| Sendt: 09 Marts 2007 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en squeezebox
Jeg har ikke lyttet så meget, men kan li det jeg hører. Jeg ville vælge squeezeboxen hvis jeg var dig og du kan leve med du skal tænde din pc. Gider du tænde din pc så får du det så til gengæld meget lettere med alt andet og du får hørt meget mere af din musik. Den lider meget mindre af den hårde pressede typiske cd lyd om det så er en svaghed eller både og vil jo nok være op til dig. Jeg har ikke hørt den i en ordentlig opstilling herhjemme endnu. men den er meget mere afslappet at høre på end de fleste cd afspiller jeg har hørt. Det er nærmest som om at frekvensbåndet falder på plads og skal sige at stemmer lyder rigtig fint bassen også dejlig kontrolleret. Man kan så sige om man mangler det ekstra ud af højtaleren skrigeri eller om man bare lige skal afvænne sig fra cd lyden hvilket jeg ikke har noget problem med. ved ikke om jeg vil sige den lyder som apollo men den har det der at squeeze og apollo lyder knapt så meget af cd flyder en del bedre og har så den svaghed/styrke at den muligvis ikke siger godmorgen nok til dig. Ved godt det er svært at forstå men gider ikke skrive det finere *S*
Køb den før di nabo hvis du da har tænkt dig at købe ham
|