| Forfatter |
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
2 fast 2 furious !!!!! Har set den mindst 30 gange. Elsker den måde bagkanalerne bliver udnyttet FULDT ud. Synes jeg der mangler i mange film.
Nosferatu
|
| Til top |
|
| |
sjyden Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 Forrest Gump
2 Tombstone
hilsen claus
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan nikke genkendende til mange af de film der er nævnt, men den jeg helt uden tvivl har set flest gange er .... (mindst 28)


"Aziz light!" "Big badboom...!"
Se fansitet for 5th element her:http://www.geocities.com/Hollywood/Set/8452/5thelement.html __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
Clifton Forum Bruger


Bruger siden: 09 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1319
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
På en unægtelig førsteplads ligger:
"Where Eagles Dare"
 __________________ Chuck Norris is the reason why Waldo is hiding.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
En kalr første plads
The shawshank Redemption... På dansk "En verden uden"
Uden at overdrive har jeg vel set den 25 gange 
Men har da også set The shining en del gange. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
CHTT Forum Bruger


Bruger siden: 09 Oktober 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1281
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Kan nikke genkendende til mange af de film der er nævnt, men den jeg helt uden tvivl har set flest gange er .... (mindst 28)

|
|
|
Yes sir ! 
Jeg så den 3 gange i biffen da den kom frem og har vel set den 25 gange på DVD (det var faktisk den første DVD jeg købte). God historie og et fantastisk univers med masser af detaljer (f.eks. cigaret dispenseren og de lange filtercigaretter) - jeg tror aldrig jeg bliver træt af den.
Og så er lydsporet heller ikke dårligt  __________________ AVI + Squeezebox
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Frede1977 skrev:
prse skrev:
Det kunne måske have noget at gøre med den måde man husker på. Man husker vha. associationer. Dvs. jo flere ting man kan relatere til hinanden, desto bedre sidder det fast. En film er både visuel og auditiv, men musik er kun auditiv.
|
|
|
Godt bud. |
|
|
Det mærkelige er så blot at man gang på gang undres over at der var så megen musik med i filmen - det mindes man jo om i rulleteksterne... Her integreres musikken totalt med det visuelle. Musikken er jo også sædvanligvis god til at underbygge det visuelle!
|
|
|
Så kunne vi jo komme ind på de underbevidste associationer...  måske... men det er selvfølgelig en blanding af flere faktorer.
|
| Til top |
|
| |
Clive Forum Bruger


Bruger siden: 13 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min er uden tvivl James Bond: Golden eye, samt Olsenbanden filmene og en række andre danske film. Har ikke tal på hvor meget jeg har set dem, men inden jeg fik Golden Eye på DVD, havde jeg simplethen slidt VHS-båndet op, så det gik i båndsalat tilsidst  __________________ Mvh. Clive
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke hvilken film jeg har set flest gange, men top-3 må være:
- Top Gun
- The Rock
- Thomas Crown Affair(den nye udgave)
Fælles for alle tre er at de også har fede soundtracks
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godfather 1, 2 & 3 har jeg set temmelig mange gange. Maskernes nat og Deer hunter er også set temmelig mange gange efterhånden.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke man kan lade sig inspirere. Jeg er enig i mange af jeres forslag - men med mindre jeg har overset noget, så mangler der da endnu en film man kan se igen og igen: The Big Lebowski!!! Fantastisk film, mange detaljer, sikke nogle one-liners og hvilke typer der er med! Samme stikord får mig til at tænke på "Gøgereden", som også kan ses mange gange...
De bedste hilsner
Daring Dane __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det undrer mig egentligt en del, at Terminator2 - Judgement Day ikke er blevet nævnt endnu?
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Blade Runner har også været set nogle gange hos mig, og jeg har den både på VHS, laserdisc og DVD.




__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer har du Criterion LDen? For så vil vi se pics!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum


Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Raskolnikov skrev:
Spencer har du Criterion LDen? For så vil vi se pics! |
|
|
Nej, desværre - det er Warner Brothers, lavet af Pioneer, på 4 sider CAV.  Det er temmeligt belastende at skulle vende side 3 gange i løbet af en film. 
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Obii Forum Bruger


Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 110
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
|
Blade Runner har også været set nogle gange hos mig, og jeg har den både på VHS, laserdisc og DVD.

|
|
|
Yessir - rart at se en lidelsesfælle - Rutger Hauer i sit livs glansrolle!
Den og så Aliens er vel de to film, jeg har set fleste gange - og det er efterhånden blevet til en del...
__________________ The door is open but the ride ain't free....
|
| Til top |
|
| |
Jesperthomsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe - hver gang jeg ser tråde af den her slags undrer det mig at andre mennesker kan være så vilde med så mange film som jeg finder fornærmende ringe. Og at andre sikkert synes at de film jeg elsker er tænderskærende ulidelige.
Nå, min mest sete er helt sikkert Star Wars. Godt nok er det meget, meget længe siden jeg sidst har set den. Adskillige år, faktisk, men dengang så jeg den til gengæld tid. I 'nyere' tid er det nok Fargo og Manhattan jeg har set mest.
Det kan blive ved med at more mig at Coen-brødrene har fået så forskellige film ud af basalt set samme historie med Fargo og Big Lebowski og Manhattan er bare hjertegribende smuk. Både fotograferet, fortalt og spillet.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Blade Runner har også været set nogle gange hos mig, og jeg har den både på VHS, laserdisc og DVD. |
|
|
Irriterende at Blade Runner ikke er kommet i en ordentlig DVD-version endnu! 
Nå, min mest sete. Showet er jo faktisk lavet som en film i sin tid:

|
| Til top |
|
| |
brianm Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 656
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
uhhh, der er ski mange af de gode gamle....
1. The rock - Sean Connery er kult!! 2. American History X - det er bare en fed film, end of dicussion!! 3. Blinkende lygter - Den film kan få mig til at grine hver gang..
mvh
|
| Til top |
|
| |