Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 15:24   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor til PS3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
hvalen
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 117
Sendt: 21 Maj 2007 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

Kiggede lige forbi  http://www.beamer-discount.de/ der er ihvertfald ikke meget discount over deres Benq PE8720, som står til 5128,27€  .

Syndes ikke Tyskerne kan forsvare den pris forskel, når man andre steder har dumpet prisen.

Imod valget af Benq PE8720 er den fysiske størrelse, chfen var lige ved at returene min, men jeg har haft flere gæster som ikke lægger mærke til den oppe under loftet, men billedet det er kanon. 

Og man vender sig hurtigt til at se film på sådan en sag, eneste problem er at ungerne klager over at skulle se tv på det lille 32" .

Sanyo lyder iøvrigt også som et rigtig godt køb idag, men da jeg skulle vælge kostede den lige så meget som Benq PE8720 (ca 12500 ) og så var valget let.

 

 

 

Til top Vis hvalen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hvalen
 
MAMA
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 December 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 10
Sendt: 24 Maj 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Hej igen...

Så er projektoren tilsluttet og lærredet monteret. Som sagt har jeg købt Sanyo Z5 med Cine4HomeTuning kalibrering. Jeg har testet lidt ved at spille lidt PS3 og set 007 - Casino Royal (BlueRay).

Resultatet er helt fantastisk og jeg har endnu ikke rørt nogen form for indstilling i form af farve-dybde og lys-forhold i projektoren.

Indtil videre er jeg oven-ud tilfreds, men jeg har jo selvsagt ikke set resultatet uden Cine4HomeTuning. Mit lærred er et Frame Original 16:9 (95") med grey-line gain 0,8 og sort veltex/velour kant, købt hos www.screenstore.dk
Til top Vis MAMA's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MAMA
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes