Forfatter |
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
Sendt: 09 Februar 2004 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
John, Gustav eller Peter A. eller hvad fanden du nu kalder dig når du laver falsk rådgivning for at lokke kunder til.
Her er flere af John's indlæg under andet navn...denne gang "Peter A" som også kun nåede at lave fire indlæg hos Hi-Fi4all...sjovt nok alle pro John og hans produkter.
http://www.hifi4all.dk/forum/search.asp?KW=Peter+A&SM=1& amp;SI=AR&FM=0&OB=1
Jeg ved ikke med jer andre........MEN JEG UNDRER MIG??????
|
Til top |
|
|
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg læst denne tråd igennem og jeg finder indholdet påfaldende uheldigt.
Jeg mener ikke man kan være bekendt at hænge folk ud på den måde. Omvendt hvis man ville forfølge de påstande der bliver fremlagt, om at en forhandler udgiver sig med 2 forskellige brugernavne, så er den ikke længere end at alle indlæg herinde, registreres med IP.
Det er med andre ord muligt at bede administator herinde, om at af- bekræfte om der er tale om identiske IP'er. Om han så vil bidrage til en sådan opklaring, det skal være usagt, men det var nok hvad jeg ville gøre, hvis jeg havde en mistanke om det der fremsættes som beskyldning.
Men helt ærligt, skulle vi ikke lige se at finde tonen herinde igen? Det minder til tider mere om lynchstemning end saglig hifi og a/v snak/diskutioner.
Venligst,
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Det er med andre ord muligt at bede administator herinde, om at af- bekræfte om der er tale om identiske IP'er. Om han så vil bidrage til en sådan opklaring, det skal være usagt, men det var nok hvad jeg ville gøre, hvis jeg havde en mistanke om det der fremsættes som beskyldning.
Venligst,
|
|
|
Det er enkelt nok, og hermed gjort!
Der er ikke tale om samme ip-adresser!
|
Til top |
|
|
Kimpil Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så er det jo op til Martin om han er mand nok til at give en undskyldning.
Jeg har kun ros til overs for den service John giver. Hermed ikke sagt jeg køber et lærred hos dig, selvom lærredet jeg har på prøve virker efter hensigten 
|
Til top |
|
|
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan simpelthen ikke begynde at anklage folk offentligt, når man ikke kan bevise sin sag. Det så da godt nok lidt mistænkeligt ud, men det er jo ikke nok til at man skal drage forhastede konklusioner. Fedt at administratoren kunne/ville opklare denne sag. Der må være en med røde ører nu.
Jeg står formentligt selv og skal købe lærred inden for en kort tidsramme, og har i den anledning været i kontakt med Quality Screen, og jeg må sige at det har været en positiv oplevelse, hvilket nok gør at jeg køber mit lærred hos dem.
Hov nu kom jeg vist til at rose Quality Screen. Men mit alias er altså ikke John .
|
Til top |
|
|
Martin_Kbh Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1203
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal være den første til at give en uforbeholden undskylding, hvis der ikke er tale om samme person (Opklare? forskellige IP-adresser er næppe bevis nok). MEN... OK jeg skal ikke kaste mere med mudder bare fordi jeg ikke er tilfreds. I har ret...hvis jeres oplevelser er gode skal jeg ikke blande mig.
Jeg beklager!
|
Til top |
|
|
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1878
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes også, at det ville være yderst klædeligt, hvis Martin krøb til korset.
Bemærk venligst, at jeg ikke kender John fra Quality Screen, men har handlet hos en af deres forhandlere (Best-Seat). I øvrigt med et lækkert Diplomat Greyline lærred til følge (gain 0,9).
Hovsa - kom vist til at reklamere for et firma her, men bare rolig, jeg er IKKE ansat hos Best-Seat!
Det må vel for pokker være OK at tilkendegive, at man har været godt tilfreds med service hos et firma, uden at man med det samme skal have alt muligt skudt i skoene!
Det andet er bare for paranoidt ...
Jeg synes, at det langt mere ulækkert, at visse firmaer benytter dette forum til at fremhæve og reklamere for deres egne produkter. Heldigvis kan de fleste firmarepræsentanter herinde finde ud af det og fører en saglig debat.
__________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
Til top |
|
|
kimr Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 86
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det næste bliver nok at nogen mener at Martin_Kbh i virkeligheden er den samme som Lissau! 
|
Til top |
|
|
tranum1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Oktober 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 449
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør jeg da .
|
Til top |
|
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Grandmull jeg kan kun anbefalde et black-line greyline lærred fra Quality screen har selv et 230 X 129,5 - 16:9 og det er alle pengene værd .
Se 44 screen shots på http://www.biojensen.dk/
Jeg skrev på Hifi4all den 13 september 2003 dette.
Jeg startede med en hvid voksdug/bagside som lærred og synes det virkede fint, men da jeg fik sat mit Blackline greyline lærred op fik jeg et chok.Nu var der meget mere billede=bedre faver/kontrast og sort niveauet var også blevet bedre, nu er det næsten som at sidde i en rigtigt biograf
Jeg Skrev på Hifi4all den 15 september 2003 dette.
I fredags var impotøren fra quality screen John Sulsbrück Jensen forbi og kigge på mit blackline greyline lærred da der var et lille problem med at få det op, men det problem er løst nu super kundeservice .
Min hjemmebio på Hifi4all http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=736&PN= 3&TPN=1
|
Til top |
|
|
kimr Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 86
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej biojensen
hvad kostede dit lærred? Jeg skal jo selv bruge et
Kim
|
Til top |
|
|
biojensen Branchemedlem

Installation/RoomAV
Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 10 Februar 2004 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimr skrev:
hej biojensen
hvad kostede dit lærred? Jeg skal jo selv bruge et
Kim
|
|
|
Svar til Kim
Jeg købte mit lærred i KT-radio i københavn for 5700 kr en rigtig god pris da normal prisen er 7200 kr .
|
Til top |
|
|
Lissau Vejle Branchemedlem

Lissau A/S
Bruger siden: 15 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
Sendt: 16 Februar 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fra Lissau
Hvis det for nogle er dårligt at man får prøver sendt uden beregning fra vores firma beklager vi meget,
Det er ikke rimeligt at komme med dårlige påstande omkring de forskellige distributører eller producenter af lærreder i Danmark.
Jeg synes folk skal købe hos dem hvor de føler sig bedst behandlet,får den bedste service etc.etc.
Om det er hos os eller andetsteds er kundens afgørelse.
Jeg har f........ ikke brugt hifi4all til salgsgas kun forsøgt at yde en fornuftig service, men hvis det ikke er velkommen så !!!!!!
Allan as@lissau.dk
|
|
|
Til top |
|
|