Forfatter |
|
SørenS Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 198
|
Sendt: 28 September 2004 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Hmmmmm.....
Vi giver det er par dage mere, for at se om vi vender os til larmen fra blæseren, ellers ryger det tilbage. 
Det alm. billede via fællesantennen står ikke lige godt på alle kanaler 
Det er sikkert sådan at alle "småfejl" i billedet hele tiden har været der, men nu bliver de bare blæst op i 44" og fremstår så meget mere tydeligt.
For DVD-billedet står bare FINT 
Men som sagt, så får det lige et par dage mere.....
SørenS
|
Til top |
|
|
SørenS Forum Bruger

|
Sendt: 29 September 2004 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
- vi leverer det retur - 
Det støjer sku for meget 
Rigtig ærgeligt, for det var umiddelbart et rigtig godt TV.
Planerne ændres nu til indkøb af en projektor.
Det bliver en Sanyo PLV-Z2. (12.000 kr)
Ved godt at Sanyo PLV-Z3 er kommet. (17.000 kr)
Men når jeg skal holde den samlede pris for projektor + ophæng + kabler + diverse ? på max. 20.000. Så må jeg lige spare de 5.000 i prisforskel.
Mvh.
SørenS
|
Til top |
|
|
SamCool Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 30 September 2004 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var li'godt....
Hvor meget larmer den blæser ???
Der må da være noget galt med den hvis den virkelig generer så meget. Jeg har svært ved at forstå hvorfor den skulle larme mere end dem der bruges i alm. projektorer...
Kan du ikke prøve at beskrive støjniveauet... er det som en PC (Xbox/PS2), eller nærmere som en støvsuger =O).
Mvh
SamCool
|
Til top |
|
|
SørenS Forum Bruger

|
Sendt: 30 September 2004 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SamCool
Nu tror jeg at min PC larmer lidt mere end gennemsnittet men det var da noget i den retning.
Sammenligning med X-box/PS2 kan jeg ikke give, da jeg ikke har sådan en.
Jeg tror heller ikke man kan sammmenligne med en alm. projektor, da projektorer sikkert har små blæsere og den i TV-en havde en blæser på ca. 12 cm. vil jeg tro. Det gav så ikke sådan en høj tone, men en dyb tone som også var irriterende.
Men støjen var kraftig nok til at genere, især når der var stille i det man så på TV-et.
Ærgeligt, for billed, design og størrelse var ellers helt OK.
Mvh.
SørenS
|
Til top |
|
|
rune-nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1013
|
Sendt: 30 September 2004 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke ret meget forstand på teknikken ved bagprojektion, men det kan jo være at det netop var størrelsen der forhindrer rimelig køling uden store blæsere i dette TV. Bare en tanke. Men ærgeligt for jer, når i nu var glade for det. Men godt du så havde muligheden for at returnere det  __________________ Audiovector M3 Avantgarde
Densen
Kimber kabler
Mit Hifi
|
Til top |
|
|
SamCool Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 01 Oktober 2004 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej SørenS,
Jeg stavede mig igennem nogle indlæg på hifi-forum.de (er ikke sååå god til tysk) men jeg nåede frem til et par interessante ting...
Flere der havde tilsyneladende oplevet at lampen i deres RE-44SZ21RD var stået af efter ganske kort tid, og at lampen generelt havde en kort levetid... (Jeg havde naivt troet at det var denne at LG påstod havde en levetid på 10.000 timer).
Endnu mere interessant var nok at www.zarsen.de har modellen til salg for bare 1.799€ hvilket svarer til knap 14.000 kroner !!
Jeg kunne ikke finde noget omkring blæserlarm, (men jeg er jo som nævnt heller ikke skide skrap til tysk) så jeg har stadig et svagt håb om at blæser-støjen i dit TV måske skyldes en fejlbehæftet blæser.
Har du leveret det retur?, ellers vil jeg foreslå at du kontakter LG's servicecenter (hvis de har et såddan) og hører dem omkring støjen, for det kan simpelt hen ikke være rigtigt...
MVH
SamCool
|
Til top |
|
|
SørenS Forum Bruger

|
Sendt: 01 Oktober 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
# Hej SamCool
Jeg har returneret TV-et (efter 2 dage) og fik pengene retur uden problemer eller spørgsmål i Electric City Odense.
Jeg kan dog huske at jeg også fandt TV-et til under 14.000 i tyskland, men så koster det over 1100 i porto oven i.
http://www.zarsen.de - 1799 Euro = 13387.44 kr.
Så er der selvfølgelig problemerne hvis du (lige som jeg) vil returnere TV-et. Både sproget og ENDNU 1100 kr. for at sende tilbage.
Så som andre sagde til mig, så vil jeg da også anbefale dig at købe det i DK.
De penge man kan spare, kan blive en dyr besparelse 
Mvh.
SørenS
|
Til top |
|
|