| Forfatter |
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 22 November 2008 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, har lige købt den nye Dido cd "safe trip home", efter min mening er det noget af det beste musik som er kommet på gaden i år.  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 25 November 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået denne

Der er to lper på en cd. Soundtracket er Neil Young: Where the buffalo roam. Den har jeg aldrig set før.
Købt på QXL for 85 kr + 20 kr til porto Den har intet pladenummer ?? __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1294
|
| Sendt: 06 December 2008 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|

Neil Young - Sugar Mountain: Live at Canterbury House 1968
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 06 December 2008 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
[IMG]height=593 src="http://img530.imageshack.us/img530/2254/sugarmountaings 5.jpg" width=640>
Neil Young - Sugar Mountain: Live at Canterbury House 1968 |
|
|
DITTO!!!!!__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 06 December 2008 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hm det må være AC/DC - Black Ice, køber næsten ikke noget nyt musik mere. Hvorvidt den er gal med dem der laver musikken eller ham der skal høre på det, ja det må stå hen i det uvisse  __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
[IMG]height=593 src="http://img530.imageshack.us/img530/2254/sugarmountaings 5.jpg" width=640>
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
Den overvejer jeg også selv. Er den lige så god som den anden koncert fra 1971? __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
dan a. skrev:
Hejsa, har lige købt den nye Dido cd "safe trip home", efter min mening er det noget af det beste musik som er kommet på gaden i år. |
|
|
Så TV reklamen, og der var et eller andet der fangede mig. Hørte lidt af hvert nummer på Amazon USA. Læste så din "anmeldelse" Og købte den så selv.
Men er slet ikke enig. Nu har jeg hørt den 3 gange. Den går lige igennem uden at efterlade noget som helst. Virklelig skuffet. Heldigvis gav jeg kun 79 hos CD-Wow.
Men den får da et par lyt til senere. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Paul McCartney (det kalder jeg den) synes jeg er virkelig spændende. Fedt han bliver ved med at laver gode plader.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
Den overvejer jeg også selv. Er den lige så god som den anden koncert fra 1971?
|
|
|
Jeg har hørt den og jeg er ikke imponeret, den er ikke nær så god som de to første fra først i 70erne. Niel Young skulle tænke på ikke at udgive alt for meget som måske kun fylder i CD reolen. Jeg har mere end 20 CDer med NY og jeg mener stadig at:
Ragged Glory, Harvest Moon og Freedom er de bedste
+ måske Rust never sleeps og Sleeps with angels. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
DKsoulman skrev:
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
|
|
|
Jeg har hørt den og jeg er ikke imponeret, den er ikke nær så god som de to første fra først i 70erne. Niel Young skulle tænke på ikke at udgive alt for meget som måske kun fylder i CD reolen. Jeg har mere end 20 CDer med NY og jeg mener stadig at:
+ måske Rust never sleeps og Sleeps with angels.
|
|
|
Tak - dit udsagn vejer tungt. Fordi jeg er enig med dig i de omtalte Neil Young plader. De er kanon fede. Og også mine favoritter. Dog synes jeg også mange af de andre er gode.
Har du forøvrigt DVD'en Heart Of Gold. Den er også kanon. Og kun 50 kr i Stereo Studio.
Nå. Nu er det jo ikke en tråd om Neil Young  __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
750es Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2008 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 07 December 2008 kl. 12:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mit sidste album er satyricon the age of nero norsk blacmetal når det er bedst og en masse med tina dicov
| |
bittermand Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
Hermann. skrev:
DKsoulman skrev:
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Tak - dit udsagn vejer tungt. Fordi jeg er enig med dig i de omtalte Neil Young plader. De er kanon fede. Og også mine favoritter. Dog synes jeg også mange af de andre er gode.
Har du forøvrigt DVD'en Heart Of Gold. Den er også kanon. Og kun 50 kr i Stereo Studio.
Nå. Nu er det jo ikke en tråd om Neil Young 
|
|
|
Den er ganske rigtigt ikke oppe på niveau med hverken 'Fillmore' eller 'Massey Hall', men det er stadig en rigtig god skive, som mageligt er de 150 kr. værd - køb du bare. Den er anderledes på den måde, at Neil er ganske underholdende...ja, der går s'gu nærmest canadisk Niels Hausgaard i den med alle anekdoterne.
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
DKsoulman skrev:
Hermann. skrev:
DKsoulman skrev:
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Den er ganske rigtigt ikke oppe på niveau med hverken 'Fillmore' eller 'Massey Hall', men det er stadig en rigtig god skive, som mageligt er de 150 kr. værd - køb du bare. Den er anderledes på den måde, at Neil er ganske underholdende...ja, der går s'gu nærmest canadisk Niels Hausgaard i den med alle anekdoterne.
|
|
|
Ja måske køber jeg den også men først når jeg kan få den for 50 kr på tilbud i stereo studio, det tog ikke lang tid før Filmore og Messey hall blev sat ned til 50 kr. De to plader er fine, men jeg har godt nok ikke spillet dem meget, de skal også kunne konkurrere med Stevie Ray Voughan, Springsteen, Clapton og Dire Straits m.fl., og det er nok svært. Neil young skal passe på ikke at hælde så mange ikke væsentlige udgivelser på markedet at selv fansene ikke gider købe dem.
Det er også mig der længere oppe på siden har fået en cd med Times fade away/ Where the buffalo roam, den er også OK men ikke mere. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2008 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
bittermand skrev:
DKsoulman skrev:
Hermann. skrev:
DKsoulman skrev:
diamondduck skrev:
bittermand skrev:
|
|
|
|
DITTO!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ja måske køber jeg den også men først når jeg kan få den for 50 kr på tilbud i stereo studio, det tog ikke lang tid før Filmore og Messey hall blev sat ned til 50 kr. De to plader er fine, men jeg har godt nok ikke spillet dem meget, de skal også kunne konkurrere med Stevie Ray Voughan, Springsteen, Clapton og Dire Straits m.fl., og det er nok svært. Neil young skal passe på ikke at hælde så mange ikke væsentlige udgivelser på markedet at selv fansene ikke gider købe dem.
Det er også mig der længere oppe på siden har fået en cd med Times fade away/ Where the buffalo roam, den er også OK men ikke mere.
|
|
|
Messey Hall synes jeg er kanon. Den spiller jeg meget. Filmore er jeg ikke vild med. Ville bestille den nye hos CD-Wow, men de havde den ikke. SYnes deres udvalg er skrumpet ind. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |
-KP- Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 737
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er mesteren.

|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

|
| Sendt: 28 December 2008 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fik lige denne for 50 kr i Stereo studio

Men efter et par gennemlyt, forstår jeg godt den er på tilbud for den er kedelig, men pænt produceret. Den får nok lov at samle støv. 
Eagles vil altid være forbundet med Hotel California, der er et fremragende nummer. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Januar 2009 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil lige vække den tråd til live igen med min første bestilling fra Amazon. Vel ankommet og gennemlyttet:

Den sidste, Moody Blues, var lidt af et fejl køb. Men jeg havde den på vinyl for mange år siden. Hmm, der kunne jeg heller ikke lide den. Måske jeg skulle havde taget det som en advarsel. Men den foregående (Long Distance Voayger) de lavede er bare så kanon.
|
| Til top |
|
| |
bittermand Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Januar 2009 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
| Vil lige vække den tråd til live igen med min første bestilling fra Amazon. Vel ankommet og gennemlyttet:

Den sidste, Moody Blues, var lidt af et fejl køb. Men jeg havde den på vinyl for mange år siden. Hmm, der kunne jeg heller ikke lide den. Måske jeg skulle havde taget det som en advarsel. Men den foregående (Long Distance Voayger) de lavede er bare så kanon. |
|
|
Hvad så med Neil, DKsoulman - kunne du bruge den? Du og Hermann var jo lidt lunkne ved 'Sugar Mountain'. Iøvrigt m.h.t. genanskaffelser i anfald af nostalgi, så er det, for mit vedkommende, oftere fiasko, end succes.
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

|
| Sendt: 25 Januar 2009 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
bittermand skrev:
DKsoulman skrev:
| Vil lige vække den tråd til live igen med min første bestilling fra Amazon. Vel ankommet og gennemlyttet:

Den sidste, Moody Blues, var lidt af et fejl køb. Men jeg havde den på vinyl for mange år siden. Hmm, der kunne jeg heller ikke lide den. Måske jeg skulle havde taget det som en advarsel. Men den foregående (Long Distance Voayger) de lavede er bare så kanon. |
|
|
Hvad så med Neil, DKsoulman - kunne du bruge den? Du og Hermann var jo lidt lunkne ved 'Sugar Mountain'. Iøvrigt m.h.t. genanskaffelser i anfald af nostalgi, så er det, for mit vedkommende, oftere fiasko, end succes.
|
|
|
Nu har jeg kun hørt den en gang, og var i køkkenet for at se efter mad, så jeg ved ikke rigtigt. Jeg vil ikke sige den er dårlig, slet ikke. Det er jo Neil Young. Men jeg synes helt klart Massey Hall er klart bedre. Ja, den er kanon synes jeg. Men nu skal jeg høre den lidt mere. Ville dog godt have undværet alt det snak imellem numrene. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
| Til top |
|
| |