| Forfatter |
|
Marius Forum Bruger


Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|

Ikke verdens beste film.. men men har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den dog er vel ca 10 år siden sist jeg så den...

Føyer seg også fint inn i rekken. __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tomb Raider, Conair, Top Gun, ID4 og Indiana Jones er blandt mine mest afspillede film +30 gange Derudover så er der også lidt tegnefilm der går igen: Herkules, Titan, Ice Age og Monsters Inc.
Jeg ser nok flere film end jeg hører CDere
|
| Til top |
|
| |
puggie Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 130
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fire In The Sky (15+ gange)
Aliens (15+ gange)
The Shining
Tears Of The Sun
Shindler's List
Band Of Brothers
|
| Til top |
|
| |
sigaard Forum Bruger


Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
PillyWilly Forum Bruger


Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 279
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
1. Braveheart +10
2. Alien trilogien +10
3. Terminator 2 +5
4. Matador serien +5
Men efter at have lavet hjemmebif, er det somom alle film bare SKAL ses en gang til  __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min liste må være
1. Starwars 4-5-6
2. Topgun
3. Ringenes Herre 1-2-3
4. resten............... __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Army of Darkness med Bruce Campbell - de bedste one-liners nogensinde.
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger


Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ubetinget "Ringenes Herre" - tror jeg så den første over 30 gange, i biffen!
|
| Til top |
|
| |
T h o m a s Forum Bruger

Thomas!!!
Bruger siden: 25 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 447
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er svært at sige hvilken film, som er min mest sete. Men jeg prøver.
De tre "Ringenes Herre" film i EXT-version, "Der Untergang", "Hotel Rwanda", "Brotherhood Of War/Taegugi" og Star War's-filmene. __________________ Hvorfor gå på arbejde ?. Når man kan spise sin madpakke derhjemme.
|
| Til top |
|
| |
prse Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
mollecon skrev:
Ubetinget "Ringenes Herre" - tror jeg så den første over 30 gange, i biffen!  |
|
|
 Damn!! det svarer vel til 75-80 kr x 30 = ca. 2300 dask!!! Jeg troede ikke man kunne være så nørdet med noget, men jeg tog fejl!
|
| Til top |
|
| |
ring Forum Bruger

Bruger siden: 24 Juli 2005
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 24 Februar 2006 kl. 06:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
cooljules1 skrev:
haha, Ring.. nice link. ;I
Anyhow, for mit vedkommende er det nok:
- American Psycho
- Requiem for a dream
- Napoleon Dynamite
- Zoolander
/J
|
|
|
Hehe, der er rettet nu til noget tekst. Ved ikke lige hva der er gået galt. Det skulle være et billed af filmens cover. Og nej, jeg se ikke sådanne film....
|
| Til top |
|
| |