| Forfatter |
|
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 14 September 2008 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Metallica - Death Magnetic, ikke fordi det er et godt album, men fordi jeg er trofast fan hehe.
__________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 15 September 2008 kl. 05:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mere vinyl i 180g kvalitet på vej igen (fandens til den løse tegnebog) 

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2008 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så blev mulvarpeskindet sq åbnet igen Også 180g skiver:

|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 16 September 2008 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Ja, så blev mulvarpeskindet sq åbnet igen Også 180g skiver: |
|
|
Det er nogle tunge skiver du køber. Hvis du nu kunne "nøjes" med 90 grams næste gang, så har du sparet 50%
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 16 September 2008 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Scatcat skrev:
Ja, så blev mulvarpeskindet sq åbnet igen Også 180g skiver: |
|
|
Det er nogle tunge skiver du køber. Hvis du nu kunne "nøjes" med 90 grams næste gang, så har du sparet 50% 
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 16 September 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har købt nedennævnte i en specialudgave, der både indeholder 2 DVDer og 2 CDer. Har dog ikke modtaget den endnu.

|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2008 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 23 September 2008 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|
Jeg købte disse 2 igår
Neil Young': On the beach

en af de få NY jeg ikke havde, og så var prisen 40 kr i stereo studio
Oasis: Don't believe the truth

Den eneste Oasis jeg ikke havde, men havde egentlig heller ikke tænkt mig at købe den, da jeg ikke synes Oasis pladerne har levet op til de forventninger de to første stillede i udsigt. Men prisen var kr. 10.
Dejligt at CD priserne nu er nede i 50 kr for rigtig mange gode skiver.  
|
|
|
Efter flere gennemlytninger kan jeg konstatere at Niel Young albummet er OK, men absolut ikke så godt som hans bedste som efter min opfattelse må være Freedom, Ragged Glory, Harvest Moon og måske Sleeps with angels og Rust never sleeps.
Oasis albummet var en positiv oplevelse, det er det suverent bedste album siden de to første Definetely Maybee og Whats the story morning glory. Måske kan Oasis komme igang igen, jeg tror ikke jeg er den eneste der reelt var ved at opgive dem efter 3 eller 4 mere eller mindre mislykkede albums. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 01 November 2008 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige lidt nyt til weekenden:
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 01 November 2008 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Ja, så blev mulvarpeskindet sq åbnet igen Også 180g skiver:

|
|
|
Du har jo lige købt den mest elendige plade i hele verden __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 01 November 2008 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har i gennem et stykke tid jagtet denne:

Den har vist sig nærmest uopdrivelig, specielt da jeg gerne vil have udgaven med en DVD, som jeg har set på amerikansk musikside skulle være god. TP musik og stereo studiet har ment at den kunne skaffes men en sagde 180 kr. Det var dyrt. Jeg har netop bestilt en second hand fra USA af den udvidede dvd version for ialt 66 kr incl porto på 42 kr. hos CDnow . Jeg ser frem til hvad der kommer i postkassen. Det er utroligt men det kan betale sig at købe nye CDer i USA (og vinyl) og så betale porto til dk. En ny Cd kan fåes for ca 10 dollars + porto på 42 kr ialt ca 100 kr. 
Husk hvis der bestilles for under 80 kr kommer der under ingen omstændigheder told på. Så bestil CDerne enkeltvis. Portoen for vinyl er den samme som for CDer. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 02 November 2008 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|

Den har vist sig nærmest uopdrivelig, specielt da jeg gerne vil have udgaven med en DVD, som jeg har set på amerikansk musikside skulle være god. TP musik og stereo studiet har ment at den kunne skaffes men en sagde 180 kr. Det var dyrt. Jeg har netop bestilt en second hand fra USA af den udvidede dvd version for ialt 66 kr incl porto på 42 kr. hos CDnow . Jeg ser frem til hvad der kommer i postkassen. Det er utroligt men det kan betale sig at købe nye CDer i USA (og vinyl) og så betale porto til dk. En ny Cd kan fåes for ca 10 dollars + porto på 42 kr ialt ca 100 kr. 
Husk hvis der bestilles for under 80 kr kommer der under ingen omstændigheder told på. Så bestil CDerne enkeltvis. Portoen for vinyl er den samme som for CDer.
|
|
|
Glæd dig. Jeg har cd'en. Den er rigtig god synes jeg. DVD'en kender jeg ikke. Aflæg gerne rapport når du får den. Lyder spændende. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt mere "tung" vinyl i hytten :

Og så et par stykker på cd :

Den sidste er en udgivelse fra Mick Hucknall, nu da han har erklæret Simply Red for død og kører en afskedsturne. (Har Simply Red ret beset, ikke været et "solo" projekt i de senere år? Det har jo primært været Mick og så sessionmusikere) __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig, det er sq en skod skive   __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
Kenneth_P Branchemedlem

Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt dette album:
Pat Metheny Group, The way up.
Jeg vidste ikke helt hvad jeg gik ind til, men vidste dog at det var jazz. Jeg ville egentlig bare prøve noget nyt, og hold da op, jeg fik bestemt prøvet noget nyt. Måske for nyt. Det her musik er absolut ikke noget for mig, men jeg er sikker på at der er nogle, der godt vil kunne lide dette album. Hør det eventuelt på iTunes.

__________________ Mange hilsner,
Kenneth
Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 15 November 2008 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Endnu en opsamling fra Rod Stewart. 2 cd'er og bonus DVD. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
2ben.dk Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 347
|
| Sendt: 15 November 2008 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snow Patrol - deres nye Cd er super. __________________ Mvh. Torben
Denon PMA1500 - Denon DCD1500 - Denon TU1800 - DLS R66 - SONOS - MF DAC v3 - MF X-PSU v3 - MF X10 v3 - AudioQuest - TaraLabs - Supra - QNAP 409 PRO TURBO - TViX HD 6500A - Panasonic PX80.
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 16 November 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
Hermann. skrev:
|

Husk hvis der bestilles for under 80 kr kommer der under ingen omstændigheder told på. Så bestil CDerne enkeltvis. Portoen for vinyl er den samme som for CDer.
|
|
|
Glæd dig. Jeg har cd'en. Den er rigtig god synes jeg. DVD'en kender jeg ikke. Aflæg gerne rapport når du får den. Lyder spændende.
|
|
|
Jeg har udgaven med både CD og DVD. Jeg købte det den gang den udkom.
DVDen er ikke overdrevent revolutionerende, men ganske fed alligevel. Den indeholder følgende:
Intro med Bob Seger. En masse forskelige små koncertpklip med en del af de gamle klassikker, som night moves, turn the page, beutiful loser, against the moves med kommentarer af Bob Seger ham selv, alt sammen mixet sammen. Man hører altså ikke hele numre, men er nu fedt nok, da man hører, hvor ubegribeligt gode sange, Bob Seger har skrevet.
Herefter er der lidt kommentarer til det nye album, med sang klips og optagelser fra studiet. Endnu en gang med kommentarer til de enkelte numre (og hans liv generelt) af Bob Seger.
Her efter er to så to koncertvideoer, optaget i San Diego i 1978. Selvfølgelig er det ikke nogen audio genistreg, da optagelserne er så gamle. Men sangene... Christ hvor er det dog godt. Sangene er still the same og hollywood nights. Hvor måtte dog har været fantastisk at se det band, da de var i absolut storform i slut 70'erne/start 80'erne.
Herefter følger der to officielle musikvideoer fra den senere del af Bob Segers karriere. Først er det videoen til det fremragende titelnummer fra hans 1986 udgivelse "Like a rock". Sangen er jo helt fantastisk, endnu en af de klassiske "kig tilbage i tiden" sange med Seger, altså lidt samme opbygning som Night moves, main street og Against the wind. Og hvilken slide guitar af Rick Vito, helt ufatteligt lækkert guitarspil. Videoen er jeg også helt vild med, simpel, men passer helt perfekt atmosfærisk til nummeret, Bob Seger der sidder i hans åbne bil, og iagtager de øvrige folk, der venter, mens man venter på at et tog skal passere ved en jernbaneoverskæring midt ude i ingenting, somewhere in America....
Sidste ting på DVDen er den officielle video til det fabelagtige titelnummer fra hans 1991 udgivelse The fire inside. Endnu en video, der iagtager unge mennekser i byen. En god video til endnu et overdrevent fedt nummer fra Bob Seger.
Fedt at I lige fik bragt Bob Seger op, som er en af mine helt store favoritter. Jeg fik slet ikke lavet noget af det, jeg havde planlagt at bruge søndagen på, da jeg syntes, at der var langt federe at give CDer som Stranger in town, nightmoves, Against the wind, Livebullet, Beatiful loser, nine tonight etc. airplay frem for at gøre rent og rydde op i privaten..
May god bless Bob Seger
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 19 November 2008 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen en flok vinylguffere i god kvalitet:

|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 20 November 2008 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn!!!!!!!!! Nu skal den pengepung sq lukkes. Mere på vej i morgen. Vinyl igen. Og 180 gram.

|
| Til top |
|
| |