| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
MVK190 skrev:
|
Jeg har lige bestilt den store version af 360eren.
er der nogen der kan fortælle om der følger et optisk kabel med i den store pakke? eller om det skal købes ved siden af
Jeg skal køre den på min Samsung LE-32M61B, hvor jeg i forvejen har sat min DVD til med Component stik, vil billedet blive dårligere/bedre hvis jeg køber det VGA stik man kan få til? for at undgå at skulle bytte stikkene ud hver gang jeg skal spille eller se film på dvden
|
|
|
Det optiske kabel følger ikke med.
Om vga giver bedre billede end component kommer an på dit udstyr - du må prøve dig frem.
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
MVK190 skrev:
|
er der nogen der kan fortælle om der følger et optisk kabel med i den store pakke? eller om det skal købes ved siden af
Jeg skal køre den på min Samsung LE-32M61B, hvor jeg i forvejen har sat min DVD til med Component stik, vil billedet blive dårligere/bedre hvis jeg køber det VGA stik man kan få til? for at undgå at skulle bytte stikkene ud hver gang jeg skal spille eller se film på dvden
|
|
|
Om vga giver bedre billede end component kommer an på dit udstyr - du må prøve dig frem. |
|
|
Takker må hellere få bestilt et optisk kabel så Det er ikke så meget om Vga er bedre bare om det kan leve op til component  på Lcd tv Eller kan man eksempelvis få et component stik til at sætte i TVet som giver mulighed for at tilslutte 2 x component? __________________ MVH = Med Vemlig Hilsen :laugh:
DVD Samlingen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
MVK190 skrev:
jdg1 skrev:
MVK190 skrev:
|
|
|
|
Om vga giver bedre billede end component kommer an på dit udstyr - du må prøve dig frem.
|
|
|
Takker må hellere få bestilt et optisk kabel så
Det er ikke så meget om Vga er bedre bare om det kan leve op til component på Lcd tv
Eller kan man eksempelvis få et component stik til at sætte i TVet som giver mulighed for at tilslutte 2 x component? |
|
|
Vga burde mindst være lige så godt som component Og det vil klart være at foretrække i stedet for at købe en component switch.
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja den kan opskalere (så vidt jeg ved)
Dog ville jeg aldrig selv bruge den som dvd-afspiller. Dels fordi den kun er middelmådig til dette, men mest pga. den larmer en hel del.
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
tusind tak for svarene
Lige en sidste ting (eller 2) Hvor langt er det Ethernet kabel der følger med? skulle lige finde ud af om jeg skal ha købt en ny nemlig. Og hvor høj er maskinen med harddisk når den står op? Kan slet ikke finde noget info om det på nettet
__________________ MVH = Med Vemlig Hilsen :laugh:
DVD Samlingen
|
| Til top |
|
| |
jdg1 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
MVK190 skrev:
|
tusind tak for svarene
Lige en sidste ting (eller 2) Hvor langt er det Ethernet kabel der følger med? skulle lige finde ud af om jeg skal ha købt en ny nemlig. Og hvor høj er maskinen med harddisk når den står op? Kan slet ikke finde noget info om det på nettet
|
|
|
netkablet er ca. 2 meter så vidt jeg husker.
Højden på harddisken er ca. et par centimeter.
|
| Til top |
|
| |
centric Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
MVK190 skrev:
|
Jeg skal køre den på min Samsung LE-32M61B, hvor jeg i forvejen har sat min DVD til med Component stik, vil billedet blive dårligere/bedre hvis jeg køber det VGA stik man kan få til? for at undgå at skulle bytte stikkene ud hver gang jeg skal spille eller se film på dvden |
|
|
Der følger ikke optisk kabel med, så det skal du købe ved side af. Mht VGA vs Component vil jeg tro du opnår en lidt bedre grafik med component. MEN det afhænger udenlukne af hvordan dit TV behandler de to signaler, så du bliver nok nødt til at prøve dig frem.  Husk af VGA-kablet skal købes ved siden...
|
| Til top |
|
| |
-JLH- Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 170
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
|
Ja den kan opskalere (så vidt jeg ved)
Dog ville jeg aldrig selv bruge den som dvd-afspiller. Dels fordi
den kun er middelmådig til dette, men mest pga. den larmer en hel del. |
|
|
-jeg er ret sikker på at 360 _ikke_ opskalere dvd, selvom den kan vise
HD og har krætfterne til det...- desuden er jeg enig, det virker ikke
som om xboksen er at foretrække i forhold til en vilkårlig dvd
afspiller...
|
| Til top |
|
| |
Graa Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Seneste nyt fra "Planet 360" siger, at der vil komme et eksternt HD-dvd-drev til 360-eren. Altså ikke indbygget hd-dvd i 2. generation, men blot et tillægsprodukt til filmentusiaster...
Det rejser for mig nye spørgsmål...
1) Kan HD-materiale overhovedet overføres via USB, da det er den eneste tilslutning jeg ser mulig.
