers mægtig gerne deltage, lade vellyden overmande mit aldrene hifikorpus, og ikke mindst hilse på de gode hifibrødre. Og skulle der komme en pægl med munkedrik på bordet, takker den gamle ikke nej

Ønsker jer en fortrinlig seance, og lad os endelig høre nærmere..................

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

musica
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2005
Sendt: 24 Juni 2005 kl. 12:10 | IP-adresse registreret  

Det lyder som et glimrende initiativ!

Jeg ville også gerne have meldt mig under fanerne til at stifte nærmere bekendtskab med munkenes livseliksir, men det passer ikke så godt i øjeblikket.....Og nårh jah, selvfølgelig også dit meget spændende setup, Flex. .

Men som Gl.Jas skriver - lad endelig os andre høre, hvordan dagen forløber og gerne med billeder.

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 24 Juni 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

De herrer, Musica og Gl. Jas.

I skal være hjertens velkommen en anden god gang i mit kloster. Og, Gl. Jas, jeg regner jo med, at du snart dukker op til hos den gamle druetramper inden længe.

Eftermiddagen skal nok blive foreviget med billeder fra dagen og selvfølgelig også med de kommentarer det måtte afføde.

Dynamiske hilsner

FLEX

NB: Kan høre naboen, der står ude i hækken med en enkelt munkedrik

shras
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 17:24 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

Halløj hr shras.

Fik du afprøvet coldrays under dine højtalere og hvad er dit indtryk i så fald af dem i forhold til dine sd føder??.

life is to short for boring hifi

Så lykkedes det endeligt at få afprøvet coldrays som tilkobling under højtalerne. Lyddrengen kan desværre ikke få de rigtige højtalerfødder hjem før slutningen af juli, men det lykkedes i stedet at prøve et sæt alm. coldrays mini.

Lad mig sige det med det samme: Coldrays virker! Hele lydbilledet blev strammet gevaldigt op, og transienter leveres med en hidtil uset hastighed og præcision. Det er ganske enkelt som at trække et tæppe væk imellem højtaler og lytter. Hvad angår de forplantede frekvenser har coldrays betydet en indsnævring af det forplantede frekvensområde, men på dette punkt gjorde de originale spikes det faktisk ganske godt.

Et lille tip til FLEX: Sæt 3 stk. coldrays mini under hver af dine Densen-enheder, og oplev mirakler! Lydbilledet bliver pludseligt utroligt klart (ingen tendens til mudring), og specielt diskanten bliver vanvittig luftig. Prøv det, der er lige så meget at hente her som ved at benytte coldrays under højtalerne!

Sonus faber Club International
Til top Vis shras's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shras Besøg shras's Websted

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

For god ordens skyld, må jeg hellere meddele at jeg nok skal møde op imorgen.. og tak for invitationen!!

Min holdning til denne smukke højttaler, er ændret en smule siden sidst. Jeg har jo kun mulighed for at lytte i KT, og efter at de har flyttet Emilie væk fra det forfærdelige Cyrus, og over til Marantz sættet, er der begyndt at komme lidt liv i dem. Desværre er placeringen stadig elendig, omend pladsen på afsatsen kun er bedre end det elendige rum de stod i før, så er det stadig ikke godt nok.

så jeg ser frem til mit næste møde med Emilie, og jeg synes at kunne se på billederne at det er under rette omstændigheder.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 25 Juni 2005 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

For god ordens skyld, må jeg hellere meddele at jeg nok skal møde op imorgen.. og tak for invitationen!!

Min holdning til denne smukke højttaler, er ændret en smule siden sidst. Jeg har jo kun mulighed for at lytte i KT, og efter at de har flyttet Emilie væk fra det forfærdelige Cyrus, og over til Marantz sættet, er der begyndt at komme lidt liv i dem. Desværre er placeringen stadig elendig, omend pladsen på afsatsen kun er bedre end det elendige rum de stod i før, så er det stadig ikke godt nok.

så jeg ser frem til mit næste møde med Emilie, og jeg synes at kunne se på billederne at det er under rette omstændigheder.

