Forfatter |
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpYkE112 skrev:
Det er rigtigt :) Jeg er os ved lige så stille og roligt at skifte over til det noget ældre musik, folk som Hendrix var jo geniale  Gasolin er jo heller ikke helt ringe, virkelig fed musik 
|
|
|
Det er godt at høre at det ikke er hele den danske teenageflok som er blevet forpestet med mainstream nick og jay-pop eller dance, men at der rent faktisk findes gutter med ordentlig musiksmag  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
SpYkE112 Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 55
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Well, dem jeg kender der høre Nik og Jay er mennesker der ikke er værd at høre på :) Derfor mine bedste venner alle er mere til ordenlig musik :D
Men ja, alt for mange der efterhånden høre Dance og Trance... :S
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
SpYkE112 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trentemøller stilen er rigtig fed, høre jeg også til tider, mest hvis jeg er lidt stresset :)
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpYkE112 skrev:
El Divo har jeg så aldrig hørt om før, men kan det passe at du ikke kender Jimi Hendrix :O Guitar guden?? Hvis du på en eller anden måde kan komme til det så find "Purple Haze" og "Hey Joe" det er 2 rigtige fede sange med Jimi Hendrix :D
|
|
|
Jeg vil da se efter dem, hvis du mener det er godt... Jeg er jo mega millionær hehe
Anyway, Pik Og Gay er noget skidt, det er sgu ikke musik, jeg vil hellere høre på 50 hz støj hehe... Trentemøller? De kommer til Roskilde ved jeg, hvad slags musik er det?
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Der er mange 
Trentemøller MYLO M.A.N.D.Y. Ministry Of Sounds mix generelt Rune RK Air Daft Punk The Egg Hybrid
osv. 
|
|
|
Daft Punk og Air kan i hvertfald anbefales udover Trentemøller. jeg synes sku du har en fed musik smag SpYkE112.
jeg er selv i samme alder og elsker også når guitaren spiller . Dire Straits er jo helt fantastisk. dic&gay kan godt pakke sammen __________________
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
SpYkE112 skrev:
El Divo har jeg så aldrig hørt om før, men kan det passe at du ikke kender Jimi Hendrix :O Guitar guden?? Hvis du på en eller anden måde kan komme til det så find "Purple Haze" og "Hey Joe" det er 2 rigtige fede sange med Jimi Hendrix :D
|
|
|
Jeg vil da se efter dem, hvis du mener det er godt... Jeg er jo mega millionær hehe
Anyway, Pik Og Gay er noget skidt, det er sgu ikke musik, jeg vil hellere høre på 50 hz støj hehe... Trentemøller? De kommer til Roskilde ved jeg, hvad slags musik er det? |
|
|
Nej "De" komme ikke på Roskilde, "han" kommer på Roskilde, altså Anders Trentemøller ;) Anyways, han producerer house og lounge. Det kan jo IKKE passe du ikke kender ham Ascari! Op på hesten  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
SpYkE112 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trentemøller er vel elektro house noget?? Men hvis du bare skal prøve lytte kan du jo finde dem i skidt kvalitet på nettet først  Minder mig om jeg lige skal høre min kære far ad om han ikk har de to på LP :D Tja, jeg kender nu mange med min musik smag :) Hvad med Veto? Er det noget folk kender til og bryder sig om??
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
SpYkE112 skrev:
|
|
|
Anyway, Pik Og Gay er noget skidt, det er sgu ikke musik, jeg vil hellere høre på 50 hz støj hehe... Trentemøller? De kommer til Roskilde ved jeg, hvad slags musik er det?
|
|
|
det er en mand ved navn anders trentemøller. han laver melankolsk trance. rigtig dejlig musik med masser af effekter og dynamic (uden at det bliver tekno/hårdt pumpunde agtigt)
tjeck evt. hans nye album "trentemøller - the last resort" ud  __________________
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpYkE112 skrev:
Hvad med Veto? Er det noget folk kender til og bryder sig om??
