Forfatter |
|
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
Kl. 10.02 var jeg den lykkelige ejer af 2 stk. billetter til Shakira d. 9-3-2007.
|
|
|
Ikke lige min musikstil - men sikkert et ganske flot show, og eyecandy er hun jo i høj grad - go fornøjelse!
|
Til top |
|
|
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
kibri skrev:
.."Lucky that my lips not only mumble They spill kisses like a fountain Lucky that my breasts are small and humble So you don't confuse them with mountains"..
.."Next to her cheap silicone I look minimal That's why in front of your eyes I'm invisible But you've got to know small things also count.."
... ...
God fornøjelse!
|
|
|
Er det ikke hendes seneste øre-bæ hit..... ?
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Clix Det lyder da bare som en fed oplevelse der er på vej der  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dooh mange negative indlæg.
Men håber du får en god koncert, Hun synger sgu godt.
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Snaphead skrev:
Gaaaaaaaaaaaaaab!!! |
|
|
Dejligt at høre et velformulerende menneske. Det er jo muligvis det klogeste du har sagt i dag  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Hej Clix
Det lyder da bare som en fed oplevelse der er på vej der |
|
|
Det er jeg overbevist om __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Dooh mange negative indlæg.
Men håber du får en god koncert, Hun synger sgu godt. |
|
|
Ja, hvad går der dog galt. Folk plejer da at være så åben sindet herinde 
Enig, og jeg vil vove den påstand, at dem der kommer med de negative indlæg aldrig har lyttet til andre end de 3-4 Mtv-hits hun har. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
Neeper Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 762
|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 13:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, nu var det ikke for at være negativ...
Vi må bare håbe for dig at hun ikke er lige så træt som hun var i Madrid... Og det er rigtigt som du skriver, noget af det gamle Spanske musik hun lavede var faktisk ok, men det er jo desværre ikke det hun spiller til koncerten..
Mvh Kim
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

|
Sendt: 16 Oktober 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neeper skrev:
Ja, nu var det ikke for at være negativ...
Vi må bare håbe for dig at hun ikke er lige så træt som hun var i Madrid... Og det er rigtigt som du skriver, noget af det gamle Spanske musik hun lavede var faktisk ok, men det er jo desværre ikke det hun spiller til koncerten..
Mvh Kim |
|
|
Det med at være negativ, var nu ikke rettet mod dig. Men er, som sagt før, rimlig sikker på at dem der udtaler sig om hvor dårlig musikken er, er folk der stort set kun har hørt de få Mtv-hits der er. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
Jannikh Forum Bruger

Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 111
|
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
YESSIR, vi er 4, som tager turen fra djævleøen. Som du nævner, så er det synd, at hun dømmes på de der radiohits. Hendes seneste plade er simpelthen fantastisk - og musikken har intet at gøre med de andre tøser som hun bliver sammenlignet med her i tråden.
En lille unplugged koncert med Shakira's nye numre ligger absolut på min top-meget-lidt over ting jer gerne ville opleve! Koncerten i Aalborg har jeg som sådan ingen store forventninger til - det bliver bare en god fest :)
Vi ses - HELT oppe foran (det er mig, som står og rager op over teenagerne mens jeg skriger)
|
Til top |
|
|
CLIX Forum Bruger

|
Sendt: 17 Oktober 2006 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jannikh skrev:
YESSIR, vi er 4, som tager turen fra djævleøen. Som du nævner, så er det synd, at hun dømmes på de der radiohits. Hendes seneste plade er simpelthen fantastisk - og musikken har intet at gøre med de andre tøser som hun bliver sammenlignet med her i tråden. En lille unplugged koncert med Shakira's nye numre ligger absolut på min top-meget-lidt over ting jer gerne ville opleve! Koncerten i Aalborg har jeg som sådan ingen store forventninger til - det bliver bare en god fest :)
Vi ses - HELT oppe foran (det er mig, som står og rager op over teenagerne mens jeg skriger)  |
|
|
Kan kun være enig. Jeg er dog mere til det gamle med hende (før Laundry Service), og så gerne en intim koncert med de album, men chancerne er nok ikke så store.
Hehe... og hvis du ser en der vælter alle teenagerne omkuld for at mase sig op foran, så er det sikkert mig  __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
CLIX skrev:
henrik j skrev:
Ved godt smag og behag o.s.v,men de der pop duller a la Anastacia,aguilera,Shakira o.s.v er altså temmelig ulidelige ,men håber du får en god oplevelse alligevel |
|
|
Nu må du jo ikke samligne Anastacia og Shakira med alle de andre, de to er jo i en helt anden klasse  |
|
|
Aquilera er også i samme klasse men er alt for længe været i bås fordi hun snag mickey mouse club med britney boobs did it again Aquilera kan synge bukserne af godspel sangere på 200 kg - det er ufatteligt hvormeget stemme det lille menneske har - jeg ville ønske hun fik noget bedre og mere "voksent" materiale at arbejde med - men jeg vil give dig ret i at Anastacia og Shakira sammen med Aquilera er hævet over popsildene. __________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
Sendt: 19 Oktober 2006 kl. 03:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
God fornøjelse på koncerten! Var/er også lidt fan af Shakira op til "Laundry Service", men efter det blev det alt for mainstream og poppet. Håb bare at hun synger "Ojos Asi", for sangen er for lækker, især live, if u know what I mean...
__________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
Til top |
|
|