Forfatter |
|
DatapointSup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære alle
Idag vil der blive lagt en bios opdatering ud på www.northq.com der vil tage hånd om de problemer der har været med NQ 7100.
Mvh Datapoint Europe
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
DatapointSup skrev:
Kære alle
Idag vil der blive lagt en bios opdatering ud på www.northq.com der vil tage hånd om de problemer der har været med NQ 7100.
Mvh Datapoint Europe
|
|
|
Hvorfor frigiver I ikke en releasebeskrivelse, således at dem der overvejer at prøve kræfter med omtalte produkt, kan gennemskue om det er besværet værd, fremfor at afvente de eksisterende brugeres endelige dom,, som jo også vil være præget af et meget dårligt 1. hånds indtryk???
Mvh
Christian
|
Til top |
|
|
claus64 Forum Bruger

Bruger siden: 29 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 74
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det lyder da for lækkert. Afslører du ikke lige hvad der r foretaget af ændringer i softwaren?? Hurtige kanalskift?? Mulighed for at navngive kanaler? Mulighed for at ændre kanalerne? Kom nu med lidt mere info 
VH CLAUS
|
Til top |
|
|
lehlig Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Status: Offline Indlæg: 38
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, Datapoint
kom med en beskrivelse...! Håber godt nok det ændrer nogle ting - har i andre været ude for at i pludselig ikke har nogen filer når i går ind i filoversigten?
|
Til top |
|
|
claus64 Forum Bruger

|
Sendt: 24 September 2003 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ja den fejl har jeg også haft Og skrevet til dem om det... Og i går fik den ikke optaget slutningen af Friends. BUMMER (dog har jeg set episoden før)
Og i går gik det ellers helt galt. Efter præcis 56 sekunders "Live video/TV" går den kold og fryser. Meget irreterende. Og NEJ jeg det var ikke strømmen der gik efter 56 sek... 
Lehlig, ved du hvor jeg kan købe en tilsvarende skuffeholder til min PC så jeg kan smidde skuffen direkte over i min PC??
CLAUS
|
Til top |
|
|
lehlig Forum Bruger

|
Sendt: 24 September 2003 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Claus - nej jeg har ikke købt en HDD skuffe til pc'en - så det ved jeg faktisk ikke.
har også problemet med at den fryser når jeg prøver at optage live fra tv og dvd
|
Til top |
|
|
Kim F. Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1618
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder som det mest uigennemtestede produkt der nogensinde har været på markedet!!
|
Til top |
|
|
Pete_hb Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke i dag den Bios opdatering til NorthQ 7100 ville blive lagt på nettet!?
Jeg kan ikke se noget!
Pete
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 24 September 2003 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lød desværre næsten også for godt/billigt til at være sandt.
|
Til top |
|
|
claus64 Forum Bruger

|
Sendt: 24 September 2003 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kommer, måske ikke lige nu, men den er på vej  Og det ser lovende ud...
|
Til top |
|
|
carisma6216 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 26 September 2003 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Allesammen src="http://www.hifi4all.dk/forum/smileys/smiley3.gif">
Jeg talte med web-shoppen.dk tidligere, han fortalte at han IKKE kunne anbefale produktet, da han havde fået en stak hjem af disse maskiner, og det viste sig at de alle sammen havde fejl. Han fortalte dog også at han i løbet af ca. 14 dage ville få en ny model hjem, fra et andet firma - som han øjensynligt troede langt mere på! desuden tager han Dan-kort, så han er vist ret seriøs, og han virkede som en meget troværdig fyr. Han havde også United med HD i, men han mente jeg burde vente på den nye maskine der ville komme.
Så chek ham ud, og han ville i den kommende tid få et par bud på lignende apparater, jeg har ihvertfald valgt at vente efter råd fra ham.
|
Til top |
|
|
lehlig Forum Bruger

|
Sendt: 26 September 2003 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
claus, har du fået update? jeg har fået smidt den i, og den afhjælper da helt sikkert nogle af problemerne, jeg har dog ikke helt fået testet det igennem endnu - hvad med dig?
|
Til top |
|
|
flemmings Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 27 September 2003 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej carisma6216,
Hvad er den 'nye model' for en maskine. Er det en KiSS 508? KiSS ser rigtig fin ud, men den har desværre ikke indbygget tuner - og dermed optagelse af TV-programmer!
MVH Flemming
|
Til top |
|
|
hanmark Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 8
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der kommer også en KiSS 558 med indebygget tuner. Se:
http://www.kissnordic.dk/templates/sidepid433.html
Det er dog rimeligt sparsomt med oplysninger om hvad den kan mht. optage delen.
Er der nogen der har info om hvornår 558 kommer på markedet? Det fremgår ikke af deres website.
|
Til top |
|
|
flemmings Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
Sendt: 29 September 2003 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været inde at kigge på KiSS DP558 og søgt lidt videre på nettet. Et sted fremgår det, at der skulle være EPG (Electronic Programming Guide) i forb. med optageren.
Og så skrev jeg til Web-Shoppen.dk og forhørte mig lidt om den:
"Er det noget, I får hjem til salg, hvornår og til ca. hvilken pris? Vil det iøvrigt være muligt at få en større harddisk i maskinen?"
Svar: "DP558 skulle komme til december hvis alt går vel. Man kan sikkert godt udskifte disken, men ikke uden at det går ud over garantien."
Det er jo lidt lang tid at vente...
I andre med NorthQ 7000: Hvordan ser det ud efter update af firmware? Bør man glemme den og vente på noget bedre?...
|
Til top |
|
|
lehlig Forum Bruger

|
Sendt: 30 September 2003 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
så er der ny opdatering på northq's hjemmeside - glæder mig til at prøve, for jeg er da godt nok lidt træt af maskinen! men har lige snakket med en fra Cableteam og han påstår at den skulle løse en masse af de problemer vi har med den - hvad med dig Claus - hvad er status med dig?
|
Til top |
|
|
claus64 Forum Bruger

|
Sendt: 30 September 2003 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Lehlig
Jeg har faktisk fået et RMA nummer for at sende den retur, fordi jeg ikke have fået noget brugbar info de sidste par dage. Men jeg giver den nok lige en chance til i aften. Du må meget gerne skrive hvad du har af erfaringer med updaten??
VH CLaus
|
Til top |
|
|
_dash_ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 02 Oktober 2003 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft købt en United HD optager men den var godt nok elendig, derfor skal jeg have fundet mig en anden. Så derfor vil jeg meget gerne vide hvad status er på den NorthQ HD optager er. Virker den bare super godt efter bios opdateringen er blevet installeret eller skal man finde en anden ?
|
Til top |
|
|
Woody1 Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 25
|
Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pioneer kommer med en DVD-optager med Harddisk til november. DVR-5100 til omkring kr. 8999,- Måske det var noget!!!
|
Til top |
|
|
_dash_ Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 04 Oktober 2003 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej, dels har jeg en maks. pris på omkring 4500,- og desuden får jeg aldrig nogensinde brugt en DVD optager. Derfor synes jeg NorthQ'en var et godt bud, men jeg venter på at få svar fra enten claus64 eller lehlig om det kan betale sig at købe den (nu hvor der er kommet firmware updates).

|
Til top |
|
|