Forfatter |
|
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sådan set helt ligegyldigt hvem der vinder nu.. der skal nok blive malket radiohits nok på dem, så vi indenfor det næste års tid er blevet trætte af dem igen.
Heidi derimod skal nok få en fin plade produceret er jeg sikker på, og at hun røg ud idag kunne godt være et bonus, så man ikke hænger alt for meget op af TV-koncept-pop-allekanlide-klisteret der er blevet smidt ud førhen.
|
Til top |
|
|
Larsen69 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 12 Februar 2008 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 229
|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Jamen det har også været min mening hidtil, men ikke i dag. Dér lød det godt. __________________ Cerwin-Vega, KRK, NAD.
________
Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
|
Til top |
|
|
gurup Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror desværre at hvis man skulle høre en evt. plade med ham, så ville man blive træt.
|
Til top |
|
|
gurup Forum Bruger

|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men måske med det rigtig matriale, men han synger naaasaltl når han rigtigt giver den gas.
|
Til top |
|
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
Jeg stemmer på Ole- Erling  |
|
|
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
Til top |
|
|
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O)
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Kan godt forestille mig det lyder forfærdeligt på Linn ... undskyld kunne ikke lade være.
Nej synes fyren er spændende .. selvom han ligger udenfor min ramme for musik. Husk han er 15 år - Han har ganske enkelt talent. Kommer nok ikke til at lave musik i min kategori .. men derfor kan man jo godt anerkende talentet.
Hvad angår Heidi så er hun den eneste der potentielt kunne lave en plade som jeg gerne ville købe ... bare der ikke går Savage Rose i den ....
Jeg er ikke selv kultursnob - så indrømmer gerne at jeg og familien sidder bænket hver fredag ... men nu står den på rødvin og U2 Boy på LP!
Bundy
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Al Bundy skrev:
Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O) Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Kan godt forestille mig det lyder forfærdeligt på Linn ... undskyld kunne ikke lade være.
Nej synes fyren er spændende .. selvom han ligger udenfor min ramme for musik. Husk han er 15 år - Han har ganske enkelt talent. Kommer nok ikke til at lave musik i min kategori .. men derfor kan man jo godt anerkende talentet.
Hvad angår Heidi så er hun den eneste der potentielt kunne lave en plade som jeg gerne ville købe ... bare der ikke går Savage Rose i den ....
Jeg er ikke selv kultursnob - så indrømmer gerne at jeg og familien sidder bænket hver fredag ... men nu står den på rødvin og U2 Boy på LP!
Bundy |
|
|
JA Linn kan sagtens lyde nasalt og kedeligt det kræver blot en plade der er indspillet således eller en sanger der synger således.
Jeg er faktisk possitivt overrasket over kvaliteten i X-factor specielt bandet rykker dæleme igennem. Tjuhej for det digitale nye sende halløj der kan puttes direkte ned i forforstærkeren ;O)
Hilsen Jonas Bojer
|
Til top |
|
|
Al Bundy Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at have dig tilbage i fin form Jonas ... vil give dig ret.
Synes blot at knægten skal have en chance ... gu er det lidt nasalt ... men han er 15 år ... og var måske den der i virkeligheden stod bedst for presset!
85% af brugerne på EB har ham som vinder!
Bundy
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes indtil videre Heidi var den bedste. Men her til aften var Martin i total topform. Hans bedste aften indtil nu.
Syntes dog Heidi og Martin skulle havde stået i finalen... Laura keder mig.
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes Martin skal vinde
|
Til top |
|
|
hi-sonny-fi Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
K. Rasmussen Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 59
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mainstream af "aller bedste" skuffe, men hvad kunne man forvente af en producer, der er sangskriver på vindersangen i det tyske MGP? 
Håber så ikke for Heidi´s skyld, at DR har bundet hendes hænden og fødder, så hun ikke kan få lavet den skive hun fortjener, med den rigtige producer og fri personlig udfoldelse.
Det gode ved det hele er, at jeg således ikke længere skal spilde 1½ timer foran kuk-kassen fredag aften - der er ligesom ikke det store at komme efter længere. __________________ Med venlig hilsen
Kenneth Rasmussen
|
Til top |
|
|
gurup Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 02:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
 D R rigtigt  martin og laura må være lettede, de må ha krøllet tæer da heidi sang den sidste sang.
|
Til top |
|
|
Jonas bojer Branchemedlem

BIIR
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2657
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tue Vest nasale Tue Vest sange skal martin synge ;o)se lidt søvn er godt for hukommelsen.
Hilsen Jonas Bojer
|
Til top |
|
|
modekongen Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Peter Belli? __________________ modekongen
|
Til top |
|
|
modekongen Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
modekongen skrev:
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Peter Belli?
|
|
|
Undskyld, det er Tue West der lyder som Peter Belli __________________ modekongen
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas bojer skrev:
Hilsen Jonas Bojer |
|
|
Det kunne være Tue West
Så lidt tilfældigt programmet siste fredag og ville ikke købe plader med nogle af de tilbageværende, så for mig er det ligegyldigt hvem der vinder (hvad laver jeg i denne tråd?) __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Før igår var jeg ret sikker på at Heidi ville vinde, men håbede på Martin (gør jeg stadig)...
Heidi har for mig lagt på et meget stabilt og professionelt niveau stort set fra starten, hvor Martin og Laura svingede lidt op og ned... Men når de peakede (især Martin) så slår de alle de andre...
Efter min mening så har både Heidi og Martin "X-Faktor"... Altså det der skjulte og specielle der ikke lige er til at beskrive, man ser ikke andre som dem, hvorimod Laura synger p***e godt, som så mange andre... Når Laura peaker er hun også lige så god som Heidi og Martin, men de har bare et eller andet som jeg ikke lige kan pege på, derfor var de begge de rigtige vindere synes jeg, og når nu Heidi er ude, så holder jeg på Martin... Han er sej den knægt og fortjener at vinde... 
|
Til top |
|
|
rosquist Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 131
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
Det er sådan set helt ligegyldigt hvem der vinder nu.. der skal nok blive malket radiohits nok på dem, så vi indenfor det næste års tid er blevet trætte af dem igen.
Heidi derimod skal nok få en fin plade produceret er jeg sikker på, og at hun røg ud idag kunne godt være et bonus, så man ikke hænger alt for meget op af TV-koncept-pop-allekanlide-klisteret der er blevet smidt ud førhen. |
|
|
jeg er helt enig, blachman har også sagt han ikke håbede hun skulle
vinde, heidi er alt for god til at skulle lægge under for alskens
dårligt produceret og ligyldig pophaløjsa. Desuden har hun for meget
musikalsk integritet, Når det er sagt, så må vi bare konstatere at
danskerne simpelthen ikke magter opgaven at bedømme sådan en
konkurrence. De vil have suppesteg og is og de vil have historien om
den grimme ælling der blev til svanen. Begge dele fik de i Laura og
Martin og tillykke med det. Danskerne skal bare ikke bedømme sådan en
konkurrence.
|