Forfatter |
|
Stengaard Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 265
|
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her i La Maison de la familie Stengaard har undertegnede lige hørt Bob Dylan's nye med de moderne tider. Sammen med moderen endda ! Radiatoren er slukket, for varmen den sørger Classic'en for.  Åhh, jeg elsker disse kolde tider..
|
Til top |
|
|
zirio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kom hjem efter træning og smed Die Hard 2 på anlægget.. det er afslapning, selvom skolen kalder imorgen---
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 01:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja,det er da rigtigt dejligt at kunne trække gardinerne for kl 16.30 og tænde for Tandberganlægget og stearinlysene,helt sikkert.Men hvis jeg boede i et tropisk klima var jeg nok ikke så opkørt på lyd og musik som jeg er- men så må jeg jo 'lide' vinteren igennem,i skæret fra min smukke Tandberg-reciever og nyde den ufatteligt fede lyd,fra min cd,båndoptager eller pladespiller.Det er ik' så ringe endda,i mangel af tåleligt vejr __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
sismofyt Branchemedlem

elav.dk
Bruger siden: 02 August 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 833
|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
R-A-E-L Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaaaa - jeg kan fornemme, der er mange herinde som, på grund af mørket, værdsætter lyset i deres forstærkere. Jeg ved ikke lige om det blå lys i min Rotel nogensinde bliver min store favorit, men jeg kan sgu få sterinlyset til at reflektere i alufronten  - bemærk ellers hvordan det blå lys spejler sig i bordet 
|
Til top |
|
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit stereo skal igennem sin første vinter.   __________________ Tømmer!
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lamp Lies Down:Flot Rotel-anlæg du har der.......har selv haft Rotel i 13 år og det var aldeles velspillende.Håber at det spiller suverænt.Ellers har jeg ideer til at nå 'videre' __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|
R-A-E-L Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 95
|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Lamp Lies Down:Flot Rotel-anlæg du har der.......har selv haft Rotel i 13 år og det var aldeles velspillende.Håber at det spiller suverænt.Ellers har jeg ideer til at nå 'videre'  |
|
|
Tak for det  - jeg har kun haft det 1½ år så der går lang tid inden det skal skiftes ud, men jeg vil da gerne høre din idé til at komme "videre". Nu skriver du jo at Tandberg ikke laves mere, så målet når jeg jo aldrig
|
Til top |
|
|
Tante Berg Forum Bruger

|
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lamp:Mit elskede Rotel (for og effekt) blev sendt til Aalborg til en der vist blev meget glad.Det blev skiftet da jeg fik ørerne op for Tandberg.Du har ret,det laves ikke mere,så det er brugt grej.........og det er ikke 100% problemfrit altid.Det er vintage-grej.Så man skal ville det.Men det er uendeligt velspillende,når det spiller og fantastisk flot.......her til den mørke vintertid.Tjek eventuelt mit set-up(forummet: 'billeder af mit hifiudstyr' på side 2.Tråden 'Tandberg setup')
Go' aften __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
Til top |
|
|