| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser lidt ond ud - kører de ikke rundt i sådan en i "Brazil"
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puha, det var inte møj da! Jeg synes jeg har problemer nok med de 0,3 min Dynavector XX-2 MK2 kan levere, der er lidt brum, så jeg skal desværre ikke have sådan en MFSL pickup Nå ja, økonomien ville sikkert heller ikke være helt tilfreds...
|
| Til top |
|
| |
Fosse Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2005 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 11 April 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forskjellen på 0,24 og 0,3 er ikke stor. Du vil knapt merke det.
Ellers virker denne MFSL pickupen svært interessant. Så den dukket opp i testen av Avic Acutus Reference i TAS sist mnd.
|
| Til top |
|
| |
diamondduck Forum Bruger


Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
| Sendt: 17 April 2007 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Lidt flere oplysninger:
MFSL C3.5 Cartridge SpecificationsStylus: Line ContactCantilever: Special Aluminum AlloyMagnet: Alnico MagnetCoil Material: CopperOutput
Voltage: 0.24mVInternal Impedance: 2.5 OhmRecommended Tracking Force: 2gWeight: 11.5g

|
|
|
PRIS:24500.- __________________ -etwas Kultur muß sein
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 06:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
diamondduck skrev:
janils skrev:
Lidt flere oplysninger:
MFSL C3.5 Cartridge SpecificationsStylus: Line ContactCantilever: Special Aluminum AlloyMagnet: Alnico MagnetCoil Material: CopperOutput
Voltage: 0.24mVInternal Impedance: 2.5 OhmRecommended Tracking Force: 2gWeight: 11.5g

|
|
|
PRIS:24500.-  |
|
|
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ SÅ KØRER DET FOR DIG !!__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 06:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er det bare - om den kommer til dk
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der ved hvem der laver den ?.
Bent ?
__________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Så er det bare - om den kommer til dk |
|
|
Hvis der er nogle der er villig til at give 24,5K for den skal den nok komme til DK - andet ville undre mig meget __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 14:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
Nogle der ved hvem der laver den ?.
Bent ?
|
|
|
Taget fra Needledoctor:
"The Mobile Fidelity Carbon 3.5 is totally hand-built by one of the last Japanese masters of moving coil cartridge making: Mr. Haruo Takeda of Miyabi Labs; a Japanese analog master who has been making cartridges for decades."
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 18 April 2007 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 29 April 2007 kl. 04:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyeste nummer af Hi-Fi+ har en del anmeldelser af pladespiller/RIAA/pick-up.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
er det din skal vi til at kalde dig Mr. Bling Bling  Spøg til side - skulle det have nogen - andet en kosmetisk - betydning at dene r forgyldt ??
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - det har den betydning at prisen er en helt anden.
Det er desværre ikke min. Jeg kunne sagtens nøjes med en standard SME "R". Meget gerne en 3010. Man skal nok have den rette pladespiller der kan bære en "guld"-arm? - det kan hurtigt blive lidt "vammelt" (Mørch undtaget naturligvis).
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 12 Maj 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyeste nr. af TAS er proppet med vinylgrej.
P.S. SME 3009-RG endte på 1000,-€.
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
| Nyeste nr. af TAS er proppet med vinylgrej. |
|
|
Damn, det har jeg vist ikke adgang til 
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
krenzler skrev:
| Nyeste nr. af TAS er proppet med vinylgrej. |
|
|
Damn, det har jeg vist ikke adgang til  |
|
|
Findes der steder, hvor det kan købes herhjemme i god, gammeldags papirformat? __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du prøvet hovedbanegården ? de har en pænt stor afd for int tidsskrifter !
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
God idé! Jeg må kigge efter, næste gang jeg kommer derind.
Hvem var det i øvrigt der løb med to pladespillerplinte og en 3009 for 600,- på dba i går eller i forgårs.
Jeg overvejede selv at springe på, men jeg tænkte, at jeg har nok i Rega og Stax et stykke frem i tiden.  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 14 Maj 2007 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
| Hvem var det i øvrigt der løb med to pladespillerplinte og en 3009 for 600,- på dba i går eller i forgårs. |
|
|
A HVA FOR NO'ET??
Er den store bladkiosk på hovedbanegården ikke lukket eller er den bare flyttet et andet sted hen i hallen?
|
| Til top |
|
| |