| Sendt: 06 September 2007 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes der er en del gode ideer i denne tråd, men det er nok ikke let at opnå enighed med hensyn til en grundlæggende artikel om HTPC byg. Tag en hvilken som helst tråd og se hvor mange forskellige meninger der er. Mange har en vis viden om emnet, men ikke den fulde forståelse og de giver så udtryk for en forkert opfattelse. Men selvfølgelig er der mange, der virkelig er eksperter i emnet. Men det tager meget lang tid at lave den slags (det ved jeg ret bestemt  ) jeg har jo, måske bekendt af nogle, lavet en hjemmeside omkring bygning af HTPC for at slippe for at svare på alt forfra og for at yde en slags "førstehjælp". Sådan er det egentlig ikke gået, for samtidig skabes en større interesse, så der opstår stadig mange spørgsmål, men så er der også mange der træder til og svarer, ganske vist. Jeg kommer med vilje ikke ud i alle hjørner, så er der stadig noget for et forum som her. Men jeg burde måske. men de vil jo gerne høre andres mening også. LINKOm det så får spørgsmål på forumet til at gå ned, det ved jeg ikke rigtigt. Det er faktisk meget tit usikkerhed, der får nogle til at stille spørgsmål, selv efter det tidspunkt hvor de har læst en grundlæggende artikel om HTPC byg. De har ikke lavet den slags før og vil gerne være sikker. Og så bliver de udsat for mange forskellige opfattelser og får mange ofte modstridende råd. Det skaber yderligere forvirring tit, for hvad skal de vælge? Hvem har ret? Det er ikke så let som man tror at lave den slags. Måske udebliver det forventede resultat alligevel, hvis tanken er at bringe spørgsmåls niveauet ned. Men hvad, et forum er et forum?
__________________ Bygge HTPC
|