2) Jeg går ud fra, at kommende HD-materiale vil være hdcp-krypteret. X-boxen har kun analog videoudgang (component/vga), og det krypterede materiale lader sig vel kun overføre via digital overførsel, eller er det mig der har fået noget galt i halsen???
3) Har MS i det hele taget ikke lavet en bommert ved ikke at lave HDMI-udgange/ DVI-udgange på 360-eren. PS3-eren med Bluray og HDMI-udgang vil jo kunne opnå bedre grafik umiddelbart.
Mvh. Graa |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Binnerup Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1008
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Graa: Nu kan man vist ikke rigtigt betegne det som "Seneste nyt", men ok....nyheden er blevet støvet allerede..
1) Der er 480 mbit til rådighed på USB2, en DVD er 9 mbit max, så selv med HD burde der være rigeligt ;-)
2) XBox 360'eren har et specielt stik hvor du kan proppe alle mulige kabler i - der vil hertil senere komme en et HDMI kabel med 110% sikkerhed...benene er der..
3) Nej, se 2.
Mvh
Brian __________________ Min film samling - fra My Movies med Danske Data og Trailere
My Movies - Media Center Film Applikation
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

|
| Sendt: 06 Februar 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et problem med Xbox Live. Jeg har koblet 2 computere og min Xbox til en Adsl linje, via en Hub. Men når jeg fx. har både min Xbox og min Comp tændt, så kan den anden computer ikke komme på internettet
Nogen der ved om der er noget at gøre?__________________ MVH = Med Vemlig Hilsen :laugh:
DVD Samlingen
|
| Til top |
|
| |
Miagi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 06 Februar 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
MVK190 skrev:
Jeg har et problem med Xbox Live. Jeg har koblet 2 computere og min Xbox til en Adsl linje, via en Hub. Men når jeg fx. har både min Xbox og min Comp tændt, så kan den anden computer ikke komme på internettet
Nogen der ved om der er noget at gøre? |
|
|
Vil gætte på, at du i dit adsl abonnement "kun" har 2 ip addresser til rådighed via DHCP. - Hvis du vil have mere skal du enten: 1) tilkøbe flere addresser 2) Opsætte en router der kan køre nat/pat på dine "outside" addresser....så kan du have lige så mange enheder du lyster på din "inside" ;)
|
| Til top |
|
| |
MVK190 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 10:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Miagi skrev:
MVK190 skrev:
Nogen der ved om der er noget at gøre? |
|
|
Vil gætte på, at du i dit adsl abonnement "kun" har 2 ip addresser til rådighed via DHCP. - Hvis du vil have mere skal du enten: 1) tilkøbe flere addresser 2) Opsætte en router der kan køre nat/pat på dine "outside" addresser....så kan du have lige så mange enheder du lyster på din "inside" ;) |
|
|
Takker Du har ikke nogle forslag til en god router der ikke er alt for dyr? __________________ MVH = Med Vemlig Hilsen :laugh:
DVD Samlingen
|
| Til top |
|
| |
Miagi Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 203
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cisco er klart at foretrække, men desværre en smule dyrt til privat brug. - Du burde kunne finde en linksys router til en fornuftig pris (fåes med wireless etc., hvis det skulle have interesse.)
Linksys er opkøbt af cisco og er absolut et "value for money" produkt.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 27 September 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil bare lige give dette link til en beskrivelse af Microsoft's X06 konference (kun tekst).
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 November 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fredag d. 17/11:
Gears of War.
Gametrailers anmeldelse HD: .mov eller .wmv (højreklik - gem link til disk).
Nyeste episode af The 1UP Show kigger også på GoW: .wmv eller .mov.
Unreal Engine 3 ser ganske godt ud.  Destroyed beauty.
Edit: Apropos 1UP - Deres ugentlige podcast 1UP Yours er værd at give et lyt. Bedste gaming podcast på nettet IMO (af dem jeg har hørt).
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juli 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gammel tråd men den mest brugbare.
Første Resident Evil 5 trailer med lidt in-game action. Cheasy dialog (som altid) og tydeligtvis samme actionfyldte gameplay som i RE4. Spillet er dog ikke planlagt til før end måske så sent som 2009 (påstår rygterne) så det er ikke lige om hjørnet.
480P.
720P.
1080P.
Venstreklik for at streame eller højreklik + gem som.
Min aldrende PC kunne ikke engang køre 480P via Quicktime (  ) men jeg bruger VLC Player istedet og så kører 480P problemløst hos mig.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 26 August 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek lige gennemgangen af BioShock i den seneste episode af (This is not) The 1Up Show (08/24/2007). De første ca. 13 minutter bruges på BioShock og det ser dælme godt ud på alle måder for at sige det mildt. Det ligner det første spil der virkelig viser "next-gen" potentialet. Spillet er lige udkommet til både XBOX360 & PC.
|
| Til top |
|
| |