Emne: Tegnsætning er kun for sprognørder? ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9421
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jeg havde tænkt mig at skrive nogle flere brugeranmeldelser her i ferien, men eftersom stemningen åbenbart er for at en bruer anmedelse åbenbart er på niveau med de obligatoriske opgaver der bliver stillet på mit studium, så tror jeg bare at jeg springer over i første omgang |
|
|
Det er jo ikke det der siges.
Hvorfor skal alt være sort/hvidt?
Her er et eksempel på fuldstændig manglende tegnsætning. Anmeldelser med lidt stavefejl og lettere mangelfuld tegnsætning bliver jo ikke kommenteret. Alle kan sætte pause tegnsætning, så der er ingen undskyldning for helt at udelade bare fordi man er doven eller ikke helt kan sin grammatik. Jeg kan også kun huske det basale, og bruger ikke tid på korrekt tegnsætnnig, men naturlige ophold får et komma, og nye sætninger får et punktum.
Las os nu slutte her og forstætte med anmeldelser og indlæg, men tænk lidt over at det der skrives skal læses af andre.
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Guldkysten: Enig i det du skriver.
Til Kim Olsen: Det kan jeg godt forstå du ikke gider.
Hvis man skal bedømmes på sine skrive færdiheder og ikke på sin viden om hifi, så siger jeg bare: Tak for kaffe !
|
| Til top |
|
| |
zerocool Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1402
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget jeg simpelthen ikke kan lade være med at kommentere er, at hvordan i alverden kan nogen finde på - i en tråd om korrekt brug af skiftsproget og almen høflighed ved indrykkelse af indlæg her på siten - at indrykke et sådan indlæg:
tbbv skrev:
jdg1 skrev:
tbbv skrev:
Der er jo ingen der har læst den omtalte test, der ikke forstår den. Hvad er problemet så?
Mvh
|
|
|
Det kan vel diskuteres om folk har forstået den? Men det er åbenlyst, at det tager en del længere tid at læse den, end hvis der bare var foretaget "minimal" tegnsætning. Er læseren ordblind, eller har han/hun andre læsevanskeligheder, så er en sådan tekst en stor udfording
Betyder det så at man ikke skal må gøre en indsats hvis man ønsker, at erhverve sig viden?
tbbv skrev:
|
Jeg er af den opfattelse, at det ofte er pga modtagerens manglende ønske eller evne til, at modtage et budskab, der giver knas med kommunikationen. Hvis der er noget man ikke forstår eller er i tvivl om bør man spørge ind til det.
Men den tråd her, underbygger vel egentlig også min teori. Altså at det er modtagerens manglende evne eller ønske(arrogance) om at forstå budskabet, der egentlig er den største kilde til misforståelser.
|
|
|
Det er vel "afsenderens" ansvar, at budskabet bliver formidlet på en let forståelig måde? Det gælder indenfor langt de fleste forhold.
Hvad hjælper det, at afsenderen er sit ansvar bevidst, hvis modtageren ikke er åben for kommunikation.
Afsenderen skal jo ikke sælge sit budkab, men dele det med folk, der har en interresse i hans budskab.
|
|
|
|
|
|
Set i lyset af denne tråd: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=24272&K W=farver.
Tag ikke dette som nogen hård kritik, men blot en venlig opfordring til at bruge citat-funktion korrekt
dfms skrev:
|
Hvis man skal bedømmes på sine skrive færdiheder og ikke på sin viden om hifi, så siger jeg bare: Tak for kaffe !
|
|
|
"Skrive færdigheder" er ét ord...
Undskyld, jeg kunne ikke lade være
|
| Til top |
|
| |
MaltheK Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 864
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
dfms skrev:
|
Til Guldkysten: Enig i det du skriver.
Til Kim Olsen: Det kan jeg godt forstå du ikke gider.
|
|
|
Der må være noget i vejen med dine læsefærdigheder også, for du har tydeligvis ikke forstået de argumenter, der er blevet fremført i denne tråd.
Det må være dejlig nemt at kunne leve i en verden, hvor alting er sort /hvidt...
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså ... denne tråd begyndte jo med omtale af en anmeldelse, der blev lagt ud på det der Internet ... uden tanke for, hvormange der egentlig ser det. Der er jo ikke tale om en mail fra en anmelder til en udvalgt skare af hi-fi interesserede (hvor man kunne leve med det), men et indlæg - en avisartikel - der i princippet kan ses af en million millard mennesker. Her mener jeg (og flere andre her) at der ikke er blevet taget skyldigt hensyn til dette faktum, dvs. nogen skulle have spurgt: Kan vi være bekendt at "trykke" dette?
Forestil jer en avis udgivet med det udgangspunkt. Der er jo tale om, at artiklen er tænkt læst af alle mulige, og ikke nødvendigvis af nogle med interesse for hi-fi. Og netop fordi artiklen/anmeldelsen når ud til et bredt publikum, kræver den lidt mere kærlig pleje end ellers.
Her i forumet er der bedre plads til store armbevægelser i sproget og det skal være virkelig grelt før der er grund til at gribe til yderligheder. Så til Kim Olsen og andre der skriver anmeldelser: Bliv endelig ved!

__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
@vilmann Teksten der læses er jo i modtagerens interesse at læse og forstå. Afsenderen har jo ikke i samme grad interesse i at forstå hvad afsenderen selv skriver(?) Lidt kontant sagt, kan man sige at afsenderen jo bare kunne lade være med at skrive, og så ville modtageren jo slet ikke modtage nogen information. Lidt information er vel bedre end ingen - selvom det så er formuleret kringlet. |
|
|
Det kan jeg _slet_ ikke følge dig i. Når man skriver noget, må det vel være fordi man har en interesse i at andre læser det - hvorfor ellers skrive noget? Og hvis man ikke _gider_ formulere sig forståeligt, så kan man da på ingen måde afkræve andre at de skal gøre sig umage for at forstå éns budskab. Hvis man vil forstås, så må man formulere sig på en facon der henvender sig til målgruppen. Eksemplet med Ekstra Bladet og f.eks. Information er faktisk ret godt, hvis du skriver en artikel i Ekstra Bladet med samme sværhedsgrad som man ville skrive i Information, så ville en stor del af målgruppen give op halvvejs. Indholdet bør afspejle mediet.
Når det er sagt, så mener jeg der er stor forskel på at kunne og at ville. Jeg synes på ingen måde folk skal fryses ud fordi de har svært ved at stave, eller sætte kommaer rigtigt. Men jeg er enig i, at det mindste man kan gøre når man fyrer en sides guldkorn af er at tænke sig en smule om når man skriver det, og tænke lidt over at der er andre der skal kunne forstå det man skriver. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm - hvor er det lige at det med hifi4all kommer ind.
Regler for grammatisk korrekthed.
Regler for brugen af citat funktionen (herunder afskaffelse af farver og skrifttyper).
Og her er lidt at tænke over - allerførste indlæg - der er brugt farver
- fy da da - dem er vilmann enig i at de skal afskaffes? hvorfor så
selv bruge dem? og det leder så til det dette citat fra indlæg nummer
et - "Selvkritik, Please!" - ok - udråbstegn? var der ikke også noget
med dem?
Og så lige et vend omkring "Selvkritik" - hvad bruge ens egen medicin?
Og lidt at tænke over, hvem er mest doven, forfatteren som
tilsyneladende er for doven til at sætte tegn, eller manden der ikke
gider at læse anmeldelsen pga. manglende tegnsætning.
Jeg er klar over at dette indlæg sikkert giver bagslag, og giver
advarsler etc., men hvis der er noget, som er dræbende for en forum, så
er det når stave og grammatik politiet begynder at husere.
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
... Og lidt at tænke over, hvem er mest doven, forfatteren som tilsyneladende er for doven til at sætte tegn, eller manden der ikke gider at læse anmeldelsen pga. manglende tegnsætning. |
|
|
Nu er det jo bare sådan, at der er een anmelder, som her henvender sig til potentielt flere tusinde læsere. Så kunne denne ene mand måske godt ulejlige sig en lille smule, frem for at besværliggøre læsningen for rigtig mange mennesker.
Enhver frembringelse eller produkt som stilles til offentligt skue må være et legitimt mål for berettiget kritik.
