Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 11:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: CD-WOW??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Vanderlay
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 26 August 2006 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Soundfreak35 skrev:
Har faktisk lidt svært med at vente på noget jeg har købt for 7-8 dage siden. Den skal være hurtig som lyn!

Har du overvejet, om netbutikker uden for EU så er det rette sted at handle?

www.amazon.co.uk plejer at være kvikt, men koster også mere
Til top Vis Vanderlay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Vanderlay

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 26 August 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

2 GODE TIPS TIL DE FRUSTREREDE CD-WOW KUNDER:

www.bangcd.com er væsentligt hurtigere og altid billigere end cd-wow.

Men deres udvalg er selvfølgelig også mindre. Kan jeg finde hvad jeg søger (ofte nye udgivelser) køber jeg altid her.

Man kan spare portoen hos cd-on ved at køre over www.vega.dk hvor man vælger køb fra bagkatalog når man har klikket ind på et af deres arrangementer (dette link er ikke på alle arrangementerne). Så bliver man sendt videre til cd-on og får en rabatkode så man kan spare portoen på 29kr.

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2005
Sendt: 01 September 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Levering fra cd-wow kan tage op til 14 dage nogle gange, og har været ude for varen aldrig kom 2 gange (med 31 handler). En enkelt mail eller to har resulteret i en ny vare sendt til mig uden de har beklaget sig. Men jeg har aldrig haft problemer med kommunikationen med dem; de har altid svaret på mine henvendelser inden for kort tid.

Til top Vis kaizer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaizer

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret  

Over 200 køb hos CD wow her over de sidste 2 år, leverings tider mellem 3 dage og 20 dage, kun et problem (star wars dvd kassen) hvor de eftersendte efter 21 dage uden brok. Det er billigt, det er lidt smålangsomt, jewel cases bliver af og til smadret. Det er billigt ... fik jeg nævnt det er billigt?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret  

Jeg har nu heller aldrig haft problemer med leveringen fra cd-wow.

Dog har de et par gange haft fastlåst et beløb på mit plastikkort, hvilket har været ret frustrerende. Så har været måtte i banken og få slettet begrænsningerne. Men det må vel så være fordi jeg har haft lagt noget i indkøbskurven!? Det er da bare lidt skidt, at de må det synes jeg. Altså, hvis nu man fortryder, men glemmer at fjerne varerne fra indkøbskurven og bare lukker vinduet.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 September 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Lyder mystisk wildstyle, jeg ved at hvis man har godkendt en transaktion så må firmaet trække op til beløbet og under, men ikke mere end det godkendte. Måske er der gået et eller andet galt ... men jeg plejer ikke at gemme mine betalingsoplysninger, så måske det kan være en løsning?
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 01 September 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:

Dog har de et par gange haft fastlåst et beløb på mit plastikkort, hvilket har været ret frustrerende. Så har været måtte i banken og få slettet begrænsningerne. Men det må vel så være fordi jeg har haft lagt noget i indkøbskurven!? Det er da bare lidt skidt, at de må det synes jeg. Altså, hvis nu man fortryder, men glemmer at fjerne varerne fra indkøbskurven og bare lukker vinduet.

Det lyder sku' underligt. Jeg er sikker på jeg har gjort det samme, og er ikke blevet trukket nogle penge jeg ikke har godkendt. Bliver man ikke først sendt over til krypteret linie når man skal godkende handelen?!

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 September 2006 kl. 23:21 | IP-adresse registreret  

Zorglub skrev:
Lyder mystisk wildstyle, jeg ved at hvis man har godkendt en transaktion så må firmaet trække op til beløbet og under, men ikke mere end det godkendte. Måske er der gået et eller andet galt ... men jeg plejer ikke at gemme mine betalingsoplysninger, så måske det kan være en løsning?

Jeg er ikke sikker, men jeg mindes ikke at have godkendt nogen form for transaktion. Det er det som jeg ikke helt kan forstå. Men jeg har hørt om firmaer, som fastlåser det anslåede beløb, bare du lægger varerne i indkøbskurven. Det kræver jo selvfølgelig, at kortinformationerne er gemt i ens profil. Så jo, det ville nok være løsningen, ikke at gemme eller oplyse betalingsoplysninger. Jeg må vel bare lade være med at være så doven, og så slette det, og indtaste det hver gang jeg skal købe noget.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Sendt: 01 September 2006 kl. 23:24 | IP-adresse registreret  

Efter din historie er jeg i alt fald sikker på jeg ikke skal ha' dem lagret, tænk bare på de enorme bunker af ting man af og til får hældt ned i kurven 

Sir.HiFi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 September 2006 kl. 23:27 | IP-adresse registreret  

kaizer skrev:

wildstyle skrev:

Det lyder sku' underligt. Jeg er sikker på jeg har gjort det samme, og er ikke blevet trukket nogle penge jeg ikke har godkendt. Bliver man ikke først sendt over til krypteret linie når man skal godkende handelen?!

