| Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
hik hik det er sgu farligt men ro på det er endnu ikke sikkert men kigger på et par flasker ...
Novisad  |
|
|
Tja hva pokker - man kan vel overleve dagen imorgen med tømmermænd - der er jo en hel uges ferie forude
|
| Til top |
|
| |
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen går jeg over til at være en flaske dreng så er der sgu fest hver dag 
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
rune-nielsen skrev:
Ronin skrev:
rune-nielsen skrev:
|
Ja, jeg er jo også fristet af brugtmarkedet. Tydeligvis 
Jeg er faktisk så tilfreds med Kimber kablerne, at jeg jar opgraderet signalkablerne til Kimber Hero og købt et sæt dobbelte 8TC (med ét sæt bananer i forstærkerenden) til bi-wire i stedet. Mere avler mere 
|
|
|
Brugtmarkedet er en herlig, men farlig ting. 
Byttede du ikke med Jimmis Hero-kabler for nogle TMC??
Hero er et fedt kabel og det samme er 8TC, og nu har du dobbelt-op på det, så det kan vist ikke gå helt galt!
|
|
|
Jov, det gjorde jeg.
Held og lykke med den bimmer. Det er sku en bil der vl fremad 
|
|
|
ak ak - så er der en mere i klubben med baghjuls køretøjer der ikke klare sig alt for fint her om vinteren - men hva fanden - så har man gode grunde til at arbejde hjemme - hu hej - fino - og rigtige biler er baghjulstrukne - thats it 
|
|
|
Hvis ikke den kan stå fast, har jeg heldigvis min årg. 2000 Peugeot 406´er at køre i - den har ikke de store problemer om vinteren. Den er ikke lige så sjov når der er glat, men i det mindste kommer jeg sikker hjem til min datter og mit anlæg.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, den skal prøves, men min 325´er kan køre fra den og så har jeg tilmed sparet en masse penge!
Men jeg havde da ikke noget imod  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
jamen går jeg over til at være en flaske dreng så er der sgu fest hver dag 
Mvh Novisad
|
|
|
Nå da - hvad går du over til? Rogue?? __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
næ søg hellere ind på et bryggeri - de har vist 6-7 øl om dagen skrevet ind i overenskomsten - om ikke andet - kan man jo stille sig ved sorteringsbåndet, hvor flasker der kun er fyldt halvt op skal sorteres fra - det kan da gi en god brandert hvis man tager alle de sjatter
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin jeg vil lige hører din vudering, hvordan tror du en Rør amp og martin logan Ascent står sammen rent lyd mæssigt jeg tænker nemlig på en emille, jeg vil nemlig undersøge det lidt ...
Mvh Novisad
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
|
Ja, den skal prøves, men min 325´er kan køre fra den og så har jeg tilmed sparet en masse penge!
Men jeg havde da ikke noget imod  |
|
|
325 er det ikke en diesel - C280 er faktisk en ukendt mercedes her i dk - og jeg skal love for den lægger fra land, når man trykker på pedalen til højre
|
| Til top |
|
| |

Dobb.profil Sonic
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
guldkysten ja for pokker sikken en dejlig dag det ville blive hik hik..
Novisad
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
Men jeg havde da ikke noget imod 
|
|
|
325 er det ikke en diesel - C280 er faktisk en ukendt mercedes her i dk - og jeg skal love for den lægger fra land, når man trykker på pedalen til højre
|
|
|
Nej da, en 325i er en god gammeldags række-sekser der smutter til hundrede på under 8 sekunder. Med en RH Motorsport-optimering og et KN-filter har den såmænd knap 200 hk og det er vist rigeligt.
Men det er både rigtigt og forkert, for der findes jo også en 325 TDS og det er en diesel.
C280 er en fin vogn - kender en der har haft sådan en. Den er velkørende, men den er lidt kedelig i længden. Med tiden blev den skiftet til en BMW M5 fra 2000 med 400 hk, men den er så lige blevet skiftet til en Audi A8 fra 2002 med knap 500 hk - se, DET er sjovt! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
guldkysten ja for pokker sikken en dejlig dag det ville blive hik hik..
Novisad |
|
|
Prøv at søge til Hancock i Skive - da vi var der oppe engang - stod der et par stykker og tog de halv fyldte falsker fra, og de tømte dem også - damn - de var ret visne - men ok - gøre det 7,5 timer om dagen kræver altså også sin mand
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
|
Ronin jeg vil lige hører din vudering, hvordan tror du en Rør amp og martin logan Ascent står sammen rent lyd mæssigt jeg tænker nemlig på en emille, jeg vil nemlig undersøge det lidt ...
Mvh Novisad
|
|
|
Puha, det vil jeg helst ikke udtale mig om da jeg ikke har hørt Ascent.
Generelt har jeg ikke hørt Martin Logan med rør på.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 22 December 2005 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Nej da, en 325i er en god gammeldags række-sekser der smutter til hundrede på under 8 sekunder. Med en RH Motorsport-optimering og et KN-filter har den såmænd knap 200 hk og det er vist rigeligt.
Men det er både rigtigt og forkert, for der findes jo også en 325 TDS og det er en diesel.
C280 er en fin vogn - kender en der har haft sådan en. Den er velkørende, men den er lidt kedelig i længden. Med tiden blev den skiftet til en BMW M5 fra 2000 med 400 hk, men den er så lige blevet skiftet til en Audi A8 fra 2002 med knap 500 hk - se, DET er sjovt! |
|
|
No no - audi er da slet ikke sjovt - den er forhjulstrukket - alt for kedeligt - man skal fandme have noget med smæk bag i
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er en rigtig god årstid for baghjulstrukne køretøjer - man smækker bare hanen i bund - og så fiser man rundt - også selv om man egentlig ikke ville.  Bare knap så fedt at holde midt på en bakke, og skulle starte - så kan man lige så godt smække i bakgear og dreje helt i bund, og give gas - og vups - så har man snuden hjem af igen - og så kører man ellers frem af og hjem
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
|
C280 er en fin vogn - kender en der har haft sådan en. Den er velkørende, men den er lidt kedelig i længden. Med tiden blev den skiftet til en BMW M5 fra 2000 med 400 hk, men den er så lige blevet skiftet til en Audi A8 fra 2002 med knap 500 hk - se, DET er sjovt!
|
|
|
No no - audi er da slet ikke sjovt - den er forhjulstrukket - alt for kedeligt - man skal fandme have noget med smæk bag i 
|
|
|
Hehe A8 er en quattro - 4-hjulstræk, og se - den skulle være rigtig sjov at køre i, specielt når nålen står på 300 km/t.  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
|
C280 er en fin vogn - kender en der har haft sådan en. Den er velkørende, men den er lidt kedelig i længden. Med tiden blev den skiftet til en BMW M5 fra 2000 med 400 hk, men den er så lige blevet skiftet til en Audi A8 fra 2002 med knap 500 hk - se, DET er sjovt!
|
|
|
|
|
|
Hehe A8 er en quattro - 4-hjulstræk, og se - den skulle være rigtig sjov at køre i, specielt når nålen står på 300 km/t.  |
|
|
Det er måske den helt nye model - den hvor man kan få B&O anlæg til, for små 135.000 - men så har man vist også et hav af højtalere og lige så stort et hav af ice forstærkere
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hehe A8 er en quattro - 4-hjulstræk, og se - den skulle være rigtig sjov at køre i, specielt når nålen står på 300 km/t.  |
|
|
jeg kan ikke påstå jeg har prøvet for mange audier - jeg har kun prøvet a1 og en 6'er - så det er ikke alverden jeg ved om dem - jeg knaldede bare pedalen i bund - og det var det fint nok - synes bare det er en lidt kedelig bil at køre i
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du eller kender du nogen der har lagt øre til det B&O anlæg der er lavet til audi - det skulle vist være rigtig godt - men det er nok begrænset hvad der er af folk der vil ofre det her i dk?
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 08:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Guldkysten skrev:
Ronin skrev:
|
|
|
|
|
|
|
C280 er en fin vogn - kender en der har haft sådan en. Den er velkørende, men den er lidt kedelig i længden. Med tiden blev den skiftet til en BMW M5 fra 2000 med 400 hk, men den er så lige blevet skiftet til en Audi A8 fra 2002 med knap 500 hk - se, DET er sjovt! |
|
|
Når nu vi er helt OT på biler vil jeg da også lige være med... Jeg nægter at bruge pengene selv, men sidste sommer skulle min kammerat der har en hel del biler flytte. Han manglede et sted at parkere sin Mercedes 500 SL Cabrio. Det var så hos mig blev vi lige enige om, så længe at nøglerne også blev der . Der er for lækkert at suse derudaf med toppen af! Jeg mener den er født med 286 HK og hans var tunet lidt hist og her. Desuden medfølger hard-top til sådanne en gut. Med den på er det sku ligesom at køre i taxa, med fuld drøn på! http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=21312 (ses her i landlige omgivelser i casa-LB)
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 23 December 2005 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg troede egentlig, Ronni, at du havde været ude og invistere i en fornuftig, rummelig stationcar efter familieforøgelsen ?
Er det en gammel Bimmer 325 ?
Lars
|
| Til top |
|
| |