Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 16:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: x-factor (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Spørgsmålet: Hvem skal vinde.
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
10 [6,99%]
52 [36,36%]
81 [56,64%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
gurup
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Til top Vis gurup's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gurup

Sjoenne
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:37 | IP-adresse registreret  

Det er sådan set helt ligegyldigt hvem der vinder nu.. der skal nok blive malket radiohits nok på dem, så vi indenfor det næste års tid er blevet trætte af dem igen.

Heidi derimod skal nok få en fin plade produceret er jeg sikker på, og at hun røg ud idag kunne godt være et bonus, så man ikke hænger alt for meget op af TV-koncept-pop-allekanlide-klisteret der er blevet smidt ud førhen.
Til top Vis Sjoenne's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sjoenne

Larsen69
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 12 Februar 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:40 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Jamen det har også været min mening hidtil, men ikke i dag. Dér lød det godt.

Citat Casper_W: "Cerwin Vega er bygget til at spille højt - ellers græder de"
Til top Vis Larsen69's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Larsen69

gurup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:43 | IP-adresse registreret  

Jeg tror desværre at hvis man skulle høre en evt. plade med ham, så ville man blive træt.

gurup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:48 | IP-adresse registreret  

Men måske med det rigtig matriale, men han synger naaasaltl når han rigtigt giver den gas.  

tarup 13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Alex E Nielsen skrev:
Jeg stemmer på Ole- Erling

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 21 Marts 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O)

Hilsen Jonas Bojer

Kan godt forestille mig det lyder forfærdeligt på Linn ... undskyld kunne ikke lade være.

Nej synes fyren er spændende .. selvom han ligger udenfor min ramme for musik. Husk han er 15 år - Han har ganske enkelt talent. Kommer nok ikke til at lave musik i min kategori .. men derfor kan man jo godt anerkende talentet.

Hvad angår Heidi så er hun den eneste der potentielt kunne lave en plade som jeg gerne ville købe ... bare der ikke går Savage Rose i den ....

Jeg er ikke selv kultursnob - så indrømmer gerne at jeg og familien sidder bænket hver fredag ... men nu står den på rødvin og U2 Boy på LP!

Bundy 

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Al Bundy skrev:

Jonas bojer skrev:
Martin er da alt for nasal og alt for kedelig og endlydende stemme hvad gang han fyre den af er det altid på samme måde uanset hvad kunstner han synter, han burde synge noget øhhhhh hvaf fanden er det nu den danske sanger der synger nasalt hedder, ak jeg er for træt til at huske ;O) Hilsen Jonas Bojer

Kan godt forestille mig det lyder forfærdeligt på Linn ... undskyld kunne ikke lade være.

Nej synes fyren er spændende .. selvom han ligger udenfor min ramme for musik. Husk han er 15 år - Han har ganske enkelt talent. Kommer nok ikke til at lave musik i min kategori .. men derfor kan man jo godt anerkende talentet.

Hvad angår Heidi så er hun den eneste der potentielt kunne lave en plade som jeg gerne ville købe ... bare der ikke går Savage Rose i den ....

Jeg er ikke selv kultursnob - så indrømmer gerne at jeg og familien sidder bænket hver fredag ... men nu står den på rødvin og U2 Boy på LP!

Bundy 

JA Linn kan sagtens lyde nasalt og kedeligt det kræver blot en plade der er indspillet således eller en sanger der synger således.

Jeg er faktisk possitivt overrasket over kvaliteten i X-factor specielt bandet rykker dæleme igennem. Tjuhej for det digitale nye sende halløj der kan puttes direkte ned i forforstærkeren ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

Al Bundy
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 09 August 2006
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Godt at have dig tilbage i fin form Jonas ... vil give dig ret.

Synes blot at knægten skal have en chance ... gu er det lidt nasalt ... men han er 15 år ... og var måske den der i virkeligheden stod bedst for presset!

85% af brugerne på EB har ham som vinder!

Bundy

Til top Vis Al Bundy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Al Bundy

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:19 | IP-adresse registreret  

Syntes indtil videre Heidi var den bedste. Men her til aften var Martin i  total topform. Hans bedste aften indtil nu.

Syntes dog Heidi og Martin skulle havde stået i finalen... Laura keder mig.

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

interfacelift
Lukket konto
Lukket konto
Lukket, eget ønske!

Bruger siden: 07 Oktober 2006
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Synes Martin skal vinde
Til top Vis interfacelift's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af interfacelift

hi-sonny-fi
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 September 2004
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:21 | IP-adresse registreret  

interfacelift skrev:
Synes Martin skal vinde

Til top Vis hi-sonny-fi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hi-sonny-fi

K. Rasmussen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Mainstream af "aller bedste" skuffe, men hvad kunne man forvente af en producer, der er sangskriver på vindersangen i det tyske MGP?

Håber så ikke for Heidi´s skyld, at DR har bundet hendes hænden og fødder, så hun ikke kan få lavet den skive hun fortjener, med den rigtige producer og fri personlig udfoldelse.

Det gode ved det hele er, at jeg således ikke længere skal spilde 1½ timer foran kuk-kassen fredag aften - der er ligesom ikke det store at komme efter længere.

gurup
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Marts 2008 kl. 02:10 | IP-adresse registreret  

D R rigtigt martin og laura må være lettede, de må ha krøllet tæer da heidi sang den sidste sang.

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Tue Vest nasale Tue Vest sange skal martin synge ;o)se lidt søvn er godt for hukommelsen.

Hilsen Jonas Bojer

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

modekongen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2008
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Peter Belli?

modekongen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2008
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:13 | IP-adresse registreret  

modekongen skrev:
Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Peter Belli?

Undskyld, det er Tue West der lyder som Peter Belli

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:20 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Hilsen Jonas Bojer

Det kunne være Tue West

Så lidt tilfældigt programmet siste fredag og ville ikke købe plader med nogle af de tilbageværende, så for mig er det ligegyldigt hvem der vinder (hvad laver jeg i denne tråd?)

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 08:38 | IP-adresse registreret  

Før igår var jeg ret sikker på at Heidi ville vinde, men håbede på Martin (gør jeg stadig)...

Heidi har for mig lagt på et meget stabilt og professionelt niveau stort set fra starten, hvor Martin og Laura svingede lidt op og ned... Men når de peakede (især Martin) så slår de alle de andre...

Efter min mening så har både Heidi og Martin "X-Faktor"... Altså det der skjulte og specielle der ikke lige er til at beskrive, man ser ikke andre som dem, hvorimod Laura synger p***e godt, som så mange andre... Når Laura peaker er hun også lige så god som Heidi og Martin, men de har bare et eller andet som jeg ikke lige kan pege på, derfor var de begge de rigtige vindere synes jeg, og når nu Heidi er ude, så holder jeg på Martin... Han er sej den knægt og fortjener at vinde...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

rosquist
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 09:20 | IP-adresse registreret  

Sjoenne skrev:
Det er sådan set helt ligegyldigt hvem der vinder nu.. der skal nok blive malket radiohits nok på dem, så vi indenfor det næste års tid er blevet trætte af dem igen.

Heidi derimod skal nok få en fin plade produceret er jeg sikker på, og at hun røg ud idag kunne godt være et bonus, så man ikke hænger alt for meget op af TV-koncept-pop-allekanlide-klisteret der er blevet smidt ud førhen.

jeg er helt enig, blachman har også sagt han ikke håbede hun skulle vinde, heidi er alt for god til at skulle lægge under for alskens dårligt produceret og ligyldig pophaløjsa. Desuden har hun for meget musikalsk integritet,
Når det er sagt, så må vi bare konstatere at danskerne simpelthen ikke magter opgaven at bedømme sådan en konkurrence. De vil have suppesteg og is og de vil have historien om den grimme ælling der blev til svanen. Begge dele fik de i Laura og Martin og tillykke med det. Danskerne skal bare ikke bedømme sådan en konkurrence.
Til top Vis rosquist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rosquist

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes