| Forfatter |
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
|
JEG har temperament ja, i den grad, især over for idioti og folk som her inde, for meget til at have tålmodighed med dette forum, og en del af dets brugere.
|
|
|
Uh...nejda! Det er altså lige ved at være en svinsk tone. Det må da være en fejl?
Jeg tror jeg gemmer mig i min lydtætte Mercedes. Ja, jeg siger ikke mere, men den koster altså over 3 millioner kroner. Og den er i en helt enestående markant farve, som I aldrig har set magen til. Jeg ville gerne have postet et billede af den, men jeg er meget utilfreds med skrifttyperne på hifi4alls forside - så I får den ikke at se. Sådan er dét bare!
;-)
Hilsen Nilau
|
| Til top |
|
| |
Don Coreleone Lukket konto

Lukket på egen anmodning
Bruger siden: 14 September 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Nilau]
Til Don Cor(e)leone...
Efter min ringe mening, bør "miju" blive lidt stødt over det du skriver om ham...
JA, miju har skiftet ref. nogle gange, alt efter hvad jeg har haft der imponerede ham, SO WHAT?
Måske er det bare mig, der er underlig. Men jeg ville da nødig "beskyldes for" at skifte personlig reference hver gang jeg har hørt et setup der "imponerer"!
miju har to ting han går efter, 1. hvad der måler bedst og er mest liniært, og 2. hvad han syntes umidelbart lyder godt, ( giver gåsehud) han har ikke nogen fast referance her ud over, og det er der da ikke noget galt i.
Jeg selv har fundet den lyd jeg ønsker, i det ML, grej jeg har, det har den lyd jeg syntes er rigtig.
Det udstyr miju har lyder ikke af noget særligt og siger ikke mig noget, det er dødt som en sild, ( hvilket vi har og har haft mange diskutioner om ) jeg måtte låne ham noget ML. da han skulle udvikle mine højtalere, og komme og kontrollytte jævnligt.
Uinterasant grej har han og han har ikke den store lydmæssige smag eller filosofi ud over det rent tekniske og målbare, men en liniær og rigtig samt ekstrem højtaler kan han lave.
Men jeg tror faktisk at det jeg nu har er en referance han falder tilbage på konstant, til trods for at hens eget grej ligger mile vidt der fra.
Vi forhandler faktisk om en af mine gamle ML334. og får han den i hus har han noget lyd der begynder at ligne noget. ( ik miju )
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
|
Synd for de der ærligt, gerne ville se, men igen har enkelte fjolser ødelagt det for de mange, her under en forum moderator, der har haft den afgørende rolle og er den afgørende årsag til at jeg forlader dette forum, og slætter alt. |
|
|
Hvorfor vil du lade nogen enkelte ødelægge det for os andre .
Jeg er sikker på at der kommer undskyldninger på bordet når du poster et billede .
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
JA jeg har tidligere været her inde under krly, men droppede det efter en tid, og nu ved jeg med alt klarhed hvorfor og at det bestemt ikke er tid til at komme igen.
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Don Coreleone skrev:
|
Jeg vil atter opfordre adm. til at lukke og fjerne denne tråd.
Og øjeblikelig slette min profil tak.
|
|
|
Det nytter ikke at skriv med store bogstaver, benyt venligt en typografi i tråd med retningslinierne. |
|
|
Og nu røg kæden da helt af - du står som forum moderater, og istedet
for at følge mandens ønske, så vælger du krigsstien, du har jo
tydeligvis set hans ønske, men vælger ikke at følge det
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 248
|
|
|
|
Nilau skrev:
Don Coreleone skrev:
|
JEG har temperament ja, i den grad, især over for idioti og folk som her inde, for meget til at have tålmodighed med dette forum, og en del af dets brugere.
|
|
|
Uh...nejda! Det er altså lige ved at være en svinsk tone. Det må da være en fejl?
Jeg tror jeg gemmer mig i min lydtætte Mercedes. Ja, jeg siger ikke mere, men den koster altså over 3 millioner kroner. Og den er i en helt enestående markant farve, som I aldrig har set magen til. Jeg ville gerne have postet et billede af den, men jeg er meget utilfreds med skrifttyperne på hifi4alls forside - så I får den ikke at se. Sådan er dét bare!
;-)
Hilsen Nilau
|
|
|