Halopsa Witzel

Lyder godt, at du kan finde tid til at stikke næsen ind forbi.

Med hensyn til den tidligere placering, hvor Emilie var koblet på Cyrus, kan jeg kun sige, at jeg er meget enig...Det var bestemt ikke en god konstellation. Jeg er sikker på, at du får en anden oplevelse af EMILIE, når du har været på besøg i Casa Flex, men det må tiden jo vise.

Vel mødt.

FLEX

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 22:49 | IP-adresse registreret  

FLEX skrev:

I skal være hjertens velkommen en anden god gang i mit kloster. Og, Gl. Jas, jeg regner jo med, at du snart dukker op til hos den gamle druetramper inden længe.

Eftermiddagen skal nok blive foreviget med billeder fra dagen og selvfølgelig også med de kommentarer det måtte afføde.

Dynamiske hilsner

FLEX

Halløj i hifi-sommeren!

Såfremt tiden måtte være med mig, kunne det fremgå tænkeligt at jeg kunne ytre ønske om at slå følge med Mr. Jas til en høflighedsvisit på Casa Flex - en omgang i ringen med S3 ville ikke være at sige ski´e til.

Musik og munkedrik - en herlig cocktail kombineret med skønne hymner og godt vejr!

De ypperste hilsener

kim olsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003
Sendt: 25 Juni 2005 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

for dem der bor i odense skal jeg lige gøre opmærksom på at "toget" afgår fra albanigade kl 13.45 søndag eftermiddag

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 25 Juni 2005 kl. 23:33 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:
FLEX skrev:

Dynamiske hilsner

FLEX

Halløj i hifi-sommeren!

Såfremt tiden måtte være med mig, kunne det fremgå tænkeligt at jeg kunne ytre ønske om at slå følge med Mr. Jas til en høflighedsvisit på Casa Flex - en omgang i ringen med S3 ville ikke være at sige ski´e til.

Musik og munkedrik - en herlig cocktail kombineret med skønne hymner og godt vejr!

De ypperste hilsener

God aften i sommervejret du gode Ronin.

Du aftaler bare med Gl. Jas om der er plads i Wartburgen. Du skal være velkommen til en svingom med Emilie-pigen.

Lige nu er mit set-up ved at varme op til morgendagens rykind, hvor de fynske brødre gør deres entre.

Mvh. FLEX

full blown
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Juni 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret  

Hil broder i nord

Tak for en hyggelig eftermiddag i selskab med S3,frk Densen og hele hifi mafiaen fra O´ense. FB gik ihvertfald derfra med en positiv oplevelse og også meget rart lige at få sat ansigt på et par af navnene her på sitet!!. Ser frem til næste gang at casa flex åbner portene for en demonstration af dit setup´s kunnen!.

see u in heaven

FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Sendt: 26 Juni 2005 kl. 20:43 | IP-adresse registreret  

full blown skrev:

Hil broder i nord

Tak for en hyggelig eftermiddag i selskab med S3,frk Densen og hele hifi mafiaen fra O´ense. FB gik ihvertfald derfra med en positiv oplevelse og også meget rart lige at få sat ansigt på et par af navnene her på sitet!!. Ser frem til næste gang at casa flex åbner portene for en demonstration af dit setup´s kunnen!.

see u in heaven

Halløj min ven.

Takker selv for en hyggelig dag, hvor der blev lyttet til megen musik....og jeg er ganske sikker på, at der også blev lyttet kritisk til Hi-Fi fra dagens deltagere.

Du skal være velkommen til at deltage i en kommende lytteseance her i Casa Flex, når brødrerne fra det jydske dukker op i sommervarmen. Til den tid skulle der gerne være nye tæpper foran mit set-up, så de værste resonanser forstummer.

Alt i alt en hyggelig eftermiddag, hvor vi fik hilst på et par nye ansigter.

Mvh. Flex

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum