| Forfatter |
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så mangler du bare en subwoofer, så har du 5.1 snurrerundtpågulvetlyd
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Så mangler du bare en subwoofer, så har du 5.1 snurrerundtpågulvetlyd  |
|
|
Jeg har den fede subwoofer  En M&K 1250-et-eller-andet-og-noget... tror jeg den hedder... står vist tidligere i denne tråd... Så ja.. det bliver vel 5.1  Tænkte bare lige, at det vel er mest korrekt at sætte alle højtalerne hele vejen rundt til "large" - hehe - og at LFE-signalet så vil blive sendt til dem... men du har ret, hvis jeg også siger til recieveren jeg har en sub, så blive LFE-sporet sendt til subben, selvom jeg sætter alle højtalerne til "large"... Anyway - det bliver sjovt at lege med  /erla
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nåeh, ja - den der lile sag i rakket havde jeg lige overset - den forsvinder jo lidt i sammenligning med kummefryserne - og den er velsagtens heller ikke nødvendig
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
plafitracer skrev:
Så mangler du bare en subwoofer, så har du 5.1 snurrerundtpågulvetlyd  |
|
|
Jeg har den fede subwoofer En M&K 1250-et-eller-andet-og-noget... tror jeg den hedder... står vist tidligere i denne tråd...Så ja.. det bliver vel 5.1 Tænkte bare lige, at det vel er mest korrekt at sætte alle højtalerne hele vejen rundt til "large" - hehe - og at LFE-signalet så vil blive sendt til dem... men du har ret, hvis jeg også siger til recieveren jeg har en sub, så blive LFE-sporet sendt til subben, selvom jeg sætter alle højtalerne til "large"...Anyway - det bliver sjovt at lege med /erla |
|
|
Hvorfor var tøsebørnene og jeg ikke invitere i onsdags over at se dit nye horn... hehe
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva' så - Mathias der! Ja, det var bestemt en hyggelig aften - kig endelig forbi en anden gang hvis du er i byen  Du kan godt glæde dig til Cille-pigen, udover de numre vi hørte, er der rigtig mange flotte fortolkninger af kendte numre på den. Meget modigt arrangeret og smukt, smukt fremført af både hende og bandet, og så er det ret flot indspillet. Nr. 7 et af mine faste test-numre - det indeholder det hele, nærværende vokal, smæld i slagtøjet, god bas og fantastisk truthorn  LP Gear holder ferie-lukket, så jeg må nok nøjes med reserve grammofonpladeafspilleren et stykke tid endnu, så det haster ikke med vægten... /erla
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Hvorfor var tøsebørnene og jeg ikke invitere i onsdags over at se dit nye horn... hehe
MVH
Don |
|
|
I er altid inviteret - men du kommer jo aldrig  ... (det sagde hun også i går...) /erla
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Hans J Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2285
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes nu det er uhøfligt at kalde Erla for en joke  Det må være en spændende oplevelse, at lytte til sådan noget entusiastgrej, kunne være fedt at prøve en dag. __________________ Fanatisme er den største trussel mod mennesket.
HD-DVD: Fordi livet er for kort til regionskoder
PS3 fordi Bluray 24fps og HD-lyd er nice
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hans J skrev:
Det må være en spændende oplevelse, at lytte til sådan noget entusiastgrej, kunne være fedt at prøve en dag.
|
|
|
Jamen Hans - tak for de pæne og o du er da bestemt velkommen til at kigge forbi til en kop mokka, Pågen kanelsnegle og lidt musik ad libitum  /erla
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
don dario skrev:
MVH
Don |
|
|
I er altid inviteret - men du kommer jo aldrig ... (det sagde hun også i går...)/erla |
|
|
Glæder mig til at få en rigtigt invitation med posten:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Glæder mig til at få en rigtigt invitation med posten:-)
MVH
Don |
|
|
Æhm... det kræver jo nok at du sender mig en PM med din addresse... /erla
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej erla (og mathias_2 ) .