|
|
|
'
yes... kender bassisten. det er okay.. men så hellere Nephew. jeg synes Nephew's musik er lidt mere fængende og knap så mainstream. __________________
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Ascari skrev:
SpYkE112 skrev:
|
|
|
|
|
|
Nej "De" komme ikke på Roskilde, "han" kommer på Roskilde, altså Anders Trentemøller ;)
Anyways, han producerer house og lounge. Det kan jo IKKE passe du ikke kender ham Ascari! Op på hesten 
|
|
|
Jeg kan det der med at ride hest hehe...
Ej, jeg må vel se om jeg kan finde nogle venner jeg kan låne en cd af så...
Om vi kender Veto, jeg har da hørt navnet, men jeg ved ikke om det også har noget med Roskilde at gøre, evt. Rosilkde 06?
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Veto er lækkert nok, men det bliver lidt enerverende i længden.
MUSE er helt fantastiske og kommer på Roskilde i år. Af denne grund er det noget MØG at jeg ikke kan komme 
|
|
|
JA! det er delme et godt godt band. hellere Muse end fx Arctic Monkeys og hvad der ellers findes af diverse engelske rockbands.. __________________
|
Til top |
|
|
SpYkE112 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved ikke om de kommer til eller har været på roskilde men de har udgivet et album for nyeligt tror jeg... Men jeg synes Nephew er lige en tand for hvad skal man sige "ude af takt" musikalsk, der er self nogle jeg bryder mig om af deres numre, men i det store og hele siger Veto mig noget mere, sys bare de laver genrel fed chille musik :)
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpYkE112 skrev:
Ved ikke om de kommer til eller har været på roskilde men de har udgivet et album for nyeligt tror jeg... Men jeg synes Nephew er lige en tand for hvad skal man sige "ude af takt" musikalsk, der er self nogle jeg bryder mig om af deres numre, men i det store og hele siger Veto mig noget mere, sys bare de laver genrel fed chille musik :) |
|
|
allrigty... hvis du søger chille musik så skulle du måske tjekke Stevie Ray Vaughan ud :) evt. de numre der hedder: Lenny, Riviera Paradise og Little Wing . guitar spil i absolut verdensklasse. __________________
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
floe skrev:
MUSE er helt fantastiske og kommer på Roskilde i år. Af denne grund er det noget MØG at jeg ikke kan komme 
|
|
|
JA! det er delme et godt godt band. hellere Muse end fx Arctic Monkeys og hvad der ellers findes af diverse engelske rockbands.. |
|
|
Yeps, jeg er også ved at blive en anelse træt af alt den brit-pop de nærmest spammer ud i verdenen derovre :) Arctic Monkeys er nu lækkert nok, i små mængder  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
SpYkE112 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har hørt noget med Stevie Ray, og må sige, han er syyyyyyg på en guitar xD hvis bare jeg havde en tiendedel af hans evner :O
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
mathias 2 skrev:
floe skrev:
|
|
|
JA! det er delme et godt godt band. hellere Muse end fx Arctic Monkeys og hvad der ellers findes af diverse engelske rockbands..
|
|
|
Yeps, jeg er også ved at blive en anelse træt af alt den brit-pop de nærmest spammer ud i verdenen derovre :)
Arctic Monkeys er nu lækkert nok, i små mængder 
|
|
|
hmm... jeg synes nu de lyder som de fleste andre bands der over fra UK. men fred være med det __________________
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

|
Sendt: 25 Maj 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
SpYkE112 skrev:
Har hørt noget med Stevie Ray, og må sige, han er syyyyyyg på en guitar xD hvis bare jeg havde en tiendedel af hans evner :O |
|
|
lol.. 1/1000 del og jeg ville være en glad mand/dreng . ellers er Santana og Eric Clapton jo heller ikke uden evner __________________
|
Til top |
|
|