__________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
happy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
|
|
|
|
Man skal møde hinanden med et åbent sind - jeg kan slet ikke forstå, at der er nogen på dette forum der er skeptisk over de manglende billeder.
Et kursus i drømmetydning var måske relevant !
Happy
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nilau skrev:
Don Coreleone skrev:
|
|
|
|
;-)
Hilsen Nilau
|
|
|
heeheh    __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
Mit Setup: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_p osts.asp?TID=35114&KW=Rees
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Don Coreleone skrev:
|
Jeg vil atter opfordre adm. til at lukke og fjerne denne tråd.
Og øjeblikelig slette min profil tak.
|
|
|
Det nytter ikke at skriv med store bogstaver, benyt venligt en typografi i tråd med retningslinierne.
|
|
|
ok. Vil du så være venlig at øjeblikkelig slætte min profil og lukke denne tråd tak.
Har selv prøvet om jeg kunne men det kunde jeg ikke.
Så igen igen igen.
Slet min profil tak!
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hr. Don jeg fik aldrig svar på, hvad det er du har imod at uploade et billede? __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
|
Her skulle der være en beskrivelse af mit udstyr, MED billeder jeg faktisk lige har fået taget her igår. Men efter nærmere eftertanke har jeg besluttet at forlade forum og slætte min profil, dette grundet den generelle tone her inde.
Synd for de der ærligt, gerne ville se, men igen har enkelte fjolser ødelagt det for de mange, her under en forum moderator, der har haft den afgørende rolle og er den afgørende årsag til at jeg forlader dette forum, og slætter alt.
Ked af det for de der gerne ville se mit grej, men i kan få det at se på min hjemmeside når enne bliver færdig, da vil jeg måske? lave en henvisning her inde.
|
|
|
Jaaa... Hvem er det største fjols??? __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige postet dette til adm.
Utroligt at det skal være så svært at komme ud her fra!?
Vil i være så venlige at øjeblikkelig slette min profil og lukke den tråd tak!
Jeg ønsker ikke at deltage yderligere her eller have noget med dette forrum at gøre.
Og vil i sørge for at det så bliver offentliggjort at denne (min) ip add. IKKE er den samme som miju's og sørge for en undskyldning for at han er blevet inddraget i dette, mistænkliggjort og andet, grundet en af jeres uansvarlige moderatore.
Hvad angår beviser og billeder mm. så føler jeg ikke at jeg skal stå til regenskab for nogen her inde! og vælger at slætte alt og ikke vise noget som helst samt ikke længere deltage i dette forum.
Så IGEN! slet venligst min profil.
Kristian Lynge. ( "Don Coreleone")
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter den velkomst så F*** dette her.
Og det er det sidste jeg har at sige her i forumet. 
farvel og tak ( for nothing)
Kristian Lynge.
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
|
Og det er det sidste jeg har at sige her i forumet. 
farvel og tak ( for nothing)
|
|
|
ja nu spørger jeg for tredje gang hvad er det du har imod at uploade et billede ?? __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
|
Jeg ønsker ikke at deltage yderligere her eller have noget med dette forrum at gøre.
Og vil i sørge for at det så bliver offentliggjort at denne (min) ip add. IKKE er den samme som miju's og sørge for en undskyldning for at han er blevet inddraget i dette, mistænkliggjort og andet, grundet en af jeres uansvarlige moderatore.
Hvad angår beviser og billeder mm. så føler jeg ikke at jeg skal stå til regenskab for nogen her inde! og vælger at slætte alt og ikke vise noget som helst samt ikke længere deltage i dette forum.
|
|
|
Jeg har ikke retigheder til at slette en profil, det er admin. du skal have fat i.
mvh / Alex E Nielsen
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr-Tricket skrev:
Don Coreleone skrev:
|
Her skulle der være en beskrivelse af mit udstyr, MED billeder jeg faktisk lige har fået taget her igår. Men efter nærmere eftertanke har jeg besluttet at forlade forum og slætte min profil, dette grundet den generelle tone her inde.
Synd for de der ærligt, gerne ville se, men igen har enkelte fjolser ødelagt det for de mange, her under en forum moderator, der har haft den afgørende rolle og er den afgørende årsag til at jeg forlader dette forum, og slætter alt.
Ked af det for de der gerne ville se mit grej, men i kan få det at se på min hjemmeside når enne bliver færdig, da vil jeg måske? lave en henvisning her inde.
|
|
|
Jaaa... Hvem er det største fjols???
|
|
|
Ja...hvem mon?? :-)
Tænk at ville lave en hjemmeside for idioter. For det er vi jo herinde på hifi4all.
Men det bli'r da alligevel interessant at se den. Man må bare håbe at Don C. vil nøjes med at tage billederne og få en professionel til at tage sig af det skrevne.
Mvh.
Nilau
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Coreleone skrev:
| JA jeg har tidligere været her inde under krly, men droppede det efter en tid, og nu ved jeg med alt klarhed hvorfor og at det bestemt ikke er tid til at komme igen. |
|
|
Fald nu ned hvorfor måtte man ikke se fotos af det fede setup dengang .
Det med at du er bange for det ene og det andet skal du ikke være jeg har aldrig haft problemer med noget efter jeg har postet fotos .
Og hov vil da ikke håbe MJ læser hvad du mener om hans setup så bliver han sgu da mega sur , mener at huske han skrev engang det kom så tæt på det hans venner havde og det var jo lige dit setup .
|
| Til top |
|
| |
Dr-Tricket Forum Bruger

|
|
|
|
Nilau skrev:
|
Ja...hvem mon?? :-)
Tænk at ville lave en hjemmeside for idioter. For det er vi jo herinde på hifi4all.
Men det bli'r da alligevel interessant at se den. Man må bare håbe at Don C. vil nøjes med at tage billederne og få en professionel til at tage sig af det skrevne.
Mvh.
Nilau
|
|
|
HEHE  __________________ Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |

Lukket på egen anmodning
|
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Don Coreleone skrev:
|
|
|
|
Jeg har ikke retigheder til at slette en profil, det er admin. du skal have fat i.
mvh / Alex E Nielsen
|
|
|
Undskyld så! har lige postet det til adm.
K Lynge.
|
| Til top |
|
| |
Rees Forum Bruger

|
| Sendt: 19 September 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
DON, så prøver jeg med lidt større skrift så du ser det hvis det er det der er årsagen til at du ikke svare.
Hvad er det du har imod at uploade et billede ?
P.S. det var så fjerde gang .... __________________ Accuphase E-213
Accuphase DP-57
Audio Physic Spark
|
| Til top |
|
| |