Det går bestemt i den rigtige retning hos erla-drengen (igen ).
Hjemme-TacT'en rydder op lige akkurat der, hvor kummefrysere/rum arbejder lidt for ihærdigt i samme retning. Lyden er på nuværende tidspunkt p***ehamrende god! Intet mindre. Jeg kan kun gisne om, hvad der sker, hvis du en dag beslutter dig for at få et passivt filter skruet sammen, erla .
Nåh, jeg smutter tilbage til mudderbrydningen på Roskilde festival'en. Hørte Beastie Boys, Trentemøller og M.A.N.D.Y. Patrick igår, drak lunkne fadøls en masse, og scorede en smat-so (ja, det er altså nu engang den officielle betegnelse for de urimeligt lækre regntøjsopspændte tøsebørn, som endnu ikke er druknet i mudder eller svenskere) .
Succesen må bestemt gentages i aften, med The Who, red Hot Chili Peppers og Buraka Som Sistema.
Later,
/Brok __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
brok skrev:
Nåh, jeg smutter tilbage til mudderbrydningen på Roskilde festival'en. Hørte Beastie Boys, Trentemøller og M.A.N.D.Y. Patrick igår, drak lunkne fadøls en masse, og scorede en smat-so (ja, det er altså nu engang den officielle betegnelse for de urimeligt lækre regntøjsopspændte tøsebørn, som endnu ikke er druknet i mudder eller svenskere) .
Succesen må bestemt gentages i aften, med The Who, red Hot Chili Peppers og Buraka Som Sistema.
Later, /Brok |
|
|
Nååå. der er nogen der har det sjovt . Hvaa´, var hun fra blindeinstituttet?    __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 07 Juli 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe brok - godt gået der, at du holder ridderfanen højt og forsvarer vores alles ære
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå... men jeg ødelagde jo min pick-up forleden - damn... men helt uden grammofonpladeafspiller har jeg ikke været, da jeg jo stadig har min trofaste Rega Planar 2... den er jo faktisk udemærket, så den blev hevet frem og fik lov at spille et par dage. (Min nåle-pusher holder sommerferie, så der går noget tid før jeg kan få en ny pick-up). Men! Så gik det hverken værre eller bedre end, at der dukkede et eksemplar op af en smuk dame jeg har været forelsket i siden mine teenage år: Ufoen! Nærmere bestemt Denon DP57L - med en Denon DL-304 pick-up. Jeg synes den er vildt fed - og så er den jo praktisk med støvlåg og halvautomatik der af sig selv løfte pick-upen og slukker når pladen er slut... Men - et billede eller to - eller tre eller fire - siger jo mere end mange ord:     - jeg synes den er fed - og den lyder også ret godt  /erla
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor har du fundet gysserne til sådan en fætter? var det ikke bedre at spare pengene til en bedre pick-up?  men sjov/flot(hvordan man nu tager det) er den jo.  __________________
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så er der dælme Quartz Lock på den - sådan skal det være 
Te'løgge me'en - den er faktisk ret sej
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
hvor har du fundet gysserne til sådan en fætter? var det ikke bedre at spare pengene til en bedre pick-up? men sjov/flot(hvordan man nu tager det) er den jo. |
|
|
Nu sad der en ret god pick-up på den, så hvis man siger jeg skulle købe en god pick-up, skulle jeg har kun gi' lidt ekstra, og fik så spillen med ... og så er det som sagt en model jeg altid har synes er virkelig flot og altid har ønsket mig ... så nu leget jeg lidt med den, og kan så snildt vente med at købe nu pick-up til Diva'en... /erla
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 Juli 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
plafitracer skrev:
Og så er der dælme Quartz Lock på den - sådan skal det være 
Te'løgge me'en - den er faktisk ret sej |
|
|
Takker:-) Ja, quarts lock og Q-damping og alt muligt... og så det der ufo-look - me like  /erla
|
| Til top |
|
| |