|
ppp_dk-
Jamen hvis det nu er analog lyd og ikke digital, hvorfor så skrive under digital. B&O oplyser dem jo til analog. Jeg har hørt argumentet, men jeg har stadig svært ved at affinde mig med at de skulle være analoge på niveau med klasse a+b og pladespillere
Lige nu i disse minutter spiller jeg på 2 hamrende fede LC monotrin, med 2 moduler i hver og trafoer i udgangene - det er bare bedre end godt, det er forrygende godt. Jeg VED det...
Men som jeg skrev så er Ghost vanvittig fed i lyd og kontrol i alle områderne, der er også en verden til forskel i pris og det der sidder i kasserne. Prisen bliver så vidt jeg husker 40.000 kontra 12.000 for standard Beast, så der skulle fandeme også gerne være forskel på indholdet og lyden. Jo, prisen er selvfølgelig markant og her må pengepungen selvfølgelig råde, idet det KAN blive dyrt, når man går efter det "bedste"...
Du spørger mig hvad jeg er til, så ved jeg det dårligt. Som du ved har jeg kæmpet med forforstærker problemer - i dag kom der en kopi af PASS, føj for den lede hvor der kom hul igennem og forrygende detaljer og musikalitet. Det gav igen et løft og endnu bedre billede af LCen. Ville jeg MEGET gerne høre...
Jeg tror absolut Ghost er toppen - det vil jeg teste om et par uger, for det nytter ikke at skifte ud og lytte til dit og dat, der bliver for mange åbne parametre, jeg hader rod og virvar i test sessions - og i sidste ende løber det ud i et forkert indtyk og helt uretfærdige sammeligninger. Enig...
Så er der de nye 2.3 moduler og de nye 1000 watt trafoer og mange andre detaljer omkring det setup. SÅ du kan nok se der går noget tid før noget endeligt er på banen - men for fanden hvor er det spændende med så meget grej - i topklasse. Herligt!
Når det er på plads, så må jeg jo stille det op i et større lokale og indbyde til en lytte session, eller flere mindre i hjemlige omgivelser????? Glem IKKE at invitere Kaptajnen!
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |