Forfatter |
|
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 09:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
At holde ham op mod tue, ham elsker man eller hader,  så ser det jo straks meget bedre ud for martin, han har jo talent, især med de rigtige sang
|
Til top |
|
|
interfacelift Lukket konto

Lukket, eget ønske!
Bruger siden: 07 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2224
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
glæder mig du er enig 
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
rosquist skrev:
Danskerne skal bare ikke bedømme sådan en konkurrence.
|
|
|
????????????????? __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
rosquist skrev:
|
|
|
?????????????????
|
|
|
på sin vis tror jeg han har ret. Vi går for meget op i irrelevante ting. Dommerne burde faktisk bedømme det, det er jo dem der har forstand på det. På den anden side er det vel ikke svært at bedømme om man kan lide musikken, dog er der rigtig mange der stemmer ud fra f.eks udseendet.
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
DKsoulman skrev:
rosquist skrev:
|
|
|
?????????????????
|
|
|
på sin vis tror jeg han har ret. Vi går for meget op i irrelevante ting. Dommerne burde faktisk bedømme det, det er jo dem der har forstand på det. På den anden side er det vel ikke svært at bedømme om man kan lide musikken, dog er der rigtig mange der stemmer ud fra f.eks udseendet.
|
|
|
OK, hvis det skal tolkes på den måde. Men pladeselskabet er jo interesseret i at vide hvad "danskerne" mener. Det er jo dem som skal købe pladen bagefter. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
interfacelift skrev:
DKsoulman skrev:
rosquist skrev:
|
|
|
?????????????????
|
|
|
|
|
|
OK, hvis det skal tolkes på den måde. Men pladeselskabet er jo interesseret i at vide hvad "danskerne" mener. Det er jo dem som skal købe pladen bagefter.
|
|
|
glimrende argument!
|
Til top |
|
|
Dan R. Hansen Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 824
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
interfacelift skrev:
DKsoulman skrev:
interfacelift skrev:
DKsoulman skrev:
rosquist skrev:
|
|
|
?????????????????
|
|
|
|
|
|
OK, hvis det skal tolkes på den måde. Men pladeselskabet er jo interesseret i at vide hvad "danskerne" mener. Det er jo dem som skal købe pladen bagefter.
|
|
|
glimrende argument! |
|
|
Ja, men så kan det desværre gå i den forkerte retning. Her tænker jeg på fx udseende blandt andet. Jeg påstår dog ikke at det er noget alle grunder deres stemme i, men jeg mener bare at vi som tidligere nævnt, går for meget op i små detaljer. __________________ Dan R. Hansen
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg mener at Heidi har en utrolig kedelig stemme... jo, hun er da monster god teknisk, men hun bringer intet frem i mig der siger YES. Der mangler glød og nerve, sorry at være en "lyseslukker". til gengæld hører jeg masser glød og potentiale i både Leura og Martin. svært at sætte fingeren på en vinder, men jeg tror på det bliver martin som løber af med trofæet. __________________
|
Til top |
|
|
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
heidi var min favorit. martin er ok men kan ikke variere så meget, men 15 år. respekt. Laura er et tågehorn. ja hun kan synge, men det sådan en gang stjerne for en aften leverpostej. Sjovt hvor grimme grafikerne har manipuleret finalisterne til at være   
|
Til top |
|
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er Martin der vinder. Alle de små pop-dåse piger med mobil sender lige en SMS på Martin fordi at de synes han er lækker, er på deres alder osv. Men det er ikke ham som burde vinde. __________________ Tømmer!
|
Til top |
|
|
gurup Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 240
|
Sendt: 22 Marts 2008 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke godt når man må gå , efter den præstation heidi lavede på det sidste nr.-- hm. det var talent -- det løber lidt koldt ned af ryggen, i hver fald på mig-- ikke X pert, men jeg tror nu der kommer en plade, det ville passe mig fint, tror måske også hun kan holde længere, og ud over normal X og pop musik status som døgnflue, der må med den præstation hun leverer være mange sange hun kan klare, det har hun vel egentlig allerede bevist flere gange.
|
Til top |
|
|
DKsoulman Forum Bruger

|
Sendt: 24 Marts 2008 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror også Heidi er godt tjent med hun IKKE vandt. Hun var også helt lettet. Jeg kender ikke de regler de har underskrevet. Men alt andet lige må hun have mere frie tøjler nu end hvis hun vandt. Læste et sted at Blachmann ville lave en plade med hende. Og Sony ville få 3 uger til at tænke over det. Ellers er der andre som vil. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
|
Til top |
|
|
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
Sendt: 25 Marts 2008 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
Jeg mener at Heidi har en utrolig kedelig stemme... jo, hun er da monster god teknisk, men hun bringer intet frem i mig der siger YES. Der mangler glød og nerve, sorry at være en "lyseslukker". til gengæld hører jeg masser glød og potentiale i både Leura og Martin. svært at sætte fingeren på en vinder, men jeg tror på det bliver martin som løber af med trofæet. |
|
|
Enig, men hun bliver en glimrende korpige __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
Til top |
|
|
Helbl Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor er det hele fake, dommerne er pisket til at skamrose noget middelmådigt braller for at forsvare deres program, man kan næsten se hvordan de sidder at bider sig i læben (martin synger med næsen og laura har vel en OK karokee-stemme, men "lets face it" fanme ikke udseendet med sig). Finalisten får sikker får deres radiohit og så fader vedkommende stille men sikkert ud, måske med lidt små koncerter ved bilka/sommerfestival (åhh abe) og så høre vi aldrig mere til dem "som fortjent".
Giv mig mine licenspenge tilbage NU.
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helbl skrev:
Hvor er det hele fake, dommerne er pisket til at skamrose noget middelmådigt braller for at forsvare deres program, man kan næsten se hvordan de sidder at bider sig i læben (martin synger med næsen og laura har vel en OK karokee-stemme, men "lets face it" fanme ikke udseendet med sig). Finalisten får sikker får deres radiohit og så fader vedkommende stille men sikkert ud, måske med lidt små koncerter ved bilka/sommerfestival (åhh abe) og så høre vi aldrig mere til dem "som fortjent".
Giv mig mine licenspenge tilbage NU.
|
|
|
Dit glas er vist halvt tomt.
|
Til top |
|
|
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad så var det den rigtige der vandt?
jeg gad da godt høre både laura heidi og martin hjemme på stereoen i en fed kvalitet!!!
SMeden
|
Til top |
|
|

Lukket, eget ønske!
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
jeg gad da godt høre både laura heidi og martin hjemme på stereoen i en fed kvalitet!!!
SMeden |
|
|
Uden tvivl den rigtige der vandt. Han er sgu en charmerende lille fætter..
|
Til top |
|
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 28 Marts 2008 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
SMeden |
|
|
Tror det bliver en aldeles flad fornemmelse.. hyper komprimeret "MP3-ready" garanteret, og ikke særligt spændende rent musikalsk(hvis man dømmer efter deres "The 1" single...)
Det har nok været et af de kedeligste shows i programserien, dog med undtagelse af freakshow delen.. det var sgu sjovt at se ham der Haddaway-wannabeen bræge Mææææææææææ
|
Til top |
|
|
kimC Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 675
|
Sendt: 29 Marts 2008 kl. 07:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den der single "The One" minder den i omkvædet ikke temmelig meget om Tina Dickow "Everybody Knows" fra Count To Ten??
|
Til top |
|
|
Vanderlay Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1597
|
Sendt: 29 Marts 2008 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes klart det var den rigtige, der vandt, men hvor var den single dårlig!
Den bliver da aldrig et hit nogen steder?
|
Til top |
|
|