Og du har så ganske ret!

Du skal bekræfte ordren optil flere gange, inkl. indtaste dine kreditkortdata (og det gør den jo ikke af sig selv ) før den endeligt går igennem, så det lyder meget usandsynligt at at ordre gennemfører sig selv, for slet ikke at tale om umulig.

Handler der jævnligt selv, og som alle andre kan jeg tilslutte mig at være mindre tilfreds med den lidt længere leveringstid, men så er den heller ikke længere end hvad CDOn præsentere.
Har optil flere gange oplevet af der er gået 14 dage til 3 uger, før jeg hører noget!
Til top Vis Sir.HiFi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sir.HiFi

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 September 2006 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

kaizer skrev:

wildstyle skrev:

Pengene blev heller ikke trukket. De blev bare låst fast, dvs. at jeg ikke kunne hæve de penge.

kaizer
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 10:21 | IP-adresse registreret  

JBL Ti skrev:

Men deres udvalg er selvfølgelig også mindre. Kan jeg finde hvad jeg søger (ofte nye udgivelser) køber jeg altid her.

Man kan spare portoen hos cd-on ved at køre over www.vega.dk hvor man vælger køb fra bagkatalog når man har klikket ind på et af deres arrangementer (dette link er ikke på alle arrangementerne). Så bliver man sendt videre til cd-on og får en rabatkode så man kan spare portoen på 29kr.

Det lyder spændende med http://www.bangcd.com/ Har ikke turde købe hos dem, da jeg frygtede det var en gang fup; det var næsten for billigt! Jeg havde svært ved at se hvordan det kunne løbe rundt, når det bliver leveret gratis. Desuden hjalp det heller ikke at jeg pludselig var tilmeldt deres nyhedsbrev  -- noget jeg med garanti ikke har skrevet under på.

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 September 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

kaizer skrev:
JBL Ti skrev:

Det lyder spændende med http://www.bangcd.com/ Har ikke turde købe hos dem, da jeg frygtede det var en gang fup; det var næsten for billigt! Jeg havde svært ved at se hvordan det kunne løbe rundt, når det bliver leveret gratis. Desuden hjalp det heller ikke at jeg pludselig var tilmeldt deres nyhedsbrev  -- noget jeg med garanti ikke har skrevet under på.

Jeg har aldrig haft problemer med dem. Deres kundeservice er også rigtig god.

Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 04 September 2006 kl. 14:54 | IP-adresse registreret  

Har aldirg haft problemr med CD-wow, godt nok kommer godbidderne ikke ASAP men der går sQ sjældent mere end 14 dag..

Har enkelte gange af ødelagte jewelcases skrevet til dem og der kommer nye i posten uden et kny. Så jeg kan kun varmt anbefale dem.

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 12 September 2006 kl. 08:26 | IP-adresse registreret  

Cd-WOW er helt ok at handle hos. Har endda oplevet en rigtig service. Modtog en dobbelt cd hvor jewelcasen var defekt. Skrev til dem og de svarede dagen efter at de sender en ny jewelcase. Den var så også defekt. De sender så en hel ny cd.. Jeps.. Så nu havde jeg to sæt plus den løse jewelcase. Og de har ikke taget noget for den service.

BTW. den sidste jeg modtog gik i stykker næsten med det samme. Det er denne meget ringe klare plastkvalitet den er gal med..

Bangcd er ligeledes kanon..

Hamster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 September 2006 kl. 09:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet hos CDWOW gennem flere år, og jeg har helt klart oplevet, at deres leveringstider er blevet ringere. Selv når jeg har bestilt en cd længe før udgivelsesdatoen, så har de skullet have måske 14 dage (efter udgivelsesdagen) til at få den sendt frem. Det synes jeg ikke, jeg var ude for tidligere.

Har endnu ikke de store erfaringer med bangcd.com, men den første ordre gik glat igennem, og der blev leveret på 7 dage.

Til top Vis Hamster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hamster

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2006
Sendt: 15 September 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret  

JBL Ti skrev:
kaizer skrev:
JBL Ti skrev:

Jeg har aldrig haft problemer med dem. Deres kundeservice er også rigtig god.

Hej! Hvor langt tid tager den når man bestiller fra www.bangcd til man har varerne i hånden? Nu har jeg set nogle music dvd'er som jeg meget gerne vil eje.

Til top Vis Soundfreak35's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak35

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

7-14 dage???? Har lige set! Også til DK?
Til top Vis Soundfreak35's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Soundfreak35

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2006 kl. 07:28 | IP-adresse registreret  

Tror aldrig det har taget over en uge når de har sendt noget til mig...

Soundfreak35
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 September 2006 kl. 12:51 | IP-adresse registreret  

Takker! Den leverings tid kan jeg sagtens leve med.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes