Forfatter |
|
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
Sendt: 20 August 2007 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
Rytmik skrev:
Hej mn
Skønt gear! Dejlig sofa. Det er garenteret let at blive hængende i den.
Jeg ser at du også har en P25. Har du problemer med akustisk tilbagekobling? Jeg havde engang imellem, men kork under de 3 føder fjernede problemet!
Mvh. Troels
|
|
|
hej Rytmik, tak for ordene, ja det er en fin sofa synes vi også her i huset Rent faktisk synes jeg ikke at jeg har problemer mht. akustisk tilbagekobling, men det skal da efterprøve hvorvidt det gør en forskel at sætte kork under de tre fødder... Mht. mit gear iøvrigt er jeg en meget tilfreds mand. Eneste anke er, at der står two og ikke one efter Audia, hehe...men, der går nok alligevel nogle år inden at den udskiftning sker...
Endvidere drømmer jeg om en bedre Riaa, men er fortsat ved drømmen...
Får forhåbentligt snart nye højttalere, har lavet en deal med Vassago hifi om et par Vienna Concert Grand der passer bedre ind i huset, ifølge konen og måske også bedre til min bette hundredewatter af en Audia Flight Two
|
|
|
Hej mn
Jeg tænkte på at det var nemt at blive hængende i sofaen pga. det fine anlæg. Held og lykke med de kommende højttaler.
Mvh. Troels
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3517
|
Sendt: 30 August 2007 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå, men så skulle der gerne lande nye højttalere i casa del Nielsens anlæg på søndag, så jeg er da ret spændt og forventningsfuld desangående...
__________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 02 September 2007 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har jeg fået nye speakers, denne gang blev det til Vienna Concert grand i sort. So fort lyder de som forventet, ret så indelukkede, men stadig ret godt. Glæder mig til at de er blevet spillet til om et par hundrede timer
Tror at det var et godt bytte for mig, nemlig staruss til concert grand... __________________ mvh
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 682
|
Sendt: 02 September 2007 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med dem:) Så skal de bare stå og banke løs en uges tid så de rigtig kan synge hva:)
__________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2007 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her nogle billeder af hvordan det ser ud hos casa del Nielsen september 2007:

__________________ mvh
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 03 September 2007 kl. 10:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice!
__________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 03 September 2007 kl. 12:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niice....
Og nyt møbel også.
Det ser rigtig flot ud.
Tillykke med det Morten. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Novisad Udelukket fra forum

Dobb.profil Sonic
Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2090
|
Sendt: 03 September 2007 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Morten hvordan spiller de Beethoven til forskel til de strauss du havde ... 
|
Til top |
|
|
Mofo68 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 357
|
Sendt: 03 September 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser Dælme rigtig Feeedt ud MN...Klart pænere i sort piano,synes jeg!!..Men hver sin smag  ...Cool rack/skænk du har fået dig der. __________________
Venligst -=Mofo=-
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej Morten hvordan spiller de Beethoven til forskel til de strauss du havde ... 
|
|
|
hej novi... der kommer lidt lytteindtryk når mine nye speakers har fået lov til at udfolde sig et par hunderede timer
So far er jeg bare en glad mand og den nye Tina Dickow spiller for tredie gang iaften, så det... __________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mofo68 skrev:
Ser Dælme rigtig Feeedt ud MN...Klart pænere i sort piano,synes jeg!!..Men hver sin smag ...Cool rack/skænk du har fået dig der.  |
|
|
jeg bukker i støvet og takker ydmygt for de fine ord. __________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Niice....
Og nyt møbel også.
Det ser rigtig flot ud.
Tillykke med det Morten. |
|
|
hej brian 7500, mange tak for de fine ord, pt er jeg også en glad mand __________________ mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 03 September 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers, tx __________________ mvh
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 04 September 2007 kl. 08:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!
Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang! __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 04 September 2007 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
CRC1 skrev:
spændende spændende.... jeg synes som altid du formår at holde det stilrent og meget sobert!
Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!
|
|
|
hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne
Mine tidligere Vienna Strauss var jo lige tande større...
Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne __________________ mvh
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 25 September 2007 kl. 07:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej kan faktisk rigtig godt forstå du er vild med din audia forstærker jeg er lige fået mig en audia flight 100 der er bare en kontrol og ro som man har svært at fådet til at sive ind i hovedet ja og lyden er i top meget musikalsk, skal nok lade være md at kapre din tråd men det er mere i at give dig ret i at det audia DUR er vi enig om det ?..   
mvh
|
Til top |
|
|
CRC1 Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
CRC1 skrev:
Men det er nogle store bamser, der blir spændende at høre hvad du synes om dem når de er spillet til engang!
|
|
|
hej CRC1, ja det er nogle store bamser - formoder at du tænker på Vienna Concert Grands`ne
Mine tidligere Vienna Strauss var jo lige tande større...
Anyways... mange tak for ordene - glæder mig til at de har fået nogle flere timer på bagen... indtil videre har vellyden fra den Tina Dickow væltet ud adskillige gange og tv avisen kan også skralde an i højttalerne
|
|
|
Har du snart fået banket nogle timer i dine højttalere og er det begyndt at åbne sig op og synge?
hehe, det kan godt jeg også skulle invistere i hende Tina Dickow, du virker meget begejstret:) __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49032&PN=1
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
hej kan faktisk rigtig godt forstå du er vild med din audia forstærker jeg er lige fået mig en audia flight 100 der er bare en kontrol og ro som man har svært at fådet til at sive ind i hovedet ja og lyden er i top meget musikalsk, skal nok lade være md at kapre din tråd men det er mere i at give dig ret i at det audia DUR er vi enig om det ?..   
mvh
|
|
|
hej Novisad, jo vi kan godt blive enige om at Audia er meget musikalsk. Rent faktisk synes jeg næsten at Audia Flght Two er en anelse mere musikalksk/ varm end en Audia Flight One I hvert fald er begge et par utrolige vellydende forstærkere.
Novi. har du så Audia + Haydn +?
Vil du ikke beære os med nogle billeder af dit udstyr? __________________ mvh
|
Til top |
|
|

Dobb.profil Sonic
|
Sendt: 25 September 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej jeg kører med en thorhauge preamp med riaa indbygget og en audia flight 100 koblet på og så et sæt hyperion 906 hter og faktisk en sjov lille maskine en jungsoon cd spille som faktisk gør det vildt godt ... med rør i selvf
mvh
|
Til top |
|
|
mn1974 Forum Bruger

|
Sendt: 25 September 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Novisad skrev:
Hej jeg kører med en thorhauge preamp med riaa indbygget og en audia flight 100 koblet på og så et sæt hyperion 906 hter og faktisk en sjov lille maskine en jungsoon cd spille som faktisk gør det vildt godt ... med rør i selvf
mvh
|
|
|
Hej Novi., nu mangler du bare din egen tråd har hørt et par Hyperion 733 spille på rør VAIC integreret SE-forstærker og det lød sku egentlig ret godt.
Skal du have en Audia spille-CD-dåse?
__________________ mvh
|
Til top |
|
|