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim olsen skrev:
jeg havde tænkt mig at skrive nogle flere brugeranmeldelser her i ferien, men eftersom stemningen åbenbart er for at en brugeranmeldelse åbenbart er på niveau med de obligatoriske opgaver der bliver stillet på mit studium, så tror jeg bare at jeg springer over i første omgang |
|
|
Overreagerer vi ikke en smule her? Problemet er jo en anmeldelse der ikke er læseværdig, og de indlæg jeg har læst af kim o tyder jo på at du både kan finde ud af linjeskift og kommaer?
Jeg undrer mig bare en smule. Selve anmeldelsen er jo god nok, hvis bare manden havde taget de 10 sekunder ekstra, til lige at sætte et par punktummer, kommaer og linjeskift.
Jeg må desværre nok melde mig under vilmann's fane, som kultur arrogant elite, som har problemer med dårligt formulerede anmeldelser . Jeg håber folk kan tilgive mig...
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Klan skrev:
Jeg må desværre nok melde mig under vilmann's fane, som kultur arrogant elite, som har problemer med dårligt formulerede anmeldelser . Jeg håber folk kan tilgive mig... |
|
|
Øv- så kommer du ikke med til ræs på havnen.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
Guldkysten skrev:
... Og lidt at tænke over, hvem
er mest doven, forfatteren som tilsyneladende er for doven til at sætte
tegn, eller manden der ikke gider at læse anmeldelsen pga. manglende
tegnsætning. |
|
|
Nu er det jo bare sådan, at der er een anmelder, som her
henvender sig til potentielt flere tusinde læsere. Så kunne denne ene
mand måske godt ulejlige sig en lille smule, frem for at besværliggøre
læsningen for rigtig mange mennesker.
Enhver frembringelse eller produkt som stilles til offentligt skue må være et legitimt mål for berettiget kritik. |
|
|
Ja - kritik er godt, men selvkritik er dobbelt så godt, eller hvad? man
kan undres over hvad hele den tråd egentlig laver her, den burde jo
være på en journalist forum
|
| Til top |
|
| |
Boye Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Boye skrev:
|
Enhver frembringelse eller produkt som stilles til offentligt skue må være et legitimt mål for berettiget kritik.
|
|
|
Ja - kritik er godt, men selvkritik er dobbelt så godt, eller hvad? |
|
|
Netop - der manglede vist også et komma (eller to, afhængig af om man bekender sig til grammatisk kommatering eller enhedskommatering) i min sidste sætning.
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

Bruger siden: 26 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3704
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha... Det er dog en frygtelig masse mennesker der tilsyneladende kun kan se sort/hvidt på alting!
Der er faktisk ingen i denne tråd, der skriver at de konsekvent vil afstå fra at læse en tekst, bare fordi der grammatiske fejl.
Det virker ret umodent at komme med et "så gider jeg bare ikke skrive flere anmeldelser, hvis det skal være på den måde". Ikke nogen særlig konstruktiv måde at reagere på en smule kritik, der, som jeg har forstået det, er ment konstruktivt, og som et debatoplæg, ikke en lynchning.
Dette er jo ikke personfikseret. Teksten der tages udgangspunkt i, er blot et eksempel. Der er ingen der rent faktisk har skrevet at anmeldelsen skal trækkes tilbage, eller at personen skal holde sig væk.
@Otto, TC
Hmm... Jeg syntes nu ellers jeg havde formuleret mig korrekt, når jeg skrev: " Afsenderen har jo ikke i samme grad interesse i at forstå hvad afsenderen selv skriver(?)". Jeg skrev altså "i samme grad", ikke at afsenderen ingen interesse har overhovedet. Igen denne sort/hvide tolkning.
Laver jeg en guide eller lægger information på nettet, betragter jeg ikke dette som min bibel/livsværk, som jeg for guds skyld må få alle til at forstå. Jeg gør det som en tjeneste til andre. Personligt får jeg intet ud af det. Og dog måske alligevel en god fornemmelse for at have (forsøgt?) på at hjælpe andre.
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Daniels: Det virker ret umodent at komme med et "så gider jeg bare ikke skrive
flere anmeldelser, hvis det skal være på den måde". Ikke nogen særlig
konstruktiv måde at reagere på en smule kritik
hmm vel ik mere umodent end at hoppe indlæg over pga. grammatiske fejl, og mene man ikke går glip af noget ?
