Sendt: 22 November 2007 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo - Nrik . Men hvis man så har kone og børn, så skal der ikke så meget lyd til før det er nok, og så er der ingen rystelser..
Min sub kan skam godt blafre bukseben.. men så skrider ungerne med hænderne for ørerne. Det er her en shaker giver den fysiske fornemmels, uden et vildt dB-niveau også.
Men rigtigt nok.. et kirkeorgel skal da blafre med hele kroppen.. det har jeg bare ikke plads og råd til i subs. men her hjælper en shaker på sofa-ryste-fornemmelsen, uden øreprop-krav også.
Jeg mener jeg får noget jeg ellers måtte undvære ved at "lokke rystelser" ud af sofaen, ikke højtalerne.
Hvis det er useriøst, så er jeg stadig tilfreds. Jeg har alligevel ikke "tid" til et seriøst HiFi anlæg lige nu.. det ville koste en opgradering af ALT mit udstyr til en helt anden prisklasse, hvis det skal kunne kaldes High-End i den "dyre forstand".. og det kan jeg ikke finde "tid" til lige nu.. Tid er penge...
Derfor - genvej til sofawoofer, bodyshakers etc. mener jeg er en seriøs overvejelse værd, omend det måske ikke i sig selv er den rigtige eller seriøse løsning. Dog ser jeg mest film for sjov, og så er det jo det jeg går efter.. og shakers er klart sjove.. Selv konen synes de er helt OK.. og så er de jo usynlige.
Tak for indspark, men nej tak.(dertil er jeg alt for pragmatisk) Billigste løsning jeg nogensinde har set og fundet til mere seriøst sjov i min bio har været de shakers.. det er sjov for alle de 450 bobs de har kostet - og må de så holde så længe de kan!
Blot mine 25 øre på emnet sofawoofer etc. Mvh. Offcourse
__________________ If it´s lame - i´m not to blame
|