| Sendt: 22 Februar 2007 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jojo Jeg taler selv om den test.....Måske er de sponsoreret af Intel/AMD, der har interesser i at sælge cpu'er/gpu'er? Tror man selv at den hw sigmatel chip der sidder i en bluray afspiller kan outperforme en moderne cpu med 1gb ram og et midrange gfx kort?.......Jeg overbevises ikke af den test.... Bluray kræver hverken mere eller mindre end HDDVD.....Men en film kan bruge forskellig bitrates og forskellige codecs osv.....Anandtech taler ikke meget om dette....Hvordan de måler dropped frames med powerdvd er også et godt spørgsmål(Der besvares med Fraps dohh)....Power DVD understøtter måske/måske ikke HW accelleration fuldt ud på fx gf7xxx/gf8xxx, remains to be seen... (Hvorfor skulle de vælge denne helt igennem elendige decoder?  ) Jeg kan kun sige at min e6300 + gf7600gt (med DXVA) med FFDhows h.264 decoder og Matroska splitter sagtens kan håndtere alle de testklip som jeg kan finde i MP4/h.264-avc-1, wmvhd osv. Det er en da men intensiv behandling af lydsporet (Decoded, six channel bandpass og reencoded on the fly) Den x-men de bruger:
http://jfl1974.free.fr/upload/XMenIII.mp4Filen blev hos mig afspillet i WMP10.....
__________________ DK's bedste HTPC Forum
|