Vi er vel enige om at dem der kan, gerne må gøre sig umage, dem der har
svært ved grammatik, må der ses lidt igennem fingre med og dem der er i
tvivl om enkelte sætninger må spørge, eller hoppe indlæg de ik mener
sig i stand til at forstå over.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
Puha... Det er dog en frygtelig masse mennesker der tilsyneladende kun kan se sort/hvidt på alting!
Der er faktisk ingen i denne tråd, der skriver at de konsekvent vil afstå fra at læse en tekst, bare fordi der grammatiske fejl.
Det virker ret umodent at komme med et "så gider jeg bare ikke
skrive flere anmeldelser, hvis det skal være på den måde". Ikke nogen
særlig konstruktiv måde at reagere på en smule kritik, der, som jeg har
forstået det, er ment konstruktivt, og som et debatoplæg, ikke en
lynchning.
Dette er jo ikke personfikseret. Teksten der tages udgangspunkt i,
er blot et eksempel. Der er ingen der rent faktisk har skrevet at
anmeldelsen skal trækkes tilbage, eller at personen skal holde sig væk.
@Otto, TC
Hmm... Jeg syntes nu ellers jeg havde formuleret mig korrekt, når jeg skrev: " Afsenderen har jo ikke i samme grad
interesse i at forstå hvad afsenderen selv skriver(?)". Jeg skrev altså
"i samme grad", ikke at afsenderen ingen interesse har overhovedet.
Igen denne sort/hvide tolkning.
Laver jeg en guide eller lægger information på nettet, betragter
jeg ikke dette som min bibel/livsværk, som jeg for guds skyld må få
alle til at forstå. Jeg gør det som en tjeneste til andre. Personligt
får jeg intet ud af det. Og dog måske alligevel en god fornemmelse for
at have (forsøgt?) på at hjælpe andre.
|
|
|
Hmm - lad mig se
"Der er faktisk ingen i denne tråd, der skriver at de konsekvent vil
afstå fra at læse en tekst, bare fordi der grammatiske fejl.
" - jo - der er faktisk en eller flere ved det ikke, men en har udtryk
at man ikke vil læse noget når det ikke er grammatisk korrekt.
""Det virker ret umodent at komme med et "så gider jeg bare ikke skrive
flere anmeldelser, hvis det skal være på den måde"" - hvor i er det
iflg. dig umodent, jeg forstår da godt at folk ikke vil bruge tid på
anmeldelser, når der er nogle overbetjente der sidder og overvåger om
man nu er grammatisk korrekt.
"Ikke nogen særlig konstruktiv måde at reagere på en smule kritik, der,
som jeg har forstået det, er ment konstruktivt, og som et debatoplæg,
ikke en lynchning."
- lynching næ, hvem har sagt det, konstruktiv? er det konstruktivt at
man råber op om sådan en for mig at se lille detalje, og hvad er der
konstruktivt i "Selvkritik, Please!" og at man udstiller det.
"Der er ingen der rent faktisk har skrevet at anmeldelsen skal trækkes
tilbage, eller at personen skal holde sig væk." - næ det har du ret i,
nu er der ganskevist så mange sider, at jeg ikke kan huske hvad der er
skrevet, men du er vist den første der siger det, jeg tror du
forveksler det med, at jeg sagde, at jeg godt kunne forstå hvis
forfatteren ikke ville bruge dette forum.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
guldkysten, din måde at dele citater op på, er tilgengæld ik helt let at finde ud af
lidt afstand fra citater til dit eget indlæg, evt farveændring
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Live21
Tja... Det er ikke mig der hopper indlæg over grundet grammatiske fejl. Det har jeg allerede noteret flere gange nu. Kan dog heller ikke mindes at andre, i denne tråd, har skrevet de helt hopper dem over.
@Guldkysten
Tænker du på @vilmann, så skriver han blot at han ikke vil bruge den ekstra tid det tager at forstå den. Her er der jo tale om grammatiske fejl af en sådan karakter, at det er uforståeligt. Hvem vil læse noget der virker uforståeligt?
"overbetjente"??
Jeg kunne forstå dig, hvis der var blevet sendt "hadebreve" til forfatteren, men vi snakker altså kun om en gruppe, der blot bliver irriteret over symantikken. Der er, så vidt jeg ved, ingen der griber til våben her.
"Ikke nogen særlig konstruktiv måde at reagere på en smule kritik, der, som jeg har forstået det, er ment konstruktivt, og som et debatoplæg, ikke en lynchning."
