Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 19:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Mit System (5.1) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
High-End
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 14 September 2003 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Til Dan89

Ja, jeg er helt tilfreds med dem, jeg forstår ikke helt hva du mener med det du siger, angående at 100w skulle blive til 3w... men ja, jeg er tilfreds med dem!

MVh. Daniel..........

Dan89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2003
Sendt: 27 September 2003 kl. 13:22 | IP-adresse registreret  

Hej daniel!

Okei det er jo godt så! Hmm okei det er min lokale radio forhandler ting der siger jamo gengiver 3% altså hvis du sender 100 watt ind kommer 3 watt ud! Men ved ik om det passer!

Jannik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 September 2003 kl. 00:13 | IP-adresse registreret  

Det som din radio forhandler mener det er at den farver 97% af lyden mens 3% er rent hifi. Lyt ikke til hvad sådan nogle fjolser siger, lyt i stedet til l**tet og dan din egen mening...!

Hvor meget kan du bruge informationen af den farver 97% til?

Til top Vis Jannik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jannik

get2jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2003
Sendt: 28 September 2003 kl. 04:01 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg regner med at købe Jamo X870 højtalerne. Jeg har en Harmon Kardon AVR 2000 Suround reciever! Kan nogen give mig en respons på hvordan det vil passe sammen??

På forhånd mange tak!! :-)

High-End
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 August 2003
Sendt: 30 September 2003 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Hej..

#get2jensen: Jeg erbange for at den ikke vil have det alt for nemt med jamo X870, det kræver nemlig temmelig meget af forstærkeren, min den har i hvert fald problemer nogen gange, ikke i film, men mere i stereo. Hvis din forstærker spiller i 8ohm så vil den blive sat på en prøve, hvis den spiller i 4ohm har den det msåke lidt nemmere med at håndtere dem, men så for du ik så meget effekt igen..

#Dan89:  Om de "farver" lyden har jeg ik lagt mærke til, men hvis det watt antal du siger der har noget med effekten at gøre passer det vidst nok ikke.. de kan udnytte watt'ene meget godt, såå.. jeg ved ik om det hjalp.-...  kan også være jeg er helt forkert på den her.....   :-/ hehe

Mvh. Daniel.........

Lupo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Oktober 2003 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Hej, bliver lyset fra projektoren ikke kastet tilbage når du bruger en melaminplade??

Har selv bygget et lærred (100" 16:9) af 4 stykker træ, 4 metalvinkler, et hvidt lærred købt som mørklægningslærred hos en gardinforretning. Har et gain (tætheden af vævningen på 1,2, hvilket efter sigende er perfekt til lcd projektorer. Det hele kostede ca. 1000 kr, og det virker perfekt!!!

High-End skrev:
  Ja, det regner jeg da med at det kommer til, men jeg ved det ik, da min projektor ikke er kommet hjme endnu, der går lige lidt over en uge endnu.. såå...  Men jeg regner med at det bliver ok, min fætter bruger også sådan en plade til hans projektor, og det giver et fremragende billed.....  og ja, det er MEGET billige, måtte slippe 190kr. for pladen, et rigtigt lærred står til ca. 4000kr. i samme størrelse....

Tiësto
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 September 2004 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Hej Daniel,

Har selv et sæt Jamo x870, som er sat til en Yamaha AX 592 stereo forstærker og det lyder kanon godt. Især med rock og techno er der virkelig drøn på..

Overvejer nu at skulle udbygge til surround, hvor jeg skal have skaffet en H/K 630 eller en Yamaha rxv 2400. Ved ikke helt endnu hvilket af de to mærker jeg skal have fat i...har du nogen erfaring med H/K eller Yamaha surround receivere?

Har allerede to stk. B&W dm 601 s3, som skal benyttes til baghøjtalere, men mangler så en center. Hvad er din erfaring med x8cen? Spiller den godt, selvom enhederne i den "kun" er 5 1/4" og x870 benytter 6 1/2"?

Hvad koster centeren? Har du nogle billeder af dit setup? har været inde på din hjemmeside, men der var vist kun vist billeder fra kataloget

Tiësto
Til top Vis Tiësto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tiësto

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes