| Forfatter |
|
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 04 December 2009 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg betalte 250,- for nedenstående second hand CDer, der alle ser ud som nye.
Pink Floyd Echoes. Jeg er ikke den store PF fan, men en greatest må man vel have.

Neil Young: Neil Young (debutpladen), Tonight's the night og Comes a time
Peter Green: Hot foot powder (kender den ikke umiddelbart men han var god i Fleetwood mac.)

Joan Jett: Pure and simple og Up your alley - nok ikke de bedste med JJ, men de er bestemt ikke almindelige og egenlig helt OK CDer. JJ's musik er svær opdrivelig, og det er selv svært at skaffe det fra østen. De må genoptrykke hele rækken. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Mesterhak Forum Bruger

Bruger siden: 22 August 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 05 December 2009 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der nyt vinyl i hus :D 1. Saxon - Strong Arm Of The Law (finsk press)  2. Twisted Sister - I Am I'm Me (12" single)  3. AC/DC - Let's Get It Up (12" single) 4. Deep Purple - In Concert (engelsk press)
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 11 December 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mesterhak Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så gav det lidt nyt igen :) 1. Iron Maiden - Can I Play With Madness (12" hollandsk pres)  2. Iron Maiden - Live After Death (2LP Jugoslavisk pres)  3. Alice Cooper - The Epic Years (CD) 4. Mastodon - Crack The Skye (CD)
|
| Til top |
|
| |
sjeffe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fandt denne lille sag, da jeg handlede 19 Depeche Mode plader til min vinyl samling... Landscape Så er endnu et hul i samlingen fyldt..;) Men f**k, det giver mange dubletter at købe samlinger. Jeg har 8 Speak and Spell nu..;))
|
| Til top |
|
| |
Hermann. Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2168
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du må da også til at skaffe samtlige Beatles medlemmers CDer, det må da være tæt på 50 forskellige CDer, det siger vel mere om Beatles end endnu en kopi af det man har i forvejen. Der er mange gode, Harrisons første triple lp, McCartneys Band on the run, Tug of war og Flaming Pie mfl. samt Lennons gode albums. Ringo har da også lavet en del, men mange af dem er nok svært opdrivelige, specielt på CD. __________________ Venlig hilsen
Hermann
|
| Til top |
|
| |
Gryff Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 427
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hermann. skrev:
|
Du må da også til at skaffe samtlige Beatles medlemmers CDer, det må da være tæt på 50 forskellige CDer, det siger vel mere om Beatles end endnu en kopi af det man har i forvejen. Der er mange gode, Harrisons første triple lp, McCartneys Band on the run, Tug of war og Flaming Pie mfl. samt Lennons gode albums. Ringo har da også lavet en del, men mange af dem er nok svært opdrivelige, specielt på CD.
|
|
|
Jeg har skam også en dal af Beatles medlemmernes solo-plader. Specielt Lennon og McCartney/Wings. Men også "All Things Must Pass" (Harrison). Ringos solo-musik har aldrig sagt mig noget særligt ...
... og jeg har skam også masser af andet musik - både rock/pop og klassisk ... __________________ DENON DCD-2000AE / DENON DVD-2900 // DENON PMA-2000AE // B&W 705 // Silversonic Revelation & Q10
hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
blackfrancis Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 149
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
THE WAVVES
eksperimenterende undergrunds surfguitar
masser af støj - og langt fra hifi. HERLIGT :D
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
  7 Vinyl plader U.S tryk .Exemplarisk udført til mindste detalje.BRAVO..........men prisen-uha,uha
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
Flemming Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1283
|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uhmmm, det ser vellydsagtigt ud, alle de plader der forgående er præsenteret 
Har selv lige købt Metallica "Death Magnetic" i 5x180g/45rmp versionen. Det rykker sgu', og den indsmurte forvrængning på enkelte numre står klart og tydeligt 
F __________________ Rør med følelse og horn i panden :-)
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
da jeg fik min death magnetic box, havde jeg nu mest lyst til at tyre den lige i knolden på lars ulrich- DET ER EN OMMER
|
| Til top |
|
| |
Flemming Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
DET ER EN OMMER
|
|
|
Hvorfor det? Den skal da lyde vild og rå!
Jeg har haft den på 33rmp også og det var aet chock at høre den i forhold til CD versionen. Det var for morfar agtigt, hele guitar udførelsen var noget mere tilbagetrukket. Kedeligt...
45rmp versionen matcher i mit tilfælde CD versionen ganske godt med en bedre højtone gengivelse til følge. Mit vinyl set-up også lidt bedre end mit CD set-up.
Jeg kan forestille mig at det er selve den "overstyrede" sound du ikke bryder dig om, men det er jo lige netop sådan den Ulrich'ske bande vil ha' den skal lyde! __________________ Rør med følelse og horn i panden :-)
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger

|
| Sendt: 12 December 2009 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan godt lide at der er luft imellem instrumenterne og ikke så komprimeret som på DM
|
| Til top |
|
| |
Mesterhak Forum Bruger

|
| Sendt: 13 December 2009 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er farligt at komme ind til det Indre København. Det giver ALTID et udbytte. 1. Led Zeppelin - Mothership (4 LP box)  2. Freedom Call - Crystal Empire (CD) 3. Kovenant - In Times Before The Light 1995 (CD)  Tror vidst også at det blev hvad jeg kunne få tiltusket mig i december måned :)
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mesterhak skrev:
Det er farligt at komme ind til det Indre København. Det giver ALTID et udbytte. 3. Kovenant - In Times Before The Light 1995 (CD)
 Tror vidst også at det blev hvad jeg kunne få tiltusket mig i december måned :)
|
|
|
Hvad er det for en udgave? Er den værd at investere i hvis man har originalen?
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har over de sidste par uger været en smule i "nørde-mode", så der er blevet indkøbt flg.:
The Cure - Interview picture disc collection (4 x single vinyl) The Cure - I'm a Cult Hero (single vinyl - Italiensk promo) The Cure - Friday I'm in love (maxi pink vinyl) The Cure - Let's go (maxi vinyl - White label demo) The Cure - Lovesong (maxi vinyl - Promo) The Cure - Lovesong (maxi vinyl) The Cure - Hot Hot Hot (maxi vinyl - USA promo) The Cure - Kiss me Kiss me Kiss me (Vinyl - Interview) The Cure - Hot (3 x vinyl - Live) The Cure - Kiss me Kiss me Kiss me (Orange vinyl) The Cure - Disintegration (vinyl - signeret+forseglet, udgivet i 3-4 ex.) The Cure - Live on Prospect Hill (vinyl) The Cure - A letter to Elise (single vinyl - Tysk tryk) The Cure - Taking Off (CD single - Fransk promo) The Cure - Lullaby (CD single - Tysk pink udgave) The Cure - Cut here (CD single - Fransk promo) The Cure - A forest (CD single - Tysk promo) The Cure - The end of the World (CD single - Mexicansk promo) Disneyland After Dark - Behind the seen - rare, unreleased & b-sides (Vinyl) __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 16 December 2009 kl. 05:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og posten kom sørme igen, denne gang med lidt guf fra High End Sound i Vodskov: Vinyl, når det er bedst:  CD udgaven er go', og spillet mere end jeg kan tælle til, men det her 5 LP sæt får de små hår til at rejse sig - sådan skal en LP lyde, WOW. Er man bare lidt fan af Gilmour og Pink Floyd må denne bare ikke mangle i det lille hjem...  eminent vinyl indspilning
|
| Til top |
|
| |
timur Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 16 December 2009 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige været ude og hente lidt syre/prog rock idag
Pink Floyd: Piper at the gates of dawn
Pink Floyd: A saucerfull of secrets
Primus: Brown album
Primus: Sailing the seas cheese
Primus: Antipop
Rush:2112
__________________ juhu
|
| Til top |
|
| |
Flemming Forum Bruger

|
| Sendt: 16 December 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
timur skrev:
|
Har lige været ude og hente lidt syre/prog rock idag
Rush:2112
|
|
|

Uhmmm, så ska' du da' osse ha' Farwell To Kings, Hemisphere, Permanent Waves og Moving Pictures ? __________________ Rør med følelse og horn i panden :-)
|
| Til top |
|
| |