"- lynching næ, hvem har sagt det, konstruktiv? er det konstruktivt at man råber op om sådan en for mig at se lille detalje, og hvad er der konstruktivt i "Selvkritik, Please!" og at man udstiller det."
Her forstår jeg simpelthen ikke hvad du mener (?) Og hvem råber? Troede dette var en debat.
"Der er ingen der rent faktisk har skrevet at anmeldelsen skal trækkes tilbage, eller at personen skal holde sig væk."
"næ det har du ret i, nu er der ganskevist så mange sider, at jeg ikke kan huske hvad der er skrevet, men du er vist den første der siger det, jeg tror du forveksler det med, at jeg sagde, at jeg godt kunne forstå hvis forfatteren ikke ville bruge dette forum."
Nej, jeg forveksler det ikke med noget du har skrevet. Blot en konstatering, for at pointere at dette stadig er en debat ikke et KRAV om bedre grammatik og "overbetjente".
__________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
Klan Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 229
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21: Det virker jo ikke som om gutten der har skrevet indlægget har svært ved grammatikken, al stavning er jo korrekt. Det virker bare på mig som om han ikke har gidet.
Guldkysten: Jeg er lige ved at blive fornærmet over udtrykket overbetjente , og hvis du kendte mig og hvad jeg har bedrevet i min tid ville du nok kunne forstå det .
At folk har grammatiske problemer har jeg ikke noget problem med, alle er jo (heldigvis) ikke lige gode til alle ting. Men nu denne specifikke test, som nok snart er den mest læste på forummet kunne, efter hvad jeg kan se, nok have været skrevet væsentligt bedre af manden.
Til sidst: Er der nogen der har kontaktet ham, måske gjort ham opmærksom på denne tråd. Det ville være interessant at få hans vinkel. Det viser sig måske at det er mig der tager helt fejl, og manden rent faktiskt ikke er i stand til at lave punktummer og kommaer...
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
DanielS, umodent? hvis man (med kjeldsens indlæg i mente om at intet er sort eller hvidt) bliver skudt i baghovedet (en metafor) for at lave en grammatisk ukorrekt tekst, så er min lyst til at lave flere brugeranmeldelser faldet til et nulpunkt.
selvfølgelig er det en ekstrem konsekvens jeg ikke vil tage, men indlægget ville jeg blot demonstrerer ikke blot min første tanke, men også at denne tråd nok har aflivet en del folks vilje til at lave brugeranmeldelser.
af de her i tråden repræsenterede, ser jeg kun live21 som den eneste udover mig selv der har lavet brugeranmeldelser. Det virker måske en smule arrogant, men prøv, bare for sjov, at lave en brugeranmeldelse for jer selv. så vil i opleve hvor ligegyldigt tegnsætning er i den tid i skriver anmeldelsen, for det at gøre et forsøg på at lege prof anmelder er mere end rigeligt svært i sig selv.
som sagt tidligere af andre, der er ingen der tvinger nogle til at læse indlæg eller anmeldelser.... __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
daniels Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2005 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes flere fuldstændig overreagerer på denne tråd.
Det er jo ikke HELE HiFi4All, der er repræsenteret i denne tråd. Men der skal tilsyneladende ikke mere til, end et par kommentarer, så løber folk deres vej og råber op om "overbetjente" og sprogsnobber.
Jeg mener stadig denne tråd kun er en debat om moderne sprogbrug, og et ønske om at man lige kigger sin tekst igennem en ekstra gang, før man frigiver den.
Det er der vel ikke noget i vejen med at ønske(?)
Jeg vil desværre ikke kunne lave en anmeldelse uden at tage hensyn til mit skriftsprog. Jeg skriver på den måde jeg gør her, og det er sjældent, jeg retter i min tekst. Så en anmeldelse ville såmænd ikke adskille sig ret meget fra det jeg ellers skriver.
Tror ikke jeg forløbig vil lave en anmeldelse af noget - og det er bestemt ikke fordi jeg frygter for mit skriftsprog  . Men jeg syntes ikke rigtigt jeg har noget spændende at tilbyde i en anmeldelse.
(Men nu vil jeg da overveje det alligevel) __________________ DanielS - Alkohol tager toppen af ubehagen ved livet - Der findes ikke dårlige ideer, kun mangel på vilje til at udføre dem!
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|